Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колеги, да си кажа мъката!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    На мен "не ми върви" по подобен начин на тенекеджии и бояджии. Аз не съм посягал - ама доста такива "майстори" има и бити, и останали с неплатен труд. Отделно ако вдигнеш патардия в сервиза - ще им се стъжни живота (освен на чисто гаражните сервизи). Има и Федерация за защита правата на потребителя.Знам случаи на смяна на сегменти и после се оказва че картера не е отварян. Знам случаи на кражба на новите части (поставени 2-ра употреба "годни"). Таквиа изпълнения особено по спирачки са за убиване !!!ПП: А това специално със спирачните маркучи съвсем спокойно отива на съд - във всяка държава където гражданите си потърсят правата. Жалко - в България никой не го прави.

    Коментар


      #17
      Колеги, горещо съчувствам на всички минали през Ал. Ауто и прочие подобни... Аз с оглед на опит бих си позволил да дам следните съвети:1. Не ходете в "маркови", "оторизирани" и прочие сервизи. Особено избягвайте тези в които собственика ходи с лъскави лимузина и кака, а майсторите са млади брадясали момчета които псуват по цял ден и насочват към собствените си квартални работилници.2. Не ходете в сервиз където псуват на "италиански боклуци"3. Не ходете в сервиз, където не ви дават да присъствате на ремонта. Ако имате възможност им висете на главата - поне докато се убедите че работят качествено и прецизно.4. Бягайте от място където майстора казва "Абе това тука може и да не е така, може да минеш и без тая скоба.." и тем подобни.5. Не ходете на място, където ви казват "частите които сте си закупили са боклуци...Ние ще ви сложим два пъти по евтини и оригинални части"6. Не мислете, че щом сервиза е скъп (Ванто, Ауто Италия) то задължително всичко ще е перфектно. Не забравяте че там майсторите са на заплата и чакат да им дойде края на работния ден.Ами то от горното излиза че специално за София много трудно ще се намери сервиз, където да отидете...И 7. Винаги се консултирайте с форума - тука има бая препатили, често може човек и сам да се справи с някой проблем... И дано по рядко се налага ходене по сервизи!
      Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
      Fiat Linea 1.3 Multijet'08
      Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
      http://forum.fiat-bg.org

      Коментар


        #18
        Mitko написа:
        Аз отново искам да похваля Сашо и Боби от Ауто Асист (повечето ги знаят като приятелите на Fire 999). Това е единствения сервиз(по-точно граж в който момчетата работят) дето могат да приемат кола в 20:30 преди предстоящ полуфинал на световно, да решат проблема само за няколко минути и да ми е приятна всяка минута в гаража им.
        Батенце, къде са тея хора? нещо джи ес ем-че имаш ли тяхно?иначе Згабровски е много прав, трябва да се залага само на сигурно!п.п. аз пък още съм без кола и вече не се издържа...
        "То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.

        Коментар


          #19
          ами то е хубаво да се предупреждаваме, ама трябва да се измисли нещо, за да знаем къде да отидем при нужда. аз например, незнам къде да отида, ако ми се наложи и ща не ща ще отида пак някъде дето ще ми дернат кожицата и няма да свършат нищо. може да се направи примерно един списък на сервизите и всеки да им слага оценка и по тоя начин може да им направим нещо като категоризация. при нужда само си избираш, някой по-напред в класацията и стискаш палци да си следващия дето ще даде висока оценка за този сервиз....
          "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
          (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

          Коментар


            #20
            Mitko написа:
            toko написа:
            Mitko написа:
            Аз отново искам да похваля Сашо и Боби от Ауто Асист (повечето ги знаят като приятелите на Fire 999). Това е единствения сервиз(по-точно граж в който момчетата работят) дето могат да приемат кола в 20:30 преди предстоящ полуфинал на световно, да решат проблема само за няколко минути и да ми е приятна всяка минута в гаража им.
            Батенце, къде са тея хора? нещо джи ес ем-че имаш ли тяхно?иначе Згабровски е много прав, трябва да се залага само на сигурно!п.п. аз пък още съм без кола и вече не се издържа...
            Сашо - 0897 801682Кажи му че си от форума на FIAT ако звъниш
            мерси! убезателно ще спомена, че съм от форума :D
            "То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.

            Коментар


              #21
              сервизи

              Zgabrovski правилно е споменал за сервизите НО има едно НО много българи като видят лъскави магазини и СЕРВИЗИ ходят там /знам го от личен опит /Всичко изброено по горе е вярно СПЗВАЙТЕ ГО Дори и да не разбирате от коли само като го гледате майстора как работи и ще разберете Дали е майстор .Иначе после излеза солено и питайте предварително КОЛКО ще излезе ремонта . Изненади винаги може да има в покачване на цената .
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #22
                toko написа:
                Най интересното беше, че като я взех колата преди година я вкарах в александър ауто за пълна смяна на консумативи с маркови такива, а сега като се отвори двигателя се оказа, че онези слабоумници:1-во Сложили са ремък гууд иър, вместо дайко, като разбира се си ми взеха пара за по-скъпия!2-ро две от ролките въобще не са сменени, като дори едната хрущи като я въртиш! било е въпрос на седмица две да откаже и да направя на салата двг-ля! разбира се прибраха си паричките за ролките!3-то ремъка беше разминат с един зъб /после що колата ми харчи 15!/4-то вариатора не беше сменен /по точно дори не бяха споменали че има ремонтни комплекти, за да вземат пак 150лв. като се разтрака яко след месец-два/и т.н.горепосочената смяна на консумативи бе извършена в рамките на 3 /три/ дни!!тука в офиса си лафиме с колегите на тая тема и един от шоферите ми вика "ти какво очакваш при положение че собствените им коли са пълни бараки"... оказа се че ползват една и съща мивка!Та призовавм колегите които си сервизират колите там да отидат на друго място за профилактика, защото в моя случай са се осрали зверски и благодарение на моето прегряване успях да спестя някой лев от клапани, бутала и валове!
                156 m-jet написа:
                Не мое да раЗберем, шо пискаш Искал си да минеш тънко, е кво очакваш...Ако си искал, действително да ти направят както хората колата, е трябвало да отидеш в оториЗирания сервиЗ на Фиат............да ама там е скъпо. Е трай си тогава, и се радвай, че само това ти се е случило
                До тук с реномираните сервизи за FIAT и италианки! Съжалявам, че си натрисам и мойта тема ма... Докато само тук ги обсъждаме, а не ги зачешем съдебно май, нищо няма да мръдне! Май "Кварталните майстори" повече разбират от тях... аз лично май вече си намерих моя майстор, каквото е казал и направил е доволно, ако аднима разреши ще им кажа името и директно, знам че и Митко е бил там и е доволен:РРРРКрайно мнение, дори и аз като си го гледам сега, ма за мене си съм прав и никой за сега не може да ме убеди в противното!!!http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=7817 Yellow_Flash_Colorz_PDT_45

                Коментар


                  #23
                  За така наречения "оторизиран сервиз" за Фиат на Александър Ауто съм пуснал тема още преди доста време. Написаното тук за пореден път потвърждава мнението ми за този сервиз. http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...=0Колеги, за да се предпазим от подобни грешки моят съвет е:Преди да отидете в определен сервиз - направете една бърза проверка във форума относно репутацията на сервиза. Така и за вас ще е по-добре, а и тези които не работят съвестно ще си получат заслуженото - т.е. минимален брой клиенти.
                  минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
                  Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.

                  Коментар

                  Working...
                  X