Влязох в 1 завой с малко по-висока скорост и се занесе естествено, и спрях в отсрещният бордюр настрани, колата угасна леко се чука редна дясна гума и здраво задна дясна. Впоследсвтие колата не запали преди да натисна краш бутона. Задна дясна гума стой леко завила надясно страничният наклон също е изместен. Дали е крив само носачът или целият мост, на вид не изглежда нищо криво. слет това като карах направо воланът ми седеше леко надясно, но мисля че е заради задницата, отпред също невиждам нещо криво и гумите си седят нормално.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
удар в задна десна гума, крив носач или цял мост?
Collapse
X
-
pi4_s_bravo написа:Отзад си изкривил моста- на Браво/Брава/Мареа са еднакви/заменими . Отпред може да си изкривил носач, накрайник ,шенкел ,амортисьор ... все хубави неща. То затова се внимава и не се опъват ръчни наляво и надясно по пътищата.
Коментар
-
То ако само с гледане става преценяването дали са криви- то е достатъчно 1-2 мм да мръднат и цялата геометрия отива по дяволите. Няколко милиметра на тия детайли на око ще ги хванеш точно никога. Сменяй задния мост за да може по него да се прецени колко е криво отпред.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
pi4_s_bravo написа:То ако само с гледане става преценяването дали са криви- то е достатъчно 1-2 мм да мръднат и цялата геометрия отива по дяволите. Няколко милиметра на тия детайли на око ще ги хванеш точно никога. Сменяй задния мост за да може по него да се прецени колко е криво отпред.
Коментар
-
От опит със задния мост на Брава - при удар носачът се къса, нищо не се криви. Преди години с Брава-та чакам на островчето на кръстовище за ляв завой и един мангал се прицели в леко подаващата се задница. Вряза се с поне 60 с ръждивата си Астра. В крайна сметка смених заден ляв носач(скъсан) и изправих калника, всичко заспа. Този удар със сигурност е по-тежък от занасяне в бордюр.Разбира се, всичко е възможно. Разглоби и огледай хубаво.
Коментар
-
мостът е крив на ухото за което се хваща носача, лагерът най крайният в носачът се беше разцепил, взех мост за 60лв забелязах че наскоро са му правени лагерите, дори болтовете им излязоха на ръка не бяха клеясали заразлика от мойте. Днес го свалих моста, разцепиха се и спирачните ми тръбички, който са ===изгнили на места, и то точно на места които не се виждат без да се поразглоби всичко, утре ще се сабира че денят от сутринта ми е ужасен, взех една служебна кола рено сенник която ми скъса нервите и здравето, първо се разцепи да гърми в колектора, после замръчна изпарителят щото някой не забелязал че маркучът на радятора е изваден, мембраните на изпарителя се скъсаха, добре че намерих един изпарител качих го настройх го и си свърших работата, отделно от всичко това няма нещо здраво по окачването, няма гуми, карал съм с не повече от 30 защото ме беше страх да не се връщам с магнита...Сега въпросът е спирачни тръбички?
Коментар
-
pakumba написа:Отговора е лесен- на Симеон и по-точно Овче поле по поръчка медни. Е това много ме дразни в нашите коли- няма друга марка, на която да гният тези тръбички.
Коментар
-
отзад е джантата и е изметната в главината си, отпред предполагам кормирен накрайник. Това е само предположение тип спорт ТОТО ІІ, но ако съм прав кажи моля те.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
6/49 ли :Двсичко което очаквах е така ясно ми беше че няма да мина лекокакто казах вече задния мост е крив на ухото за което се захваща носача и носача. смених моста сега е добре задницата. спирачни тръбички смених. джантата е крива и отпред има нещо волана ми се изправи почти но пак седи леко на дясно и не тегли. някой може ли да ми каже как да проверя или къде - шенкел ли е накрайник ли е? след 2-3 дни ще свалям носача да видя шарнира дане би да е той, обаче честно казано сега не ми се занимава вчера 4 и днес 7 часа работа като само качването и свалянето на моста бяха на канал, и още 1 приятел помагаше в вдигането през другото време на земята легнал сам с помощтта на само 1 криик и беден набор от инструменти. утре мисля да я кача на 1 канал да си презатегна амортисьорите в работно положение и да спусна пак резервоара че май прещипах новите тръбички с него. а трябва и да го обезвъздуша отново, както и да си закача жилата на ръчнта, толко ми беше писнало че исках само да си я прибера в гаража.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар