Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

СЕРВИЗ ЗА АСПУСИ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    pakumba написа:
    специално за ауспусите съм доста доволен от ем компклект, както и доскоро сервиза им в павлово ми беше фаворит, е малко се издъниха, но като цяло отношението е ок. определно някой знае как се печелят клиенти в тази фирма, кофти само, че като питах предния път за намаление за клуб фиат и казаха "Няма"- а това съм го чел някъде тук, как да е 10 или 20 лв не са от значение, въпроса беше принципен.
    Въпросът с "отстъпките" е също принципен!Не може да строим всички монтьори, които да бъдат информирани кой кога, как и къде има право или няма право на отстъпки.Това не е тяхна работа.Това е моя работа.Но кой от вас, се отнася по сериозно по отношение на възможностите ни или посто ги подценява.Често следя лицата на хората,без те да усещат това.Те са враждебни и злостни, но когато разберат че могат да получат "делавера", се променят мигом, подобно на полицаите застанали на пусия зад апаратите си. Това ми е неприятно, а тогава какво да правя?Неприязънта в българите,често ме кара да се чувствувам, като дете сред коприва.Ами злоупотребите?И без това, често сме м ситуацията на разграден двор, когато всеки магазинер, урежда познатите си и прекалено често злоупотребяват с доверието ми.Постави се на мое място.В безисходица съм,защото не съм на щанда или във всеки сервиз!Зная понякога че стават безобразия, които даже не мога да докажа.За сега съм в сервиза да Сливница и Димитър Петков, който набира сила и се преустройва към "вълната" за монтаж на катализатори.http://emk-33.com/www/index.php?opti...нозирам и очаквам тази "вълна", подготвям се за нея.Гответе се и вие, щото това е война против крайния "потребител"....така както е било винаги. :P :P Ето един краен потребител, такъв какъвто го искат политиците:http://www.emk-33.com/gallery2/main....Id=16771Ето една улица, на която, автомобилите са повече от хората! И това се случва...все по често!http://www.emk-33.com/gallery2/main....itemId=16714И какво от това?

    Коментар


      #17
      01 написа:
      За сега съм в сервиза да Сливница и Димитър Петков, който набира сила и се преустройва към "вълната" за монтаж на катализатори.http://emk-33.com/www/index.php?opti...234&Itemid=102
      Здрасти Любо,относно коментираната тема, то недоволни от клиентите винаги ще има, а и от Ваша страна на търговци, но какво да се прави.. нито Вие може да си внесете клиентите, нито ние търговците!! Това което пишеш е много интересно и се радвам, защото Европа чука на вратата ни... т.е ние на нейната и с тези ЕКО щурутиии ще ни пощурят.Въпроса и молбата ми е да ни поосветлиш повече относно катализаторите които се монтират във Вашите сервизи.Ще ти дам пример с моята кола.Това което се предлага за автомобила е:http://www.catalogue.bosal.com/pages...Номерът е 032.960.24Колко конкретно ще струва тази конфигурация на BOSAL и евентуално Ваш заместител?Предварително благодаря и моля модераторите за малко търпение, информацията е важна и май ще ни се стъжнят действията с флекса и резонаторното гърненце ... а безпорно така и трябва!!!
      SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

      Коментар


        #18
        Погледни тук: http://www.cats-direct-shop.co.uk/fi....phpмакар, че не виждам точно твоя модел.. все пак цените са интересни...Например за Marea 1.9 JTD: http://www.cats-direct-shop.co.uk/di...rdID=80£85.10 + vat (има online възможност за поръчка)...Интересно ми е има ли полза... за лично удволетворение.. за опазването на нашата мила родина
        FIAT Marea 1.9 JTD HLX

        Коментар


          #19
          perlsite написа:
          Погледни тук: http://www.cats-direct-shop.co.uk/fi....phpмакар, че не виждам точно твоя модел.. все пак цените са интересни...Например за Marea 1.9 JTD: http://www.cats-direct-shop.co.uk/di...rdID=80£85.10 + vat (има online възможност за поръчка)...Интересно ми е има ли полза... за лично удволетворение.. за опазването на нашата мила родина
          Ако поръчаш и го получиш тук в България за VAT-a не се притеснявай, жена ми работи в английска фирма занимаваща се с въстановяването на VAT.."EUROCASH" и ще ти го възстановят.
          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

          Коментар


            #20
            Nino написа:
            01 написа:
            За сега съм в сервиза да Сливница и Димитър Петков, който набира сила и се преустройва към "вълната" за монтаж на катализатори.http://emk-33.com/www/index.php?opti...234&Itemid=102
            Здрасти Любо,относно коментираната тема, то недоволни от клиентите винаги ще има, а и от Ваша страна на търговци, но какво да се прави.. нито Вие може да си внесете клиентите, нито ние търговците!! Това което пишеш е много интересно и се радвам, защото Европа чука на вратата ни... т.е ние на нейната и с тези ЕКО щурутиии ще ни пощурят.Въпроса и молбата ми е да ни поосветлиш повече относно катализаторите които се монтират във Вашите сервизи.Ще ти дам пример с моята кола.Това което се предлага за автомобила е:http://www.catalogue.bosal.com/pages...Номерът е 032.960.24Колко конкретно ще струва тази конфигурация на BOSAL и евентуално Ваш заместител?Предварително благодаря и моля модераторите за малко търпение, информацията е важна и май ще ни се стъжнят действията с флекса и резонаторното гърненце ... а безпорно така и трябва!!!
            Здрасти,Въпросът ти е много важен и се радвам че е поставен така.Ние внесохме вече общо над 1000 катализатора до сега, която продаваме повече на едро, от колкото да монтираме в сервизите ни.Голямата част от внесените катализатори отива по сродни сервизи на Крафт, Палма и други такива по страната, по колеги и партньори.Ние внасяме "универсални катализатори", с различни диаметри на тръбите - от 45-60 мм , кък или без отвори за ламбда сондата, цената на които варира от 130. 200 лева , заедно с монтажа им.Имаме претенции за прилично качество на катализаторите,както и сравнения по данни с оргиналните такива.Ако един "оргинален катализатор" е разчетен на 120-150 хил км пробег, тези с които разполагаме в момента, са с работен ресурс 80-100 хил километра.Планираме внос и на най високото качество катализатори, тогава, когато пазара мръдне малко повече-Не зная дали знаете, но производството на катализатора включва операции по производтво на питата и затварянето и в корпус.Върви подготовката на проектите и оборудването, за капсуловането на питите тук- в нашия завод:http://emk-33.com/www/index.php?opti...Очаквам цените на катализаторите, внос от Китай да паднат тогава, когато се наложи масов внос и това ще е нормално.Въпросът обаче , ще е в качеството на предлагания катализатор, което не може да бъде контролирано тук при наши условия.Ние ще провеждаме политика на стабилно качество и прилични цени, за да привлечем повече клиенти ......но на този вид монтаж не може да бъде давана никаква гаранция по ред причини, които не са в нас.Например:-Никой не може да контролира качеството на зареденото от водача гориво!А едно или две зареждания с оловно гориво,можа да съсите катастрофално катализатора.-Никой не може да контралира производството и реализацията на горивата по бензиностанциите, които както знаеш......излишно е да пиша повече.-Никой не можа да гарантира техническото състояние на автомобила,, което е пряко свързано с ефекта от работата на катализатора и животът му.Тези и други, по маловажни фактори, ще превърнат вероятно "клиента" в жертвена овца,по ред причини, изброени по-горе/в предишните постове относно българите и българите./ :P :P :P Ще се окаже, че изборът на "този", който ще монтира катализатора, ще е най- важния и определящ, защото само той ще служи като вероятен ориентир за произход и качество на услугата. Ето така виждам аз нещата засега.Ако пуснем продукт, с наш щемпел и знак, това ще бъде все пак вид гаранция за произход и качество.Иначе има продукти в Китай, които само приличат на катализатори, но качеството им няма нищо общо с очакванията ви.И малко монтьори ще се замислят,ако имат възможността да ти вземат парите, които дори и 200 лева, въобще не са малко. Нали? :P :P :P Въпросът е много комплициран и мътен, а това е индикация за добри вероятни приходи!Ако ти се замисляш и имаш грамотност,да попиташ, знаеш ли колко "клиенти", въобще не знаят, не подозират , не могат да си представят какво ще стане.Ще бъде направо "заколение", като познавам тези, които сега, крадат катализаторите ти в "движение" , без да се усетиш..... Засега с готвим за нов внос,но нали усещаш, че "контейнер" с хиляди катализатори, не е по силата ни!Трябва да се организираме на постоянно повишаваши се количества на внос , което ще изисква време.Иначе с "клиентите" и "търговците" нещата са ясни!Никой не е забогатял на Земята, дори и Сашо Македонски, но всички които имат ръце крадат.Ръката е инструмент за кражба,бележеща крадеца.И тази ръка винаги "посяга" да вземе нещо, което въобще не е нейно и което най накрая, ще остави на Земята .Такива ми ти работи! :P :P :P

            Коментар


              #21
              Малко оф-топик, ама на мене ли само ми се струва че някой неща от темата са изтрити?(не става въпрос са сервизите МК-33)?
              N.Y. State of Mind

              Коментар

              Working...
              X