Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

удар в задна десна гума, крив носач или цял мост?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    удар в задна десна гума, крив носач или цял мост?

    Влязох в 1 завой с малко по-висока скорост и се занесе естествено, и спрях в отсрещният бордюр настрани, колата угасна леко се чука редна дясна гума и здраво задна дясна. Впоследсвтие колата не запали преди да натисна краш бутона. Задна дясна гума стой леко завила надясно страничният наклон също е изместен. Дали е крив само носачът или целият мост, на вид не изглежда нищо криво. слет това като карах направо воланът ми седеше леко надясно, но мисля че е заради задницата, отпред също невиждам нещо криво и гумите си седят нормално.

    #2
    Стенда ще покаже какво се е изкривило.Отзад не вярвам да е моста.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      кривия волан не е от задницата.
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        при положение че задницата върви надясно, не мислиш ли че с предните гуми се опитва колата да върви направо и заради това стой леко надясно волана?

        Коментар


          #5
          задният мост на браво и брава еднакъв ли е?

          Коментар


            #6
            Отзад си изкривил моста- на Браво/Брава/Мареа са еднакви/заменими . Отпред може да си изкривил носач, накрайник ,шенкел ,амортисьор ... все хубави неща. То затова се внимава и не се опъват ръчни наляво и надясно по пътищата.
            Фиат Крома 1.9 16v+
            Фиат Браво 1.6 16v
            Фиат Мареа 1.6 16v

            Коментар


              #7
              pi4_s_bravo написа:
              Отзад си изкривил моста- на Браво/Брава/Мареа са еднакви/заменими . Отпред може да си изкривил носач, накрайник ,шенкел ,амортисьор ... все хубави неща. То затова се внимава и не се опъват ръчни наляво и надясно по пътищата.
              не е от ръчна писал съм как стана, влязох с 80-90 на един лек завой на който се оказа чее заледено, а задните ми гуми са много зле, радвам се че нямаше хора и коли. отпреде като гледам шенкела и накрайника не ми изглеждат криви, тези дни сменям моста, и слет това ще гледам как е положенето отпред.

              Коментар


                #8
                То ако само с гледане става преценяването дали са криви- то е достатъчно 1-2 мм да мръднат и цялата геометрия отива по дяволите. Няколко милиметра на тия детайли на око ще ги хванеш точно никога. Сменяй задния мост за да може по него да се прецени колко е криво отпред.
                Фиат Крома 1.9 16v+
                Фиат Браво 1.6 16v
                Фиат Мареа 1.6 16v

                Коментар


                  #9
                  pi4_s_bravo написа:
                  То ако само с гледане става преценяването дали са криви- то е достатъчно 1-2 мм да мръднат и цялата геометрия отива по дяволите. Няколко милиметра на тия детайли на око ще ги хванеш точно никога. Сменяй задния мост за да може по него да се прецени колко е криво отпред.
                  е точно де това ще направя. а и със това се занимавам попринцип, така че са ми пределно ясни нещата. само досега не см имал занимавки с такъв заден мост, иначе не му е първият удар обаче от предишните му нямаше нищо, първият път с 30 пак в бордюр 10х4см от бордюра го нямаше, джантата беше крива до неземност, и лагерът започна да вие, другия удар с 60 пак в бордюр и само джантата пострада тогава, сега много се учудих че така се искриви, но явно и това му е дошло вече.

                  Коментар


                    #10
                    От опит със задния мост на Брава - при удар носачът се къса, нищо не се криви. Преди години с Брава-та чакам на островчето на кръстовище за ляв завой и един мангал се прицели в леко подаващата се задница. Вряза се с поне 60 с ръждивата си Астра. В крайна сметка смених заден ляв носач(скъсан) и изправих калника, всичко заспа. Този удар със сигурност е по-тежък от занасяне в бордюр.Разбира се, всичко е възможно. Разглоби и огледай хубаво.
                    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                    Коментар


                      #11
                      мостът е крив на ухото за което се хваща носача, лагерът най крайният в носачът се беше разцепил, взех мост за 60лв забелязах че наскоро са му правени лагерите, дори болтовете им излязоха на ръка не бяха клеясали заразлика от мойте. Днес го свалих моста, разцепиха се и спирачните ми тръбички, който са ===изгнили на места, и то точно на места които не се виждат без да се поразглоби всичко, утре ще се сабира че денят от сутринта ми е ужасен, взех една служебна кола рено сенник която ми скъса нервите и здравето, първо се разцепи да гърми в колектора, после замръчна изпарителят щото някой не забелязал че маркучът на радятора е изваден, мембраните на изпарителя се скъсаха, добре че намерих един изпарител качих го настройх го и си свърших работата, отделно от всичко това няма нещо здраво по окачването, няма гуми, карал съм с не повече от 30 защото ме беше страх да не се връщам с магнита...Сега въпросът е спирачни тръбички?

                      Коментар


                        #12
                        Отговора е лесен- на Симеон и по-точно Овче поле по поръчка медни. Е това много ме дразни в нашите коли- няма друга марка, на която да гният тези тръбички.
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар


                          #13
                          pakumba написа:
                          Отговора е лесен- на Симеон и по-точно Овче поле по поръчка медни. Е това много ме дразни в нашите коли- няма друга марка, на която да гният тези тръбички.
                          а някой който ги е правил може ли да каже накрайниците какви са? става въпрс за трбичката която започва от купето, точно преди задния мост, до маркучът който я свързва с тръбичката на носача.

                          Коментар


                            #14
                            отзад е джантата и е изметната в главината си, отпред предполагам кормирен накрайник. Това е само предположение тип спорт ТОТО ІІ, но ако съм прав кажи моля те.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #15
                              6/49 ли :Двсичко което очаквах е така ясно ми беше че няма да мина лекокакто казах вече задния мост е крив на ухото за което се захваща носача и носача. смених моста сега е добре задницата. спирачни тръбички смених. джантата е крива и отпред има нещо волана ми се изправи почти но пак седи леко на дясно и не тегли. някой може ли да ми каже как да проверя или къде - шенкел ли е накрайник ли е? след 2-3 дни ще свалям носача да видя шарнира дане би да е той, обаче честно казано сега не ми се занимава вчера 4 и днес 7 часа работа като само качването и свалянето на моста бяха на канал, и още 1 приятел помагаше в вдигането през другото време на земята легнал сам с помощтта на само 1 криик и беден набор от инструменти. утре мисля да я кача на 1 канал да си презатегна амортисьорите в работно положение и да спусна пак резервоара че май прещипах новите тръбички с него. а трябва и да го обезвъздуша отново, както и да си закача жилата на ръчнта, толко ми беше писнало че исках само да си я прибера в гаража.

                              Коментар

                              Working...
                              X