Привет колеги след последното покачване на цената на бензина тотално съм решил да газифицирам Ланчията. Мотора е 1.2 16в 86 коня и е с пластмасов колектор доколкото разбрах и обикновено АГУ не може затова се спрях на следните два сервиза за газ:http://www.kmark.eu/g_l_gi_fobos4.html тези момчета са от Пловдив цената от 780лв.(фобос 4) ме устройва говорих по телефона с тях дават 2 гаранция на компонентите и монтажа и обещания за безпроблемен монтаж ( това всички го обещават но гаранция Франция) http://www.stargasvedrare.com/price.html Това е другия сервиз ,за който съм чувал само добри мнения и с доста опит спира ме само факта ,че са доста далеч и ,че при най-малкия проблем трябва да бия доста път което е свързано пак със разходи ,а и не всеки ден бих могъл да отскоча до Ведраре , (ГИ Верона 780лв) http://www.autogasshop.net/news/5/-p...pan-h.htmlЗа този сервиз нямам никакви мнения освен ,че предлагат цена от 700 до 750 лв най-ниската (тавана при мен е 800лв ) Преди това ще сменя свещите и ще почистя степ мотора ,че от време на време съвсем леко мени оборотите (евентуално и кабелите за свещи) Идеята ми за да пусна тази тема е следната - да събера възможно най-много мнения за тях и конкретни монтажи направени от тях. Ако някой знае други газаджии да препоръча (в диапазона до 800лв) разчитам изцяло на форумното мнение защото вече патих от некадърни майстори на ГИ
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съвет за ГИ в Пловдив (колебание между 3 сервиза)
Collapse
X
-
За с. Ведраре мога да кажа, че работят добре. Октомври 2012 сложиха ГИ на Ситроена, бая скъп -1550лева, от тогава 6000 км и не е имало посещения. Струва ми се че С4 гори повече от Фиата, но не зная дали не е и нормално това, при положение , че мотора е 88 кончета а купето почти като на брава.Ако искаш влез в галерията им, има С4 СТ7214ВА синя на цвят и забележи как всичко е скрито и прибрано, на мен това особено ми допадна.Прецени си километрите годишно, ако минаваш над 10 000 означава, че ще имаш най-много 2-3 посещения , едно от които за филтри, за да важи гаранцията и евентуално последващи за настройки ако се наложи.За фобос мога да коментирам само това , че ако всичко е италианско- имам предвид изпарител, клапан, рейка- ще останеш доволен.Рейката при мен умря на 90 000 км (подлежеше на ремонт, но от финансова точка не си струваше), а изпарителя му смених мембраната на 100 000 и то не защото трябваше ами просто профилактично, все пак на 6 г стана и ме достраша да не стане фал. Фобосът ми дори не го знам какъв е дали 1 или 2, знам че е на 6 години. Изпарител Стефанели, рейка мисля, че беше Райл. При мен настройката не беше направена много добре и горе долу 2 г карах така с по-висок разход, но толкова и разбирах.Проучи добре какво ти предлагат и на 3 места и тогава се насочи към някой, наблегни на качеството , ако изобщо може в тоя ценови диапазон и с тази ценова разлика да се усети , че има такава!Моя съвет е да не се циганиш за 50 лева ами да се поинтересуваш и самото обслужване колко струва, както и марката на компонентите и гаранцията. Пиатй дали в случай на повреда рейката подлежи на ремонт или трябва нова, това е доста важно !Предполагам Ланчията няма да навърта по 20 000 на година, което означава, че ако сложиш правилната газова с добра настройка, колата няма да се наложи да ходи в сервиз.След изтичане на гаранцията сменяй филтрите където ти е кеф на теб.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
-
asus_x58 написа:Колеги ще отида и във Валгас да видим там как стоят нещата ,ако наистина си заслужава няма да се циганя за 20 -50 лв сега в понеделник ще обиколя ..... и до петък съм с газ :D
Коментар
-
u_bo
landi написа:asus_x58 написа:Колеги ще отида и във Валгас да видим там как стоят нещата ,ако наистина си заслужава няма да се циганя за 20 -50 лв сега в понеделник ще обиколя ..... и до петък съм с газ :D
Коментар
-
колага Landi прав си на 100 % и напълно съм съгласен ,че по скъпото е по-добре но при кола 1900 лв и 1200 ГИ си е ненормална работа ,другото което е ,че в сервиза не прилагат препоръките и ценоразписа на фобос заради ред причини една от тях и най-важната е ,че те не дават 5 години гаранция или 100 000 км,а само 2 години или 60000 (аз точно толкова обмисля да навъртя и да е махам,инвестицията ми ще се върне в този период (от 800 лв) даже съм и на плюс ) аз бях във Фобос София и специално ги попитах имате ли оторизирани сервизи за Пловдив отговора беше - Имаме в Плевен :D :D :D :D се едно го питах колко е часа - сряда пълно кука са там :D Патих си веднъж със много скъпи ГИ сега предпочитам да дам малко пари и да не ме е яд после,а не да изсипа една кофа пари и после........ Но да ти кажа в последно време ГИ паднаха и мисля ,че за 800 лв ще сложа нещо прилично и функционално дай боже да попадна и на майстор вече 2 -ри месец проучвам газ сервизи и то много стабилно водя си записки от всички форуми който съществуват ( след като приключа мисля да споделя цялата информация със вас във форума ) знам ,че евтиното излиза скъпо ,но все пак ако можех да си позволя да карам на бензин нямаше да мисля за газ затова ще се простирам според чергата и такаLancia 1.2 16V 86hp
Коментар
-
Не се вкарвай във филма да наливаш над 1000 лева в кола която след 1 г ще струва малко над цената на инжекциона. Като нямаш пари сложи каквото намериш за добре, в случая като ти дават 2 г гаранция мисля е достатъчно. На времето аз също сложих фобос,също с 2 години, като на моята кола се учиха, настройки правеха, но в общи линии мн мн не разбираха. На мнение съм ,че каквото и да сложиш 60 000 км все ще ги изкара. А на колегата със сметките само ще кажа , че аз също съм с фобос и такива космически цени не съм плащал. Максимума е 15 лева за смяна на филтър, а дори когато се налага настройка също не съм плащал нищо (това е за извънгаранционна уредба). В случая по-добре да се поинтересуваш от хората в сервиза, как работят и какви пари взимат.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
В една маркова система само инжекторите и евентуално изпарителя са читави.По-добре 500лв по-евтин ГИ с повече опции за настройка от марковия и ако се наложи един нов редуктор след 50000км за няма и 100лв и една к’ва да е рейка за под 90лв.Все пак тоя мотор не е капризен.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Alex_RT написа:Не се вкарвай във филма да наливаш над 1000 лева в кола която след 1 г ще струва малко над цената на инжекциона. Като нямаш пари сложи каквото намериш за добре, в случая като ти дават 2 г гаранция мисля е достатъчно. На времето аз също сложих фобос,също с 2 години, като на моята кола се учиха, настройки правеха, но в общи линии мн мн не разбираха. На мнение съм ,че каквото и да сложиш 60 000 км все ще ги изкара. А на колегата със сметките само ще кажа , че аз също съм с фобос и такива космически цени не съм плащал. Максимума е 15 лева за смяна на филтър, а дори когато се налага настройка също не съм плащал нищо (това е за извънгаранционна уредба). В случая по-добре да се поинтересуваш от хората в сервиза, как работят и какви пари взимат.
Коментар
-
emzo написа:В една маркова система само инжекторите и евентуално изпарителя са читави.По-добре 500лв по-евтин ГИ с повече опции за настройка от марковия и ако се наложи един нов редуктор след 50000км за няма и 100лв и една к’ва да е рейка за под 90лв.Все пак тоя мотор не е капризен.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар