Здравейте ситуацията е следната. Колата е пунто МК1. Когато я вдигна на крик и четирите колела мога да ги завъртя с ръце но предно ляво и задно дясно по-тегаво се въртят и ако другите две си имат доста голяма инерция то тези двете сякаш се допират малко някъде и им се убива инерцията. Не греят при движение което според мен означава че няма задържане. Предполагам, че накладките при тези две (проблемни колела) са по прилепени към барабана и диска. Интересува ме това нормално ли е, мога ли така да карам и ако трябва да ги оправям къде да търся причината. Нещо неизчистени ръбове по диска и по барабана ли или нещо друго. Не знам дали има значение но ръчната ми лови на макс на 5 зъб. И преди него лови но не така стабилно
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Задиране в предните и в задните спирачки
Collapse
X
-
Здравейте, благодаря на Всички за отговорите!!! Ето развитието: Свалих и двете предни колела и лявото се движи доста по-тегаво от дясното, карах я в два сервиза и ми казаха едно и също, че няма проблем и че колелото се върти нормално. Но се вижда осезаема разлика спрямо дясното. Проверени са маркучите и буталото няма задържане, може това че задира да е в рамките на нормалното понеже казват че щом се върти с ръка няма проблем. Но дясното го въртя с лекото а лявото трябва да се силя за а го завъртя. Това което ми казаха е че може леко да се е завъртяла накладката и затова да се запира, другото е че може диска да е леко поизкривен. Не знам дали ще помогне на някой за в бъдеще но диска ми беше надран от скапани накладки и го струговаха за да стане на новите накладки. Може от това да се получава. Относно задното колело: там проблема е че барабана се държи за главината от болтовете на джантата, някога може би е имало тези 13-тки болтове но сега ги няма, та проблема идва от ръб на барабана и от това че е наслоена ръжда по барабана и главината и без тези 13-тки болтове не се фиксира съвсем точно барабана към главината.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар