Колеги, смених си тампоните и лагерите на макферсоните.Чуваше се едно характерно чукане в една определена точка когато въртя волана/ляво дясно на място, което подозирах че е от лагерите.Старите лагери уж си се въртяха, но тампоните бяха тотално заминали.1. Та смених ги и с изненада установих, че това тропане още го има! Къде да го търся?2. Вторият проблем, който се появи - навивам крайно дясно на място. При потегляне волана се навива с още около 1 см. Какво може да съм объркал при монтажа, че да става така?Като цяло очаквах волана да олекне, ама нъцки.И в никакъв случай не си купувайте биелетки ITN!!! 2000 км и са аут ,Вярно, че и цената им е 25 лв., ама не си заслужават труда...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тампони и лагери макферсон - проблем след смяна
Collapse
X
-
Re: Тампони и лагери макферсон - проблем след смяна
M5kov написа:....И в никакъв случай не си купувайте биелетки ITN!!! 2000 км и са аут ,Вярно, че и цената им е 25 лв., ама не си заслужават труда...LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000
LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000-ex
LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046-ex
Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp
Grande Punto 1.2 LPG
Коментар
-
Смяната я правих в петък в най-големият дъжд и нямах много време да заглеждам това и онова, че бях на мокра кокошка :DНа Бравата съм сменял цялото окачване, освен въпросните лагер и тампони, и тя го имаше същото тропкане и като загрее хубаво изчезва.Именно за това бях набедил макферсонските тампони, ама може и нещо по рейката да е... Примерно вътрешните накрайници... Какви са симптомите на разбити такива?Митак, тази "марка" си я натресох когато сменях маншона, който ми прати...Откакто разглобих колата видях, че и двете биелетки са заминали и в единственият отворен в неделя селски магазин имаше само такива и откакто ги сложих четох за премеждията на Слави :DТа в скоро време и за това ще те търся"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
S_BANKOV написа:А погледна ли рейката и накрайниците? за споделената марка, ще ти кажа че миналата година скъсах техен накрайник в движение, а беше само на 6х.км.,ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
На предишната ми Брава съм сменял и амортисьори и накрайници и чукането го си го имаше. Тук ситуацията е идентична.Забравих да напиша, че правих следният тест - с едната ръка държа пружината, а с другата въртя волана. Усещат се силни вибрации по пружината, когато се отпъне и хлопне нещото и за това смятам, че съм объркал монтажа на лагера/тампона.Трябва да направя някакво клипче, за да ви го покажа нагледно това хлопане...Нещо по-специфично има ли при тази смяна, което да съм пропуснал? След смяната новият тампон се въртеше трудничко, но в предвид това, че го е напънала пружината го смятам за нормално."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
ivel написа:иначе по темата много пъти съм виждал чукащи амортисьори,какво точно вътре в тях не знам,но е факт,че след смяната го няма чукането.FIAT BRAVO GT JTD 105 '00
То е като да си зарежеш свястната жена и да тръгнеш по курви - правят много готини работи, дават голям кеф, ама знаят и много курвенски номера, те тва е!
Fiat Auto S.p.A
Коментар
-
Ето клипче с хлопането:https://db.tt/ysAdYBCM"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
u_bo
понякога тропа шарнира в шенкела - ако е разбито гнездото на шенкела.проявява се само в определена позиция на колелата - като е навит волана .
Коментар
-
Такаа, биелетките вече осезаемо започнаха да чукат (около 3000 км), обаче от скоро забелязах, че имам чукане при пълен ляв завой когато го взема с повече газ. При десен още не съм пробвал.Не вярвам това да е от биелетките и май ще се окаже каре. Когато взех колата, маншона му беше скъсан, смених го, ама сигурно вече е втасало.Чуденката ми е, дали от него може да се получава това хлопане във волана, че страшно много ме дразни?"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Смени си биалетките и отстрани тяхното чукане а за другото изчакай малко да даде по ясна картина.Всичко може да бъде,така е трудно да се каже от разстояние но смени първо биалетките,че те са способни да издават всякакви чукания и да те заблудят.Ако става въпрос за Мултиплата май биалетките са вързани за макферсона и те се въртят при завой.Да симтома върви на каре но карай едно по едно.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
Сваляй карето и го провери, разглоби, измий с нафта, слагай литиева грес и ном маншон и скоби и си ти. ако някоя от съчмите е заминала подмени само нея и. Аз правя профилактика на каретата почти всяка година.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Да, биалетките са като при Мареа, вързани към макферсона.Точно това каре го свалях, че му беше скъсан маншона, ама видимо нямаше проблеми (преди 5000 км.). Явно си отива към ново, някой ден"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар