Тъй като дисковете Steinhof вече са наживяха и целите станаха на вълни...е време да ги сменям...тъпото е, че преди няма и 2000км сложих нови накладки Брембо за не малко пари...а и си имат още доста живот в тях поне видимо...Въпросът ми е дали мога да ги използвам за нови дискове...(Всъщност мисля за вземам Zimmerman)...или в най-лошия случай пак Щайнхоф или Рьотингер...дисковете ми се нагънаха по дължина успоредно така както са дупките (вентилирани и дупчени) и само от външната страна...при нормално спиране няма тресене или каквото и да е...но при скорост над 100км/ч само като чукна спирачките и предницата ще литне на някъде...а и какви са тези неща които чета постоянно, че някой си минават дисковете на струг???
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Криви дискове? Могат ли да се използват накладките?
Collapse
X
-
Лошото е че накладките вече също са на канали по старите дискове, варианта е ако имаш дебелина на Стейнхоф-а да го занесеш някъде да ги шлайфат, ако са изтъняли сменяй. Принципно има вариант да челосаш внимателно повърхността на накладките за да станат възможно най-равни. За шлайфане аз лично предпочитам Procut защото се шлайфат както са монтирани дисковете на главината.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
-
u_bo
ДА, минават се на струг - НО трябва да знаят каво правят.В Пд знам 2 места , гарантирано вършат работа - последно беше 5 лв. / диск
Коментар
-
добре де...дисковете надали ще ги минавам на струг...чисто ей така...ами накладките??? какви са шансовете да ги спася...иначе съм се насочил към АТЕ Ceramic само дето още не съм открил от къде да си ги поръчам, ако се окаже, че моите не могат да се използват?Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
Мен ако питаш скромното ми мнение и разбиране е че няма проблем. Колкото по-напасната към диска е накладката толкова по-бавно се износва. Тоест ако твоите накладки са назъбени, още при първите няколко натискания натиска ще разпредели върху стъчащите места и ще ги изпили за отрицателно време. И ще станат гладки.
Коментар
-
u_bo
slav4o_vt написа:Мен ако питаш скромното ми мнение и разбиране е че няма проблем. Колкото по-напасната към диска е накладката толкова по-бавно се износва. Тоест ако твоите накладки са назъбени, още при първите няколко натискания натиска ще разпредели върху стъчащите места и ще ги изпили за отрицателно време. И ще станат гладки.
Коментар
-
А дали ако ги мина с нещо самите накладки...? да опитам да ги заравня? Така като ги гледах днес като свалих дисковете...самите накладки не са толкова криви колкото дисковете? май ще трябва да се ръсна и за тях като гледамRenault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
А някой може ли да препоръча стругар, който извършва тази процедура в София? Не говорим за машини, защото взимат 50 лв. То по-добре да взема нови дискове...||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Много ясно, че няма проблем да използваш накладките с новите дискове. Само (теоритично, де) трябва да внимаваш докато се изравнят, защото контактната повърхност ще е по-малка. Например моите дискове са на вълни от 4 години, а колата си спира перфектно. Шумно - да, но перфектно. Т.е. на практика проблема трябва да е никакъв.браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Мога да се обзаложа че накладките са абсолютно равни. Дори и диска да е крив те няма как да се изкривят по негоRenault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
Така...дисковете вече са сменени...резултатът е...накладките опират на по-малко от 50% от площта на диска...това означава само едно...ще трябва да се сменят и накладки...а след директен разговор със човек който ги прави..т.е. дисковете на струг ми каза, че не си струва...особено при "по-силно" спиране ефекта е много нетраен и отново ще се накривят...при нормално към бавно каране има ефект да се минат на струг примерно ако са кривнали заради кофти накладки...но при по бързо каране и рязко спиране е безмислено...Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
Дискове се кривят от кофти накладки, спиране на колата с много загрели спирачки ,рязко охлаждане и още някой друг случай. Шлайфането на дискове винаги си струва, защото някои модели накладки износват диска на конус стесняващ се към основата- при слагане на нова накладка на този диск отначало спира само във вътрешната част докато изтрие накладката за да улегне по него. В този случай докато не е легнала накладката при много рязко спиране има възможност да се изкривят дисковете заради прегряване само в една част от него.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
kiselo написа:S_BANKOV написа:Мога да се обзаложа че накладките са абсолютно равни. Дори и диска да е крив те няма как да се изкривят по негоКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар