Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна тампони на носача Фиат Брава 1,9 JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна тампони на носача Фиат Брава 1,9 JTD

    Колеги, интересува ме могат ли да се сменят всичките тези тампони по носача или се купува нов носач и ако може как, защото аз не виждам начин. Също така и на стабилизиращата щанга има 2 скоби, които имат тампони - и там какъв е начина ? Колата е Фиат Брава 1,9 JTD. Само ако някой ми каже, как да добавя снимки, защото има ограничение в размера.
    Fiat Brava 1.9 JTD, 105hp

    #2
    Всичките тампони в крайна сметка са два преден и заден.Може да се сменят в домашни условия ,но си е малко играчка.Стария тампон се премахва със ъглошлайф ,а новия се набива с голям чук или на преса.Тампоните на стабилизиращата щанга се подменят като се разединят планките и после се събират и се заваряват.Снимките за да се качат трябва да се с размери 640х480
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Благодаря, колега. Щом тампоните са два, тогава какво е третото нещо, което съм объркал с тампон ?
      Прикачени файлове
      Fiat Brava 1.9 JTD, 105hp

      Коментар


        #4
        Вдясно е шарнир, а това по средата е тампон на биалетката.

        Коментар


          #5
          На шарнира има ли тампон или аз си мисля, че е такова и какво мислите за полиуретанови тампони за носачите, по-добър вариант ли са ?
          Fiat Brava 1.9 JTD, 105hp

          Коментар


            #6
            Шарнира има маншон - това гуменото, черното.Ако то е скъсано, по-добре си купи нови носачи, а не да сменяш тампоните на старите.
            "Без сърца, сме просто машини"
            Toyota Prius 1.5 Hybrid
            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

            Коментар


              #7
              M5kov написа:
              Шарнира има маншон - това гуменото, черното.Ако то е скъсано, по-добре си купи нови носачи, а не да сменяш тампоните на старите.
              E що, ако осамия шарнир е здрав и не се мандахерца, сменят се маншона, малко грес и готово. Новите тампони като ги набива младежа да намаже повърхностите с веро, не с грес или масло, а с веро.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                S_BANKOV написа:
                M5kov написа:
                Шарнира има маншон - това гуменото, черното.Ако то е скъсано, по-добре си купи нови носачи, а не да сменяш тампоните на старите.
                E що, ако самия шарнир е здрав и не се мандахерца, сменят се маншона, малко грес и готово.
                Скъсал ли се е маншона, вече му нямам вяра. По-добре директно нови и смяната е за 10 минути, пък колкото изкарат-толкова Колегата ако няма време и условия (солидно менгеме, ъглошлайв и голям чук), по-добре чих да не се захваща с тая работа.Два пъти съм сменял само тампоните и си е баталска история, но ако е здрав оригиналния маншон/шарнир, си е за предпочитане пред новите носачи.
                "Без сърца, сме просто машини"
                Toyota Prius 1.5 Hybrid
                EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                Коментар


                  #9
                  Нищо не казвате за полиуретанови тампони, по-добър вариант ли са или не ?
                  Fiat Brava 1.9 JTD, 105hp

                  Коментар


                    #10
                    madunko написа:
                    Нищо не казвате за полиуретанови тампони, по-добър вариант ли са или не ?
                    естествено че са по - добрия вариант, ама и по скъп варинта са да ти кажа
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      S_BANKOV написа:
                      madunko написа:
                      Нищо не казвате за полиуретанови тампони, по-добър вариант ли са или не ?
                      естествено че са по - добрия вариант, ама и по скъп варинта са да ти кажа
                      Аз пък четох на няколко места, че и те не карали много, но все пак са по-добрият избор
                      "Без сърца, сме просто машини"
                      Toyota Prius 1.5 Hybrid
                      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                      Коментар


                        #12
                        Може би ще използвам такива, ама още не съм го решил на 100%
                        Fiat Brava 1.9 JTD, 105hp

                        Коментар


                          #13
                          madunko написа:
                          Може би ще използвам такива, ама още не съм го решил на 100%
                          Първо им сравни цените и тогава пълни процентите
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #14
                            Нали това казвам, не е сигурно още :D
                            Fiat Brava 1.9 JTD, 105hp

                            Коментар


                              #15
                              madunko написа:
                              Нищо не казвате за полиуретанови тампони, по-добър вариант ли са или не ?
                              С полиуретана се губи еластичността която предлага тампона.По-скоро полиуретана е за спортно окачване.
                              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                              Коментар

                              Working...
                              X