Здравейте. След като смених тампоните на стабилизиращата щанга, откарах колата на регулаж на предницата. Оказа, се че след въпросния, от ляво, биалетката и някакъв болт са на изключително близко разстояние и при неравности в пътя се удрят една в друга.Какво да предприема? При поставянето на тампоните на щангата, разстоянието между двете биалетките беше еднакво. След регулажа от едната страна изглежда така Ако се опитам да наместя щангата по средата, пак трябда да я карам на регулаж и може да стане същото...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
След регулаж на предницата, биалетката се удря в ....
Collapse
X
-
u_bo
Преместването на стаб.щанга не влияе на геометрията -- няма да има нужда от реглаж, след като си наместиш щангата по средата.!!! И не бих повече се доверил на подобни ’реглажи’ - явно си е оставил ръцете и има мърляшко отношение ’майстора’ стендаджия
-
Благодаря много.Уж разбирачи го раздават, уж със "най-съвременния" софтуер и хардуер работят, но като се оплаках на познати и те ми казаха, че са разочаровани от въпросните майстори. Утре или във вторник ще я наместя по средата щангата.PSмежду другото, как точно се извършва регулажа (какво точно се "върти" за да се изправи геометрията)Благодаря
Коментар
-
u_bo
Основно пипат кормилните накрайници за сходимоста,може и наклона на гумата да променят чрез съответните болтове, но това е МНОГО рядко.А стаб.щанга може и да си я махнеш - дори само за проба.ще ти стане колата като стар Ситроен - ще вози по-мазно, но на завоите ще се накланя повечко. Има колеги които карат без стаб.щанга, но се съобразяват как влизат в завой Тя е на двойни шарнири чрез биалетката закачена към носача и няма как да ти влияе на геометрията на колата.Някои ’велики’ майстори ще ти обяснят и как като смениш носач нямаш нужда от режлаж, но това не е вярно просто защото новия носач със сигурност ще има някаква разлика в размерите със стария и е добре да се мине стенд след замяна на носач.
Коментар
-
Аз смених тампоните на щангата и за близо 2 месеца си карах без проблем (около 1500км да съм навъртял). Смених двата носача, че на единия двата тампона бяха заминали а на другия шарнира и я откарах на регулаж. Отклонението в градусите беше някъде към 3.5 градусаВъртяха нещо, чукаха с чук и след това почна едно страшно тропане при неравности. като я вкарах в канала видях за какво иде реч...Благодаря много за помощта
Коментар
-
u_bo
nsn написа:u_bo написа:Основно пипат кормилните накрайници за сходимоста,може и наклона на гумата да променят чрез съответните болтове, но това е МНОГО рядко.
Коментар
-
Виновника е в самата щанга.По принцип има модели щанги, които имат едни ограничители отстрани с цел самата щанга да се не мести наляво и надясно.Сега трябва да развиеш малко тампоните и да я върнеш ръчно по средата. Ако си късметлия, то ще се задържи по средата.Но ако си нормален потребител на Фиат, тогава сигурно щангата пак ще се измести настрани и пак ще ти удря в болта.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Сериозно ли има щанги без ограничители, бахти титаните на мисълта са го мислили?Ако нямаш ограничители, има едни снадки за спукани тръби например, може да ползваш 2 такива и от вътрешната страна на шангата от 2те страни....Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
u_bo написа:nsn написа:u_bo написа:Основно пипат кормилните накрайници за сходимоста,може и наклона на гумата да променят чрез съответните болтове, но това е МНОГО рядко.Bravo 1.9d 97г
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар