Здравейте.Доста от вас знаят за моите проблеми със мойто JTD. Други не знаят. Както и да е.В тази тема споделям със вас проблемите си със сервизите. Тъй като съм нов със дизелите и не знам как се консумира това - разпитах и ми се каза че николайчо дето баща му бил много добър от Севлиево .. там да си карам колатаДнеска я взех. Върви като скопен кон. Изобщо не е тази кола която беше.На трета с газ до дупка по рано къртеше асфалта а сега .. смях в залата ..Не знам какво ми е сменил, кои части от моята кола е свалил и заменил с други - знам само за една част, за която съм 100% убеден. Горивния филтър. Горивния ми филтър е сменен. Преди малко бях при него, казвам му, човек, моя беше тъмен на цвят, не знам кво е станало, моя бе тъмен - кафяв или не знам .. сега е сребрист .. толкова ли съм смотан че да не мога да запомня кво съм видял? При положение че този, който ми продаде колата ми се похвали че горивния е чисто нов. И ми го показа. Уви сега е друг.По късно ще направя снимки, за да видите къде съм бил и ако случайно попаднете там да знаете какво да очаквате.... Направо ми се реве.Казаха ми че е свалял дюзите ми .. компютъра ми изглежа различен .. в смисъл, всичко по него е изтрито с парцал . дали е моя или не нямам как да знам. за дюзите също. нафтовата ми помпа ми изглежда различно. за старата помня че беше бош ... не знам това моята ли е не е ли .. нищо не знам и най-важното не мога нищо да докажа. мамито му защо не я снимах преди да му я оставя на тоя ....... мислех си но .. викам си - айде не изпадай в истерии няма такива сервизи...Заклевам се че горивния ми филтър не е е моя, сменен е. От там нататък не мога да знам кое е мое кое не е. Колата ми не върви както вървеше. отивам при него и му казвам - човек, колата ми не върви както беше - той ми отговаря: ми ти ми я докара с въже, как да разбера колко е вървяла. казвам му не беше така, казва ми - ти от кога не си си сменял въздушния филтър?! ми не съм го сменял отговярям . смени го и ще тръгне. А? добре махам се.. после с колега гледам кво дими по мотора и забелязвам че горивния ми филтър не е моя .. моя бе тъмен а сега имам сребрист .... баси .. нямам идея ко стаа .. връщам се пак при него и му казвам .. явно ти писна от мен но .. виж ся мисля си че може да не върви както беше е заради тва че горивния филтър не е моя .. махай се от сервиза ми - ми се казва - как да ти сменям филтъра, че и да ти слагам втора употреба? нищо не разбирам - казвам чакай - човек, знам кое е моя филтър беше тъмен сега е сребрист!!!!!!!!!! бахтииииииии Изгони ме .. и аз си отидох. Сега пиша тук, с надеждата никой повече да не пострада от въпросния николайчо, който работи в гаражите на рускинята в град велико търново над мегапорта ..Колеги, направо ми се реве като знам как ми е обезкостил колата. нима тва е възможно днес? .... не знам кво мога да направя. явно нищо не мога да докажа нищоГрешен раздел -> Преместена.Модераторски екип на Fiat-bg.orgмолба: променете заглавитето на темата: за сервизите във велико търново.Като си редактирал този пост, така можеше да редактираш и заглавието. Модераторски екип на Fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За сервизите във Велико Търново
Collapse
X
-
Компютъра подлежи на сверка. Освен това ако е сменен с друг, то другия почти сигурно е бил отварян - личи. Филтъра за гориво може и да е калпав и да ти създава тези ядове. Смени го с нов. Същото важи и за въздушния. В интерес на истината, напълно възможно е случайно да ти е монтирал стар филтър. В мърлявите сервизи като разглобят 5-6 коли и разхвърлят всичко, после не помнят коя част от коя кола е и често слагат първата попаднала, която пасне. Пред теб има два варианта - да си намериш читав майстор, който да ти оправи колата или да продължиш да си тровиш нервите с тоя. Моя съвет е да потърсиш друг, а пък този рано или късно ще ти падне по някакъв начин. Колелото се върти...P.S. А какъв е бил проблема на колата, че си я закарал на ремонт?
-
Ами не искаше да запали. Не знам какво и имаше. Прибрах се от Стара Загора във В. Търново и си я загасих пред блока както си му е реда. На следващия ден опитах да запаля но ..... не. Почти свърших акумулатора без резултат. Колата ми стоя 4 дни при "майстора" а днес си я взех. По вървене - не е моята кола. Никак не ще да върви. Взе ми 50 лева не знам защо. Каза ми че ще сложи за 10 лева нафта - никви такива. Както и да е. Не ми каза поради що не е палела. Каза ми че съм я удавил - акумулатора ми бил слаб и в комбинация със малкото гориво в резервоара - тва станало. Но тва не ми е за 1 ви път! познавам си колата... а и как ще хвърля бял пушек? ако няма нафта де?! .А и газта ми е електронна как се дави такава кола?!.... това безочливо човече е син на човек, който бил много напред в дизелите - само знам че работи (бащата де) в Севлиево. Както и да е. По добрата половина на тоз николайчо явно се е стекла по крака на баща му...Не знам кво да правя .. не знам кво ми е сменил ... и най-безочливо бях изгонен. Вместо, както всеки нормален човек да си каже: как аджаба ще съм ти сменял тва или онва нещо се бъркаш, това са глупости - не - човека е имал едно наум, т.е. знаел е че нещо има и директно ме гони.Давам си личния телефон, заставам зад думите си 100% - тел. ми е 0898535040 (Vivacom) Казвам се Стойо. Горивният ми филтър е сменен. Този николайчо ми 3ба мамата....защо, защо, господи я закарах при него?!Не искам да будя съжаление, само искам никой друг да не страда от смешника николайчо. Моля някой от мод-овете да промени името на темата: за сервизите във велико търново. благодаря.Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon
Коментар
-
Колега да не би имобилайзера на алармата ти да ти е направил проблем? Щото преди месец ми сменяха водната помпа тук в Лясковец и след като си я взех колата след 1-2дена имах подобен проблем, не палеше, акомулатора беше зареден и не пали и понеже съм се специализирал в паленето на скорост я закарах пак при майсторите. След като проверихме свещите и разбрахме че работят се замислихме да не би кабела който отива към клапана на нафтовата помпата не дал някъде на късо и се останови че когато дам на контакт ток не протича до клапана(колата не желае да запали), а след като върна от контакт пропуска ток до него( затваря се веригата ).Вчера и днес имах подобен проблем, но поне след няколко секунди палеше обаче не държеше обороти, работата била в един спукан маркуч от горивния филтар към помпата. Та мисълта ми е да си провериш имобилайзера ако имаш, все пак според мен може да е от него. Не се правя на разбирач! Дано скоро разбереш от къде е проблема и да го отстраниш. Леко и безаварийно!Fiat Croma 2.0TDi.d.
Citroen Xsara Picasso 2.0HDI
И самоувереният е бил неуверен!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар