Здравейте колеги преди 6000 км си смених предни дискове(brembo) и накладки както и предна лява главина понеже колата адски много тресеше,сега колата отново започна да тресе само при спиране ,но чувам и преден лагер да вие,та въпроса ми е дали е възможно от този лагер да ми тресе пак при спиранеКолата е fiat punto mk2 1.2 16v Благодаря предварителноГрешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
тресе при спиране
Collapse
X
-
И аз мисля че от лагер е малко вероятно да тресе,стига да не е прекалено разбит.Нова главина ли сложи или втора употреба и на същата ли главина чуваш виене на лагер.Проверил ли си дали няма луфтове по кормилната уредба, защото при наличие на такива и по стари гуми е възможно да тресе от това.brava 1.9.jtd 2001
punto 1.2 sport 1994
Максималната скорост с която можеш да излезеш от един завой е много близка до тази с която не можеш!
Коментар
-
Пропуснах да попитам какви накладки сложи като смени дисковете.Доста от накладките които масово се мотнират не са добри и дори при нови дискове вибрациите при спиране остават.brava 1.9.jtd 2001
punto 1.2 sport 1994
Максималната скорост с която можеш да излезеш от един завой е много близка до тази с която не можеш!
Коментар
-
Колкото и разбити неща да има по предницата няма как да тресе ако дисковете /барабаните са прави на конец! Чисто и просто частите ,които се продават са абсолютни ментета , в случая дисковете ги продават "сурови" така да се каже и като се понагреят няколко пъти се освобождават вътрешните напрежения в метала и измята диска. Не е лошо да ги понагрееш хубаво няколко пъти - примерно намираш си празен участък извън града и спираш последователно 5 пъти от 100 км/ч до 20км/ч , след това караш докато дисковете се охладят напълно. Намираш читав стругар и пускате по една стружка и на 2-та диска. Това ще проработи ако нямаш крива главина, ако имаш такава всичко е напразно докато не я смениш.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Първо се увери че не е от лагера- вдигаш на крик хващаш колелото от горе и доло и разклащаш не трябса да има никакъв луфт.Относно спирачките като сменях мойте-комплект дискове и накладки беше също като при теб,докато не ми се наложи да спра рязко от 140 някъде,в огледалата видях чере облак от прах от накладките,след това повече пфоблем с биене при спиране не съм имал.Ако се увериш че проблема е от спирачките отиди на магистралата вдигни 130~140 и ако няма никой зад колата спри колкото се може по рязко.Внимавай много и се увери че ще е безопасно.Fiat Palio Weekend JTD80
Коментар
-
Здравейте колеги,тъй като не ми се отваря нова тема реших в тази да споделя моя проблем,пък ако някои помогне ще бъда много благодарен.Проблема е следния преди година и половина си купих Пунто ГТ колата е 95г.,но тъй като я взех след 5г. стояне започнах да сменям всичко и стигнах до спирачките,както следва нови накладки,маркучи,спирачна течност,гумички на буталцата.Започнах да я карам,но не ми харесваше как спира,педала беше мек и доста голям ход имаше.Реших да сменя и спирачната помпа,но ефект нямаше.Колата рядко е карах,защото карах служебни коли докато живеех в София и не ми правеше толкова впечатление,но преди два месеца се прибрах в Пловдив и реших да оправя този проблем,един приятел ми каза за един майстор,които се занимавал само със спирачки и уш бил много добър целия град го знаел.Закарах му колата,правия 2 дена накрая каза,че ми задържали апаратите,на предните и задните беше сменил по едно от буталцата и гумичките и ги раздвижил,също така каза,че ми били изгурели накладките от задържащите апарати и било хубаво да ги сменя.Взех колата и тръгнах,но ефект от тези процедури нямаше.На другия ден смених и накладките,покарах 10 дена обаче няма промяна проблема си е все същия още голям ход на педала,мек през цялото време и най-важното колата не иска да спира,моля за съвет къде може да е разковничето на моя проблем.
Коментар
-
за колегата с мекия педал-помпата ти е починала и прави комшулук между двете цуталца,сиреч новата ти помпа не е нова,а за биенето-при монтажа на дисковете не са монтирани чисто и остават боклучета между диска и главината,вследствие на което диска е с нарушена геометрия и от там идва биенето(това в повечето случаи)
Коментар
-
Как са новите маркучи дето си ги сложил? Като настъпиш спирачката надуват ли се като евтина наденица на скара? Нищо им няма на спирачките ти, просто си сложи качествени маркучи.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
За колеги които писаха че може да е въздух в системата едва ли аз лично съм обезвъздушавал сигурно 20 пъти,а когато я взех от майстора и той ги беше обезвъздушил,за ръчната хващаше си яко още на 3-4 зъб,но майстора каза,че била натегната и сега хваща почти на края,за колегата с помпата незнам може и да си прав,но нали е уж нова и от приятел с магазин за авточасти съм я взел едва ли ще ми даде някое менте,а пък и още повече нали за това я карам на майстор ако е тя,той трябва да разбере.
Коментар
-
Големият ход на педала ти е или от въздух или от това че задните накладки са много далеч от барабана и трябва по-голям ход на цилиндърчето. Другото е това което казва S_BANKOV - да се раздуват маркучите. Относно задните спирачки виж тази моя тема и по-специално частта за регулирането на задните спирачки. Ако пък си с дискове и отзад май остават само маркучите и въздух.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар