То и аз мисля така, но следва въпросът какви дискове да взема? Не искам да изкарат 10 000км и да ги хвърля.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
9.1мм спирачен диск... Проблем ли е?
Collapse
X
-
Не бях влизал в тази тема до сега, ама викам чакай да видя какво толкова се бистри 2-ра страница, и съм Нямало им нищо на дисковете, карай си ги???При леко каране в 99% от случаите да може и да няма проблем. Обаче един път ще Ви се наложи да спрете рязко, и сте до там. Не на празно е сложена тази допустима минимална граница от производителя.Не мога да Ви се начудя наистина. Не искам да Ви държа лекция по морал, ама това са спирачки. Може колата да ти трака и пуши, да ти е изгоряла крушка на фара, гуми n-ти сезон, и т.н. Обаче трябва да можеш да спреш да му не види! 100 от 100 пъти, не 99 от 100.
Коментар
-
Значи да слагаме новите дискове и да се молим при първото екстремно спиране да не са кривнали. Оригиналните дискове, с които още съм са тествани скоро на магистралата след като една пача излезе направо от бензиностанция в лентата за движение без да се огледа... Дискове TRW + накладки ATE добра комбинация ли са? За накладки TRW доста мнения чета, че ядяли дисковете много.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Младежи, диска се криви не от прекомерно загряване а то рязко охлаждане, примерно при преминаване през локва с вода или от минаване на парострука на автомивка. Иначе вентилирания диск се пука във витлото и реално имаш възможност да спреш без проблем, докато плътния се направо се пръска.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Не знам дали така ми се струва, обаче като че ли, тия които се кривят са вентилираните. Плътните много по-рядко. Поне това което съм чел насам - натам оставам с такова впечатление. Малко трудно се криви 10 мм желязо Smile Ако е 2 парчета по 3-4-5 мм примерно друга работа...
Коментар
-
Insane написа:Не знам дали така ми се струва, обаче като че ли, тия които се кривят са вентилираните. Плътните много по-рядко. Поне това което съм чел насам - натам оставам с такова впечатление. Малко трудно се криви 10 мм желязо Smile Ако е 2 парчета по 3-4-5 мм примерно друга работа...Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Малко ме мързи да чета всички подробности, за това ще кажа нещо което ми направи впечатление, само че при Пежо 206. Оригинално е с плътни дискове отпред (конкретен модел ), но има и модели с вентилирани. Като се наложи да сменям дисковете, се поинтересувах от размерите на ентилираните и плътните такива, за да преценя дали мога да ги заменя. В последствие решихме да го продаваме и сложих плътни. Старите плътни дискове са криви и тресеше при спиране. Разликата в дебелината на вентилираните и плътните е 2 мм. - нови. На плътните им дават допустимо износване до почти 50%, на вентилираните - 2 - 3 мм. Обаче така само се успокояваме, че няма страшно, докато не стане белята. За това хората са дали едни допуски, и ако колегата си направи труда да погледне в необходимата техническа документация, цялата тази тема става излишна. Там си пише кратко точно и ясно каква е минимално допустимата дебелина на диска.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар