Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как се сменя рейката на Фиат Типо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как се сменя рейката на Фиат Типо

    Интересува ме как се изважда рейката наи-лесно, ако някой го е правил да каже за да не си играя да откривам топлата вода, става въпрос за рейката на волана
    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

    #2
    Моста долу и после рейката
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Със моста долу и баба знае, въпроса е без моста долу, щото покрай моста трябва още доста неща да се откачат, които не са развивани с години и не се знае дали ще искат да се развият
      Теоритиците си лаят, голфа си върви!

      Коментар


        #4
        С хидравлика ли е?
        Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

        Коментар


          #5
          muns61 написа:
          С хидравлика ли е?
          Не и ще му слагам
          Теоритиците си лаят, голфа си върви!

          Коментар


            #6
            е,без да отвиеш магрето няма да стане.не е толкова трудно.успех

            Коментар


              #7
              Аз съм я свалял без да откачам нищо друго ама си е бая зор докато излезе и двойно по-голям докато влезе обратно.Не знам хидравличната дали съвсем няма да се запъне...
              EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
              Fiat Punto 1.2 16v Sporting

              Коментар


                #8
                Обикновената се маха и слага без проблеми, за хидравличната не мога да кажа, не съм свалял такава.
                Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                Коментар


                  #9
                  Механичната се сваля и слага лесно без грижи, но на хидравличната стержена е по-висок и опира в кутията...Или трябва да се отмести кутията или магарето да се откачи. Имай предвид че за хидравлика ти трябва и друг кормилен прът!
                  ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                  // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                  Коментар


                    #10
                    Искаш ли един приятелски съвет, стой си с механичната, освен едната камара ядове и разходи с хидравличната друго няма да постигнеш с подмяната. Отделно че твоята се оправя с подмянана две тефлонови втулки дето някой стругар ще ти ги направи за 10 минути и ще ти вземе 5лв. Иначе са си едни тръби, маркучи, муфи, помпи абе все възли дето са проблемни. А и колата при висока скорост ще се държи доста по добре с механичната рейка.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      Да така е, но си е по-друго с хидравлика. Аз бях разкарал мойта поради някви проблеми и после си събрах всичко и си я върнах пак. В поведението при висока скорост няма разлика.. на типото хидравликата не е чак толкова лека като на новото поколение фиати, а и си има регулиращ клапан.
                      ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                      // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                      Коментар


                        #12
                        S_BANKOV написа:
                        Искаш ли един приятелски съвет, стой си с механичната, освен едната камара ядове и разходи с хидравличната друго няма да постигнеш с подмяната. Отделно че твоята се оправя с подмянана две тефлонови втулки дето някой стругар ще ти ги направи за 10 минути и ще ти вземе 5лв. Иначе са си едни тръби, маркучи, муфи, помпи абе все възли дето са проблемни. А и колата при висока скорост ще се държи доста по добре с механичната рейка.
                        Сложих си малко кормило 300мм. и съм със 195 гуми, а за лятото съм подготвил 205 гуми и бая трудно почна да се върти Не мога с длан да го върта и ме дразни Трябва да взема да смажа всички триещи се части, накрайниците по шенкелите, да гресирам рейката с нова грес, и да напомпа гумите на 3 атмосфери...
                        Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                        Коментар


                          #13
                          Не очаквай че си хидравличната рейка ще е по лесно, просто малкия волан е да се държи с две ръце. При всички положения ще трябва да свалиш моста, има доста мофи, маркучи и скоби да накичиш, а маниполацията и при свален мост не е лесна.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #14
                            Еми освен рейката с маркучи (високо и ниско налягане) му трябва кормилен прът, казаначе и помпата със стойките и ремък-а. Не е чак толкова зор... за 3-4 часа работа е ако нещо не закучи.
                            ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                            // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                            Коментар


                              #15
                              xctr написа:
                              Не е чак толкова зор... за 3-4 часа работа е ако нещо не закучи.
                              Примерно торковете на спирачните апарати
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар

                              Working...
                              X