Интересува ме как се изважда рейката наи-лесно, ако някой го е правил да каже за да не си играя да откривам топлата вода, става въпрос за рейката на волана
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как се сменя рейката на Фиат Типо
Collapse
X
-
Механичната се сваля и слага лесно без грижи, но на хидравличната стержена е по-висок и опира в кутията...Или трябва да се отмести кутията или магарето да се откачи. Имай предвид че за хидравлика ти трябва и друг кормилен прът!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Искаш ли един приятелски съвет, стой си с механичната, освен едната камара ядове и разходи с хидравличната друго няма да постигнеш с подмяната. Отделно че твоята се оправя с подмянана две тефлонови втулки дето някой стругар ще ти ги направи за 10 минути и ще ти вземе 5лв. Иначе са си едни тръби, маркучи, муфи, помпи абе все възли дето са проблемни. А и колата при висока скорост ще се държи доста по добре с механичната рейка.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Да така е, но си е по-друго с хидравлика. Аз бях разкарал мойта поради някви проблеми и после си събрах всичко и си я върнах пак. В поведението при висока скорост няма разлика.. на типото хидравликата не е чак толкова лека като на новото поколение фиати, а и си има регулиращ клапан.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
S_BANKOV написа:Искаш ли един приятелски съвет, стой си с механичната, освен едната камара ядове и разходи с хидравличната друго няма да постигнеш с подмяната. Отделно че твоята се оправя с подмянана две тефлонови втулки дето някой стругар ще ти ги направи за 10 минути и ще ти вземе 5лв. Иначе са си едни тръби, маркучи, муфи, помпи абе все възли дето са проблемни. А и колата при висока скорост ще се държи доста по добре с механичната рейка.Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Не очаквай че си хидравличната рейка ще е по лесно, просто малкия волан е да се държи с две ръце. При всички положения ще трябва да свалиш моста, има доста мофи, маркучи и скоби да накичиш, а маниполацията и при свален мост не е лесна.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Еми освен рейката с маркучи (високо и ниско налягане) му трябва кормилен прът, казаначе и помпата със стойките и ремък-а. Не е чак толкова зор... за 3-4 часа работа е ако нещо не закучи.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар