Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на амортисьори брава 1.6 2000г.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на амортисьори брава 1.6 2000г.

    Здравейте, търсих из останалите теми, но така и не се ориентирах за читав сервиз в източните части на София по възможност, в който да ми направят оглед на ходовата част като цяло и евентуално ремонт. Благодаря !

    #2
    кола

    За источната не знам ама за серивиза тунела Люлин може да идеш има един с очила той прави стенд -диагностика
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Благодаря, но вече посетих сервиз оказа се, че трябва да сменям 4 бр. амортисьори и маркучета на спирачките. Искам да попитам при смяна на предни и при смяна на задни амортисьори какви неща допълнително трябва да се закупят освен самия амортисьор понеже искам аз да си взема частите отделно и да ги занеса в сервиза, а там само да ги сменят. Също така да препоръчате някой сервиз, в който работят добре и цената за смяна на амортисьор е прилична, защотот 30лв. на бр. ми се струва скъпичко.

      Коментар


        #4
        извинявам се колега ,но 30лв за предни и 20лв за задни е съвсем нормална цена.аз също имам сервиз и работя все пак и ние плащаме наем на помещението и сметки и консумативи ...не мисля че някой ще се наеме да ти смени амортесорите за една чаровна усмивка или за МЕРСИ.Засичам и по другите форуми за подобни работи било скъпо ами като отидете в магазина и вземете един хляб защо там не се пазарите за цената ,а взимате без да се оплаквате. И ние храним дете, жена и като изчистим сметките и наемите и остават чисти 500-600 лв. защото аз специално съм смъкнал цените колкото мога за да има работа и пак било скъпо .... и на мен ми е скъп тока ама си го плащам.

        Коментар


          #5
          Мога да ти кажа къде взимат евтино.Ако искаш ми пиши на Л.С
          "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

          Коментар


            #6
            Към колегата hooligan_auto , аз изобщо не съм се пазарил за нищо. Както има магазини, в които хляба е 1лв така има и такива в които е 90 ст. например. И да 30лв ми се струват много, твой е избора, ако искаш взимай и 50. Аз ако имам пари и не ми пука отивам в първия сервиз и ги сменям и не ми дреме колко струва. Но някой път нямаме тази възможност. Ваш е избора на какви цени да работите, но 30лв на амортисьор + 4 бр. стават 120лв. Едва ли ги сменяте цял ден, но дори и да е така 120 лв на ден извинявай , но аз ги изкарвам за 4 дни така че едва ли ви е много зле положението сравнение с други и всеки си има право на мнение. Все пак темата е за насока от други колеги които да ми препоръчат места и съответно цени, от там аз си правя избора.

            Коментар


              #7
              В повечето сервизи се заплаща за дадена операция на час.Примерно прието е ,че предни амортисьори се сменят за 4 часа и мърдане от това време няма.Може да се мотаят 2 часа и да се чешат по главите ,но си вземат цялата сума за 4 часа.Патих от това в сервиз на Аутобокс за смяна на тампони носачи ей така да ги пробвам и повече няма да стъпя.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                30лв за макферсон горе долу мога да приема, макар че в един от сервизите, с които работя и си падат леко скъпчии вземат по 20лв на макферсон. Но 30 лв за обикновен амортисьор каквито са задните на Браво/а....това си е е солено направо(моите партньори вземат 10лв за смяна на обикновен амортисьор). Като се добави и това,че такъв тип сервизи издават касови бележки от дъжд на вятър, 120лв чиста пара никак не е малко за има няма 2 астрономически часа труд....но тук вече навлизаме в друга тема. Търси друг колега докато намериш по-евтино. Успех!
                ex. Fiat Marea 1.6 16V
                ex. Lancia Dedra SW 2.0 16V
                Lancia Kappa 2.0 VIS

                Коментар


                  #9
                  Искам да попитам какви неща още са задължително да се сменят при смяна на амортисьора, казаха ми за някакви тампони и за прахозащитни маншон или нещо такова. Какво освен самия амортисьор трябва да се закупи и за отпред и за отзад. Благодаря Ви !

                  Коментар


                    #10
                    Furiousss написа:
                    Искам да попитам какви неща още са задължително да се сменят при смяна на амортисьора, казаха ми за някакви тампони и за прахозащитни маншон или нещо такова. Какво освен самия амортисьор трябва да се закупи и за отпред и за отзад. Благодаря Ви !
                    За отзад само амортисьорите. За предницата задължително противопраховите маншони с противоударните тампони, за да не се пълнят новите амортисьори с прах и да и боклуци и да се износят скоропостижно. Ето нагледно какво трябва да купиш : https://www.google.bg/search?q=monro...06%3B600%3B400
                    ex. Fiat Marea 1.6 16V
                    ex. Lancia Dedra SW 2.0 16V
                    Lancia Kappa 2.0 VIS

                    Коментар


                      #11
                      не мога да разбера защо си мислите ,че това е ей така ЧИСТА ПАРА.ако говорим за конкретните 30лв на страна в тези пари влизат заделяне за наем,ток,амортизация на инструмент и най-вече данък върху тези 30лв. да то са само 10% ,от тук 10 от там 10 и то си се насабира в края на годината си тупваш 1000лв данък на държавата за това че си работил за да си нахраниш семейството.на теб тези 120 лв за ти за 3-4 дена ,НО СА ТИ ЧИСТИ. за тва не си мислете си прибираме чиста пара и си пееме.

                      Коментар


                        #12
                        hooligan_auto написа:
                        не мога да разбера защо си мислите ,че това е ей така ЧИСТА ПАРА.ако говорим за конкретните 30лв на страна в тези пари влизат заделяне за наем,ток,амортизация на инструмент и най-вече данък върху тези 30лв. да то са само 10% ,от тук 10 от там 10 и то си се насабира в края на годината си тупваш 1000лв данък на държавата за това че си работил за да си нахраниш семейството.на теб тези 120 лв за ти за 3-4 дена ,НО СА ТИ ЧИСТИ. за тва не си мислете си прибираме чиста пара и си пееме.
                        Здравей колега! С най-добри чувства те моля да прочетеш малко мненията ми и да видиш,че и аз като теб се боря с данъчното облагане, защото притежавам магазин за резервни части- много добре съм наясно с ДДС, данък печалба и т.н. Отделно ток, сметки за СОТ,интернет, телефони и т.н. Критиката ми не беше отправена конкретно към теб, а към повечето твои и мои колеги, които издават фискални документи-касов бон или фактура съвсем рядко или просто "чукват нещо на фискалното устройство колкото да не е без хич", което е далече от истината. Сделка, която е извършена без издаване на фискален документ минава в сивия сектор, не се облада с данъци, тоест това си е т.нар. чиста пара. Наясно съм колко е трудно(скъпо) да си напълно изряден в нашата държава (по-скоро опит за държава) и че за всеки нормален човек е приоритет №1 да си изхрани семейството. Икономически погледнато за един работещ човек 120лв за няколко дни не са чисти пари-нали и той има разходи- за транспорт,храна, амортизира си обувките(примерно), изтощава се психически и/или физически, след което трябва да задели за почивка. В условията на криза високите цени не са ключ към успеха, а по-скоро приемливите цени и отстъпките. По-горе цитирах конкретни цени за труд- щом тези колеги могат да работят на тези ценови нива и да си плащат наем на сервиза и всичко останало, би трябвало и другите да успяват
                        ex. Fiat Marea 1.6 16V
                        ex. Lancia Dedra SW 2.0 16V
                        Lancia Kappa 2.0 VIS

                        Коментар


                          #13
                          hooligan_auto написа:
                          не мога да разбера защо си мислите ,че това е ей така ЧИСТА ПАРА.ако говорим за конкретните 30лв на страна в тези пари влизат заделяне за наем,ток,амортизация на инструмент и най-вече данък върху тези 30лв. да то са само 10% ,от тук 10 от там 10 и то си се насабира в края на годината си тупваш 1000лв данък на държавата за това че си работил за да си нахраниш семейството.на теб тези 120 лв за ти за 3-4 дена ,НО СА ТИ ЧИСТИ. за тва не си мислете си прибираме чиста пара и си пееме.
                          когато става въпрос за клиент парите изкарани за 3-4 дни а именно 120лв са чистиа когато става въпрос за собственик/наемател на сервиз 120лв изкарани за 2-3-4часа е нищо щото той имал да плаща ток и др. а тока на клиента кой ще го плати?задните амортисьори се сменят за 15-20мин и двата и това за 60лв е това ако не е ОБИР по сред бял ден здраве му кажи
                          Bravo 1.9d 97г

                          Коментар


                            #14
                            nsn написа:
                            hooligan_auto написа:
                            не мога да разбера защо си мислите ,че това е ей така ЧИСТА ПАРА.ако говорим за конкретните 30лв на страна в тези пари влизат заделяне за наем,ток,амортизация на инструмент и най-вече данък върху тези 30лв. да то са само 10% ,от тук 10 от там 10 и то си се насабира в края на годината си тупваш 1000лв данък на държавата за това че си работил за да си нахраниш семейството.на теб тези 120 лв за ти за 3-4 дена ,НО СА ТИ ЧИСТИ. за тва не си мислете си прибираме чиста пара и си пееме.
                            когато става въпрос за клиент парите изкарани за 3-4 дни а именно 120лв са чистиа когато става въпрос за собственик/наемател на сервиз 120лв изкарани за 2-3-4часа е нищо щото той имал да плаща ток и др. а тока на клиента кой ще го плати?задните амортисьори се сменят за 15-20мин и двата и това за 60лв е това ако не е ОБИР по сред бял ден здраве му кажи
                            да де колега така е тва е ясно но незнам колегата дето му е висока тази цена но като дойде при него клиент да речем не се пазари и си му плаща цената която е рекъл не е ли така...като му е скъпо да си ги смени пред блока ... на мен ми е скъпо сиренето в магазина но така или иначе го купувам защото немога в къщи да си направя сирене ... квото и да си говорим това си е истината всичко е скъпо колкото и да смъкваме цените.аз например се стремя да държа минимума на цените и пак им било скъпо е да ама за мерси не се работи .не е приятно цял ден да си трошиш ръцете и накрая да вземеш 5 лв. предполагам че всички са съгласни с мен

                            Коментар


                              #15
                              Furiousss написа:
                              Искам да попитам....
                              Прочети тази тема, за смяна на задните амортисьори. Ако не си с две леви ръце, ще се справиш. Аз даже гумите не свалях, само вдигнах с крик. Ако мислиш че сам няма да можеш, ела някоя неделя на срещите в София, ще ги сменим заедно .
                              00' Bravo 105 JTD

                              Коментар

                              Working...
                              X