Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спирачен кантар реглаж, и проблем със спирачките.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Спирачен кантар реглаж, и проблем със спирачките.

    Здравейте проблема е следния: Колата спираше с предните гуми, със задните се усещаше, че нищично не става (много лесно блокираха предните и се парзаляха в сравнение с колата на комшията) Колите са браво и брава без абс.Свалихме барабаните, накладките бяха към финала имаше блокирало цилиндърче, и едно просълзило. Взехме нови накладки цилиндърчета, и 2 нови спирачни маркуча за отпред LPR (старите бяха нацепени).сменихме всичко отзад, премахнахме ръба на барабана, раздвижихме регулатора на накладките, разпънахме ги на максимум. Обезвъздушихме (колата беше на подемник през цялото време) От задната страна много трудно дойде течност и тече доста бавно, от пред бързо дойде спирачна течност и тече доста бързо. Педала стана страшно мек и придоби луфт при натискането и задните гуми пак не се усещат. Ръчната е страхотна, няма луфт в жилата .Кантарчето го загледах движе се лесно на ръка, пружината му е отпусната и при свалена кола и при вдигната, не го дърпа нито го бута.Кантарчето постоянно върви към пружината (предполагам затворено) Няма никаква противотежест, която да го дърпа в обратната посока.Въпросите са, защо педала придоби луфт и това кантарче правилно ли функционира, какво може да се направи и как да опъне пружината и да започне да спира и със задните гуми колата.
    мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

    #2
    Ако на подемника трудно е идвала течност до задните цилиндри това предполагам може познаеш защо е така.лека задница слабо спирачно усилие.Но за другото трябва да се гледат схеми и реглаж на кантара.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Tornado написа:
      Ако на подемника трудно е идвала течност до задните цилиндри това предполагам може познаеш защо е така.лека задница слабо спирачно усилие.Но за другото трябва да се гледат схеми и реглаж на кантара.
      Този реглаж лесно ли се прави и как, ако не колко взимат за такъв реглаж ?
      мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

      Коментар


        #4
        Раздвижвахте ли го?Явно сте го раздвижили ,но е останал в положение лека задница без спирачно усилие.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          Tornado написа:
          Раздвижвахте ли го?Явно сте го раздвижили ,но е останал в положение лека задница без спирачно усилие.
          той се движи страшно лесно, на зад ли е отворен или напред ?? смисъл той си отива към предницата, въпреки, че не го дърпа пружината. Тя е провиснала.На зад го дърпам и той се връща. На зад ли е отворен или на пред. Ако на зад с как да го накарам да седи там ?
          мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

          Коментар


            #6
            Когато натиснеш спирачка пружината трябва да пречи на буталото,натегни я и всичко ще се оправи
            FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

            Коментар


              #7
              Мда колегата по-горе ти е казал правилно- при опъната пружина буталцата на регулатора не излизат и течността отива към колелата. Пробвай с няколко настройки,че има вариант задните да започнат да спират повече от предните.
              Фиат Крома 1.9 16v+
              Фиат Браво 1.6 16v
              Фиат Мареа 1.6 16v

              Коментар


                #8
                А за луфта в педала може да са виновни и новите спирачни маркучи.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  pi4_s_bravo написа:
                  Мда колегата по-горе ти е казал правилно- при опъната пружина буталцата на регулатора не излизат и течността отива към колелата. Пробвай с няколко настройки,че има вариант задните да започнат да спират повече от предните.
                  идните дни ще пробвам, бях я забравил за този проблем (свикнах с него) :D ще кажа резултат във вторник вечерта.
                  мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                  Коментар

                  Working...
                  X