Здравейте колеги,Вчера видях, че двата маншона на биалетката са скъсани и я смених. Установих, че шарнирите са стегнати и не са разбити, но замърсени.Искам да ги почистя, гресирам, сменя маншоните и пак да я използвам.Как според Вас най-добре ще почистя шарнирите от замърсяванията?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Чистене на шарнир
Collapse
X
-
Според мен не може. Все пак използвай разхлабващ спрей, и ги остави за няколко часа. Много често стоят стегнати от ръждата. Като подейства спрея ще установиш дали реално стават за нещо. Но хубаво изчистване не може да направиш. Единствения начин е да разпробиеш, сложиш гресьорка и като напънеш всичката мръсотия излиза. Но само отгоре няма да се получи.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
-
Danchojn написа:Според мен не може. Все пак използвай разхлабващ спрей, и ги остави за няколко часа. Много често стоят стегнати от ръждата. Като подейства спрея ще установиш дали реално стават за нещо. Но хубаво изчистване не може да направиш. Единствения начин е да разпробиеш, сложиш гресьорка и като напънеш всичката мръсотия излиза. Но само отгоре няма да се получи.Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
u_bo
Deqn написа:muns61 написа:Ако не караш спортно, може и без стабилизираща щанга и биалетки.
Коментар
-
вчера я почистихоказа се, че и двата шарнира са много стегнатисложих по едно силиконово маншонче, напълних с грес добре и капнах по няколко капки маслоготова е за смянане е проблем да ги сменям, тези са ми АС метал от Ауди 80 и са на около 40 хил кмсега сложих една рециклирана в КазанлъкФиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
Deqn написа:Е те това е съвет. Ти пробвал ли си без? Защо ли тъпите автопроизводители я слагат?Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
ilko-gd написа:Deqn написа:Е те това е съвет. Ти пробвал ли си без? Защо ли тъпите автопроизводители я слагат?A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Вярно че ще отклоним темата но не се здържам Щангата има за задача да повиши стабилността, как така ще поднася с нея по-лесно! За мен не е вярно и извода във форума е погрешен. Ако едното колело бъде притиснато към пътя, щангата притиска и другото, каквото точно се случва във завой. Така и 4-те колела имат максимално сцепление с пътя, няма как сцеплението да намалява. Пандата има и на двете оси стабилизиращи щанги. И въпреки че е като кубче мога доста екстремно да влизам в завойте без да поднасям. Единствения начин някое колело да загуби сцепление е да бъде преодоляна гравитационната сила, която го държи на пътя реално. А това става в пъти по-лесно, когато в завой колата се наклони настрани.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
ilko-gd написа:BO да не започваме отново този спор за щангата и ползите и недостатъците йA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Danchojn написа:Вярно че ще отклоним темата но не се здържам Щангата има за задача да повиши стабилността, как така ще поднася с нея по-лесно! За мен не е вярно и извода във форума е погрешен. Ако едното колело бъде притиснато към пътя, щангата притиска и другото, каквото точно се случва във завой. Така и 4-те колела имат максимално сцепление с пътя, няма как сцеплението да намалява. Пандата има и на двете оси стабилизиращи щанги. И въпреки че е като кубче мога доста екстремно да влизам в завойте без да поднасям. Единствения начин някое колело да загуби сцепление е да бъде преодоляна гравитационната сила, която го държи на пътя реално. А това става в пъти по-лесно, когато в завой колата се наклони настрани.Lancia Lybra 1.9 JTD LX - италиянския мерцедес
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар