Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем след смяна на накладки

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем след смяна на накладки

    Здравейте,днес си смених накладките и реших да ги пробвам след като изминах 1км слезнах да видя за какво иде реч.Барнах диска и той беше доста топъл,и почна едно чудене от какво може да е.Защото през този 1км. ги бях натиснал само 1път. Буталцето се движи свободно,гумените легла на водачите ги почистх не съм ги смазвал с нищо защото незнам дали трябва и с какво.Има те ли идеи от къде идва проблема?BRAVO1.4 12в 1998г
    STILO 1.4 16v.

    #2
    Дори едно спиране може да ти загрее достатъчно диска за да ти остане кожата по него, виж ако си карал 10км без нито веднъж да пипнеш спирачките и дисковете са топли имаш проблем. В случая апаратите ти са АТЕ ,които са с гумени водачи и в мноого редки случаи блокират за разлика от Lucas/Girling които са с метални водачи и при липса на грес блокират и задържат. Имай предвид че дори от едно спиране както си трябва могат да станат и лилави на цвят дисковете
    Фиат Крома 1.9 16v+
    Фиат Браво 1.6 16v
    Фиат Мареа 1.6 16v

    Коментар


      #3
      току що се прибирам от тест,резултата е 8км без нито едно натискане и са доста топли, като левият диск почти не може да се пипне а десният е по студен.да водачите са гумени трябва ли да ги смажа с нещо?
      STILO 1.4 16v.

      Коментар


        #4
        Почистваш ги с корселин гумичките (свалят се лесно) и след това или от специалната високотемпературна медна грес за водачи или малко масълце им капни да се движат свободно. Провери местата където лягат накладките на супорта и на плаващата част от апарата, там се образува налеп от феродов прах и трябва чегъртане с пила за да се движат свободно накладките ,иначе има вариант да не връщат заради това.
        Фиат Крома 1.9 16v+
        Фиат Браво 1.6 16v
        Фиат Мареа 1.6 16v

        Коментар


          #5
          благодаря за бързите отговори и нещо друго ме ядоса много днес,как ли не мъчих и неможах да извадя прахоловителя на цилиндарчето,ако знаеш как ще съм ти много благодарен!
          STILO 1.4 16v.

          Коментар


            #6
            Ако говориш за маншончето- сваля се само като излезе буталото (т.е разглобиш апарата). Ако не е скъсано не го ровичкай излишно.
            Фиат Крома 1.9 16v+
            Фиат Браво 1.6 16v
            Фиат Мареа 1.6 16v

            Коментар


              #7
              не е скъсано.
              STILO 1.4 16v.

              Коментар


                #8
                Знаете ли дали се продават гумите във които влизат водачите на спирачния апарат?Защото днес след обстойния преглед се оказа че едната ми е скъсана.
                STILO 1.4 16v.

                Коментар


                  #9
                  колега аз имах същия проблем смених накладките и лявото колело грееше много яко вадих апарата почиствах никакъв ефект,оказа се при мен,че е имало вуздъх в системата обезвъздуших я и сега всичко си е наред колата ми е Фиат Брава 1,6

                  Коментар


                    #10
                    Гуменият сегмент на спирачния цилиндър е изгубил еластичност и затова ти търкат накладките в дисковете. Ремонтен к-т и сменяш.
                    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                    Коментар


                      #11
                      В книжките на нови накладки и дискове съм чел, че е нормално и възможно първите 20-30км(в зависимост от шофирането и употребата им може да са и повече) да има нагряване на дисковете/накладките повече от обичайното което се дължи на напасването...след това нагряването намаля до нормални стойности...виждал съм го на не една листовка вътре в дисковете или накладките...лично според мен няма нищо ненормално...с моето каране и старите дискове докато стигна до сервиза 3-4км така ги бях загрял, че дори и след като вече монтирахме новите бихме 10мин лаф и се помотахме все още беше абсурдно да ги пипнеш без 2-3 ката парцал... както казват някой...Оно се трие бе, немое да не пари..
                      Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                      BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                      BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                      Коментар

                      Working...
                      X