Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

смених накладките на бравото 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    смених накладките на бравото 1.6

    Здравейте. Имам няколко въпроса. На бравото напоследък се чуваше особен звук при спиране. Нещо като хрущене. Погледнах накладките. Става дума за предни накладки. Предни леви изядени до основата, стъжело е на метал. Накладката е остъргала външния ръб на диска. Даже и от него е поизяла малко.Сега смених ги днес със нови. Но отдясно изобщо не държи. Не знам какво е стало като съм ги сменял. Значи когато ги сменя на съответната страна, както е на крик паля и включвам на скорост. Колелото се върти показва ми някаква скорост към 30 км примерно. Натискам спирачка и колата притриса леко и гасне. Този тест минава със лявото колело, но със дясното изобще не усеща. Освен това на дясното имаше още малко останало от накладките като ги смъкнах.Пробвах и да покарам едно кръгче. Колата едвам спира. На втора лек баир пълна газ и пълна спирачка, си набира лекичко и то под 2000 об. Като я паркирах колата накрая от ляво пушеше от накладките. Диска пареше, а отдясно почти не беше чул. Какво е станало, преди това си спираше съвсем лесно, въпреки че е жулело метал в метал.Втория ми въпрос е дисковете така или иначе май са си за смяна, колко мм трябва да са на дебелина ? Щото като гледам поне 1/3та ако не и половината е заминало. Домързя ме да ги премеря.Третия ми въпрос е могат ли да се сложат от тия двойните дето са, вентилирани май се казват. Има ли смисъл ? Ще станат ли. Има тука едно браво 1.9 ЖТД за части. Ама като ми каза човека че е ЖТД викам а няма да станат дисковете. Ама все пак ако са със апаратите барабар ? Или няма смисъл от такива ?
    FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
    FIAT Punto sx 75 '94

    #2
    Виж на свален апарат някой да натиска спирачките внимателно ти да гледаш дали излиза буталото, после като излезе 3-4 см го намазваш с масло и го връщаш обратно,после пак леко го изкарвате с натискане на спирачките (като внимавате да не изскочи съвсем буталото) и пак смазваш. Дисковете изтънеят ли с по 1 мм от страна са за хвърляне, твоите отдавна са Чао. Вентилирани можеш да сложиш заедно с апаратите , дисковете и накладките (но губиш новите ти накладки щото са различни от тези за вент. диск).
    Фиат Крома 1.9 16v+
    Фиат Браво 1.6 16v
    Фиат Мареа 1.6 16v

    Коментар


      #3
      На марея 1,6 вентилираните накладките май са еднакви с невентилираните
      FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

      Коментар


        #4
        янко написа:
        На марея 1,6 вентилираните накладките май са еднакви с невентилираните
        Няма такъв вариант- на форма може и да си приличат но съвсем не са еднакви.
        Фиат Крома 1.9 16v+
        Фиат Браво 1.6 16v
        Фиат Мареа 1.6 16v

        Коментар


          #5
          Ако вземеш дискове накладки и апарати от жтд ще стане с сигурност (съветвам те да смениш и маркучите с нови!)
          ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
          ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

          Коментар


            #6
            Хора днес купих два диска някакви OPC или нещо друго, не помня точно, жулта кутия, италиански уж. За 62лв двата. Смених ги. Старите бяха така тоя от дясно е около 7 мм а тоя от дясно няма и 6 мм. Луда работа... Сега на тия пише мин. 10мм. Както и да е. Защо така ги износва по-бързо отляво ? И сега като гледах накладките тия от ляво бяха малко повече износени. Нали колкото може да са износени за 2-3 седмици. И то съм карал няколко дена за периода. Накладките са "itn". Все си мисля, че са малко калпазански...И друго ми прави впечатление още тогава а и сега си остава. Лампата свети почти постоянно, че са износени. Спирачна течност имам, а и тя пуска лампата с "!", това съм го проверил.
            FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
            FIAT Punto sx 75 '94

            Коментар

            Working...
            X