значи ме интересува някой сервиз, където се занимават по-интензивно със Фиат, в София?Имам проблеми със скоростите - нещо не влизат като хората, много са разместени, и искам да диагностицират и отстранят проблема качествени хора, а не някои самоуки в ’общ’ сервиз. Освен това съм и за други рутинни неща, като например, падна ми скобата дето е след двуцевката, и можете да се досетите за какъв адски шум иде реч. Слагах я веднъж, но се оказа че на тръбата има дупка малко след снадката, и пак гърми. Освен това пак падна същата скоба Явно трябва да сменя цялата тръба до средното гърне. Искам и да ми сменят предни накладки, масла, филтри задължително, че бензиновия се беше задръстил до такава степен, че не смучеше грам въздух и в резервоара се беше образувал вакуум и не можех даже капачката му да отворя (поне тея пичове дет ходих при тях така ми обясниха, и какво правиха, какво струваха оправиха го, ама ми казаха че са разпробили дупка в някакъв маркуч, и ся от там смуче въздух... абе с една дума трябвало да си сменя бензиновия филтър, аз не разбирам много честно да си кажа ), ремъци. Та ако има някой качествен сервиз който да ми препоръчате от собствен опит, в който ще свършат тези неща, надеждно, моле Ви да ми помогнете Ще има бира, от новобранеца, на някоя среща Edit: Само не ми казвайте Ауто Италия, Парички, и пр., и пр., знам си аз Премествам темата в ’Сервизи/магазини’ zgabrovski
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Качествен сервиз за Темпра
Collapse
X
-
Мисля че в Рали Арт (двора срещу КАТ) ще се справят чудесно. Не са специализиран сервиз, но Стефан дългия (един от майсторите) е фен, работи съвестно, аз съм доволен... цените са разумни също.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
-
Помощ колеги!!!Тръгвам значи аз днеска да закарам темпъра при Лъчо от Княжево, качвам се, ... няма грам тоци!Оня ден съм я палил, нищо и нямаше, днес няма капка ток в нея. Направи ми впечатление днес, че като се опитвах да я отворя от централното, нямаше так, та я отварях с ключа. На контакт, лапичките едвам светят, след първия опит за запалване, даже стартера не завъртя, само изщрака, и вече даже и уредите на таблото не светят на контакт. Пробвах, вземах ток с ’крокодили’ от един комшия, алармата и централното веднага се включват, опитвам да запаля, пак същото изщракване, след което няма ток. Докато не зареди пак 2-3 минути акумулатора, пак завъртам... нищо! Най-големия ми успех беше че завъртя стартера за малко, но не поиска да запали. Това беше само един-едиствен път. Не желае, даже да завърти стартера. Смених акумулатора с един на един приятел, 62 а/ч, същата работа, изщракване само, и никакви тоци повече! А ми прави впечатление, че алармата и централното сработват перфектно с ’крокодил’ от друг акумулатор, или със самия друг акумулатор. От какво може да е това, за 2 дена да остане без грам ток, и дори да не иска да запали с читав друг акумулатор, ако приемем, че моя е останал на 0??? От тоци нищо не вдявам, но някакви идеи? Страх ме е да я пусна по нанадолнището да се опитам да я пална на скорост, щото ако не запали, няма как да я кача пак по хълма до блока! Помагайте, че колата трябва спешно, плийййз? :’(
Коментар
-
Imaginary написа:Е, така де, не му зная името. А дали как мислиш, дали същия тоз майстор ше се навие да дойде пред блока да я погледне, и евентуално да я припали? Или да ме дръпне до сервиза? Да знам дали изобщо да си правя устата, или да се оправям сам докато я припаля, че ми е хипер спешно!!!Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Imaginary написа:Е, така де, не му зная името. А дали как мислиш, дали същия тоз майстор ше се навие да дойде пред блока да я погледне, и евентуално да я припали? Или да ме дръпне до сервиза? Да знам дали изобщо да си правя устата, или да се оправям сам докато я припаля, че ми е хипер спешно!!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар