Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

9.1мм спирачен диск... Проблем ли е?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    То и аз мисля така, но следва въпросът какви дискове да взема? Не искам да изкарат 10 000км и да ги хвърля.

    Коментар


      #17
      това задни дискове ли са ? ако не , то сте за спиране от движение вече ме е целила кола с парчета дискове и не е приятно бмв е46
      '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
      '97 Coupe 16VT 262WHP+

      Коментар


        #18
        Не моем се запра Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Тоя диск кат го гледам мяза на чугунен не на стоманен, и на бая прегрят
        FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
        FIAT Punto sx 75 '94

        Коментар


          #19
          След каране с 200, да кажем че е спирал с 180 ... Опасна работа си е
          '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
          '97 Coupe 16VT 262WHP+

          Коментар


            #20
            Добре де не е ли по-логично след прегряване да омекне. Той сякаш се е закалил рязко след спирането. Може би локва е помогнала. За да се начупи трябва да е крехък, или материала да е калпав което ме съмнява.
            FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
            FIAT Punto sx 75 '94

            Коментар


              #21
              Причината е прекомерно износване
              '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
              '97 Coupe 16VT 262WHP+

              Коментар


                #22
                Като гледам темите за нови дискове из форумите, се чудя да сменям ли моите които са предполагам оригиналните и са 10.0-10.1мм и имат само горен ръб или само да купя едни накладки АТЕ.
                Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                Коментар


                  #23
                  Не бях влизал в тази тема до сега, ама викам чакай да видя какво толкова се бистри 2-ра страница, и съм Нямало им нищо на дисковете, карай си ги???При леко каране в 99% от случаите да може и да няма проблем. Обаче един път ще Ви се наложи да спрете рязко, и сте до там. Не на празно е сложена тази допустима минимална граница от производителя.Не мога да Ви се начудя наистина. Не искам да Ви държа лекция по морал, ама това са спирачки. Може колата да ти трака и пуши, да ти е изгоряла крушка на фара, гуми n-ти сезон, и т.н. Обаче трябва да можеш да спреш да му не види! 100 от 100 пъти, не 99 от 100.
                  00' Bravo 105 JTD

                  Коментар


                    #24
                    Значи да слагаме новите дискове и да се молим при първото екстремно спиране да не са кривнали. Оригиналните дискове, с които още съм са тествани скоро на магистралата след като една пача излезе направо от бензиностанция в лентата за движение без да се огледа... Дискове TRW + накладки ATE добра комбинация ли са? За накладки TRW доста мнения чета, че ядяли дисковете много.
                    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                    Коментар


                      #25
                      Не знам дали така ми се струва, обаче като че ли, тия които се кривят са вентилираните. Плътните много по-рядко. Поне това което съм чел насам - натам оставам с такова впечатление. Малко трудно се криви 10 мм желязо Ако е 2 парчета по 3-4-5 мм примерно друга работа...
                      FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
                      FIAT Punto sx 75 '94

                      Коментар


                        #26
                        Младежи, диска се криви не от прекомерно загряване а то рязко охлаждане, примерно при преминаване през локва с вода или от минаване на парострука на автомивка. Иначе вентилирания диск се пука във витлото и реално имаш възможност да спреш без проблем, докато плътния се направо се пръска.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #27
                          Не знам дали така ми се струва, обаче като че ли, тия които се кривят са вентилираните. Плътните много по-рядко. Поне това което съм чел насам - натам оставам с такова впечатление. Малко трудно се криви 10 мм желязо Smile Ако е 2 парчета по 3-4-5 мм примерно друга работа...
                          Вентилираните дискове обикновенно са с дебелина от 21-22 мм, което прави по 10.5-11 мм на страна. Демек пак всяко парче от диска е с дебелината на солидния диск от 11-12 мм. Те затова и немогат да се сложат само дискове вентилирани като подобрение на кола която е била със солиден диск без да се вземат и апаратите от другата кола която е била с вентилирани дискове.

                          Коментар


                            #28
                            Insane написа:
                            Не знам дали така ми се струва, обаче като че ли, тия които се кривят са вентилираните. Плътните много по-рядко. Поне това което съм чел насам - натам оставам с такова впечатление. Малко трудно се криви 10 мм желязо Smile Ако е 2 парчета по 3-4-5 мм примерно друга работа...
                            Вентилираните дискове обикновенно са с дебелина от 21-22 мм, което прави по 10.5-11 мм на страна. Демек пак всяко парче от диска е с дебелината на солидния диск от 11-12 мм. Те затова и немогат да се сложат само дискове вентилирани като подобрение на кола която е била със солиден диск без да се вземат и апаратите от другата кола която е била с вентилирани дискове.
                            Още веднъж го сметни, че май пропускаш нещо.
                            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                            Коментар


                              #29
                              Малко ме мързи да чета всички подробности, за това ще кажа нещо което ми направи впечатление, само че при Пежо 206. Оригинално е с плътни дискове отпред (конкретен модел ), но има и модели с вентилирани. Като се наложи да сменям дисковете, се поинтересувах от размерите на ентилираните и плътните такива, за да преценя дали мога да ги заменя. В последствие решихме да го продаваме и сложих плътни. Старите плътни дискове са криви и тресеше при спиране. Разликата в дебелината на вентилираните и плътните е 2 мм. - нови. На плътните им дават допустимо износване до почти 50%, на вентилираните - 2 - 3 мм. Обаче така само се успокояваме, че няма страшно, докато не стане белята. За това хората са дали едни допуски, и ако колегата си направи труда да погледне в необходимата техническа документация, цялата тази тема става излишна. Там си пише кратко точно и ясно каква е минимално допустимата дебелина на диска.
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар


                                #30
                                На диска си има индикатор който е достатъчно показателен.
                                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                                Коментар

                                Working...
                                X