Днес за 15 минутки колегата ми разреши проблема със премигването на ксенона при смяна на къси/дълги светлини. Самата процедура е без да се разглобява нищо по таблото и конзолата на волана.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
МОНТАЖЕН ЦЕНТЪР КАР АУДИО ТЕХНОПОЛИС БУРГАС
Collapse
X
-
Пълна промяна на едно БМВ Х5.ДВД медия с допълнително Стъпало и суббуфер.Саунда е невероятен тъй като навсякъде в България се премахва оригиналния усилвател и се ползва усилвателя на дадената медия.Тук с помощта на схема използваме оригиналния усилвател на автомобила,който напъва тонколоните до толкова че звука е на 200% по добър,няма изкривявания и с допълнение на субуфера саунда е невероятен.FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
Форумско Браво с Car Light-модул за автоматично включване на дневни светлини.След запалване автоматично се включват дългите на 20% или както ги настроим.Платката издава звук че светлините са включени.След изгасяне на двигателя платката издава звук и се изключва.След интервенцията се запазва функцията на светкавицата да пуска къси и дълги и изчезва гасненето на ксенон система при превключване от къси на дълги.FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
Днес на живо видях разликата между различните видове баласти и крушки. От известно време на ми палеше лявата крушка на ксенона. Взех си нов комплект със слим баласти и го сравнихме на място със старите и новите баласти. В крайна сметка комплекта го върнах в магазина и си взех баласт от Галин.Благодаря за отделеното внимание.С червеното кръгче е новият баласт. Крушката е 4300К и светеше видимо по слабо от дясната и със синкав цявт.След смяна на баласта крушката отново светна със същият цвят и сила като дясната.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар