Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Lisan service - сервиз и авто части

Collapse
Важна тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Здравейте, мен ме интересува цена за смяна на масло, антифриз и горивен филтър ( само за работата ) и също смяна на гумички на клапаните(незнам за това дали трябва да се отваря главата), но дори и да не трябва да се смята с отварянето. Фиат палио 1.2 8в.Благодаря.
    Lancia Lybra '00 1.8 140hp

    Видеорегистратори

    Коментар


      #77
      Здравейте, интересува ме цена за: проверка на ходова част, смяна на тампони на стабилизираща щанга (имам самите тампони) ,смяна на задни амортисьори с такива на Kayaba или друга препоръчана от вас марка. Колата е Фиат Bravo, 1.6 16v 103k, 1996. Благодаря предварително.

      Коментар


        #78
        Здравейте, имам Фиат Стило 1.9 jtd 115к.с Каква е цената за смяна на ляв носач и биалетка- части и работа?Поздрави и хубав ден!
        Stilo 1.9jtd
        Bravo 1.9TD

        Коментар


          #79
          за Лиссан
          Fiat Stilo 1.9 JTD

          Коментар


            #80
            Професионалисти. Поздравления за целия екип на Лисан Сервиз. Иво.

            Коментар


              #81
              Още един доволен от Лисан сервиз. Спасиха ми Пунтото от безбройните течове на масло Поздравления момчета !

              Коментар


                #82
                Лисан - работите ли утре, 12.10.2012 и с какво работно време?Трябва ми смяна на масло, маслен и въздущен филтър на Пунто Мк2, 12, 8 клапана
                _________________________
                FIAT Punto MK2, 1.2 / 8V / 2000 г.

                Коментар


                  #83
                  Здравейте колеги , искам да споделя какво ми се случи в уж доверения ЛИСАН СЕРВИЗ и какво отношение получих от тях . На 9.10.2012г. се обадих на Сашо за да му закарам едно Bravo HGT за преглед преди покупка .Когато пристигнах там ме посрещнаха усмихнати и тнт , прегледаха колата закачиха я на диагностика и Гн. Лисанчо (Сашо) ми каза , че трябва само масло, биалетки, филтри, раздвижване на задни спирачни апарати и гарнитура на капак на клапани.Закупих колата на следващият ден и се обадих на ЛИСАН СЕРВИЗ за да уговоря час за смяна на:Масло, филтри, раздвижване на спирачни апарати, гарнитура капак на клапани и цялостен преглед на колата (масло скорости , съединител , термостат , термо датчици , а бе всичко проблемно за модела . Закарах колата 2 дена по късно и се започна с лъжите измамите и с големите ходения по мъките . Гн. Лисанчо ми се обади към 11:30 да ми каже ,че колата не е толкова перфектна и че капака на клапаните е спукан от до и той имал но е 150 лв . Аз веднага си намерих същия капак за 60 лв и му го закарах да го монтира 1 час по късно . Към 15:30 ми се обади Гн. Лисанчо да ми каже че маслото в скоростите е ок и ще ми сложат една добавка за зимата която е 14 лв . Към 19:30 му се обадих аз и попитах , какво се случва с колата и той ми каза че е забравил да ми се обади за да си я взема . Когато пристигнах при тях ми обясниха че колата е перфектна и са сменили:Масло, филтри, гарнитура, капака, раздвижили са спирачните апарати, сложили са добавка в скоростите , датчиците работели термостата също и вс. по колата на скромната цена от 180 лв но и така не ми показаха старите части . Аз с кеф си подкарах колицата и след 2 дена кеф, започна да загрява доста бавно и да държи висока температура след това , а перките ту се включваха ту не . Закарах колата пак при Гн. Лисанчо, на 16.10.2012 в 11:00 към 16:00 ми се обади да ми каже, че на колата не работят термостат , термо шалтер , термо датчик . аз поръчах частите и му ги закарах . Когато се видяхме за да дам частите му казах, че буксата на температурния датчик към ЕКУ-то е скъсана и да я запой ако трябва и да види дали това не е проблема , казах и за реостата да се прегледа и тнт . Към 21:00 му се обадих за да видя до къде са стигнали , при което разбирам, че той пак е забравил да ми се обади и колата ми била готова, за скромната сума от 80 лв . Обясни ми, че и антифриза ми бил сменен та и за него си платих , при положение че моя си беше ок на -38 и в багажника имах 4 туби концентрат . Както и да е взех колата и на следващия ден колата започна да прегрява . закарах му я веднага те я закачиха на компа и термо датчика който е на термостата показваше 107 - 110 градуса и тогава се включваше перката . Лисанчо грабна един термометър от тези модерните с лазера и ми показваше че на блока температурата е 97 градуса и е нормално . Но стрелката на уреда на таблото е 2 - 1.5 деления от червеното . Попитах го също защо в разширителят имам пяна и какво се случва . Той започна да вика да крещи "(Сипал съм ти най добрия антифриз, всичко е ок по колата много и се вталясваш и да не и обръщам толкова внимание) Аз се ядосах и попитах пак за пяната при което Гн. Лисанчо ми хвърли 20 лв на седалката и се разкрещя "(СМЕНИ СИ АНТИФРИЗА И ВС ЩЕ СЕ ОПРАВИ ЧАО НЕ МОГА ДА СЕ РАЗПРАВЯМ С ТВОЯТА КОШНИЦА)" Поисках си старите части , от който получих само термостат , термо шалтер защото вс друго било хвърлено . Теглих им една майна и си тръгнах . Отидох при приятел с сервиз , качихме колата на подемника и се започна ревизия на вс правено от Гн. Лисанчо (Сашо) След 8 часа работа по колата се оказа, че : Господата от ЛИСАН СЕРВИЗ са ми осрали колата зверски . Сега колеги ще споделя какво сме правили ние по колата и какво разбрахме от работата на Гн. Лисанчо (Сашо) като майсторче :D Старият ми термостат работи. Старият ми термо шалтер работи . Буксата за термо датчика беше запоена неправилно и не беше с изолирани проводници . Реостата беше заминал , след като той твърдеше, че работи е сменихме го и степените работят . Водната система пълна с уникалния антифриз на ЛСАН СЕРВИЗ можех да си изпера дънките и да им сваля вс петна , незнам как но може да са го объркали с теност за чистачки е сменихме го обезвъздушихме цялата система и затворихме водния кръг . Когато подкарахме колата , всичко беше повече от перфектно , стрелката не се вдигаше над средата и двете степени работеха , колата не загряваше и най важното нямаше пяна в разширителя :D След което започнахме да гледаме филтрите и маслата който ЛИСАН СЕРВИЗ бяха сменявали . Бяха ми наляли повече от 500 мл. масло в мотора и е добре, че не ми беше заминала маслената помпа. Филтрите бяха някакво пошло менте и ги сменихме с по нормални Ман. Маслото в скоростите беше далеч от добре , не само като количество но и като качество а от добавка и помен нямаше а лъжите на ЛИСАН СЕРВИЗ ставаха все повече . Сменихме маслото в скоростите с 75w90 сложихме една добавка и ти да видиш вс стана перфектно . Накрая го закачихме на диагностика и вс по мотора работи както пише по книгите . Вдигнахме колата пак на подемника свалихме джантите за да разгледаме как са раздвижени задните апарати защото на колата ръчната хич я нямаше . И какво да видим апаратите не бяха пипани изобщо не бяха сваляни накладките от както са слагани някога . Е раздвижихме ги сменихме ремонтен комплект и вс както си трябва . Единственото нещо към което нямахме забележка с моя приятел беше сложената гарнитура на капака на клапаните . На следващият ден се обадих на Гн. Лисанчо (Сашо) за да му разкажа това което написах по горе . Той ми отговори ,че съм се правил на майстор и не съм му оставил колата за по дълго време и ми затвори телефона Но за колко да му я оставя , като му званя и той отсича готова е много си противоречи . Написах му смс който съдържаше "( В вс. форуми ще напиша това което ми направи на колата за отношението и вс.)Следа 3 минути Гн. Лисанчо ми се обади започна да крещи истерично да ме псува обижда и да ме попита къде съм за да ме пребиел убиел и тнт . Аз спокойно му обясних къде съм и, че ще го чакам да дойде да ме пребие убие и каквото ми е намислил но той не дойде както се очакваше (Куче което лае на хапе) Всичко това ми се случи в ЛИСАН СЕРВИЗ пиша го с цел да няма ужилени и излъгани и изразявам негативно мнение от тях и тяхната работа . Имам още поне 10 приятелчета който са имали доста премеждия с ЛИСАН СЕРВИЗ и това беше причината да напиша този ферман :D . Специални поздрави на Гн. Лисанчо (Сашо) за неговaта непрофесионална работа и детинско отношение .
                  Bravo HGT 2.0 20v

                  Коментар


                    #84
                    Интересува ме цена за смяна на ангренажен ремък на Пунто 1,9 ЖТД 2002 г. , цена за носачи и дали може да я чипнем :D

                    Коментар


                      #85
                      Много сам доволен от сервиза всичко ми обясниха момчетата препоръчвам на доста позна ти и те са доволни

                      Коментар


                        #86
                        Здравейте, колеги.Каква е цената за смяна на тампоните на задния мост? Тампоните ги имам.Колата е Стило-2003 година, 1,6, 16 клапана, бензин. 4 врати.Предполагам, имате необходимото оборудване за тази смяна.И, става ли в рамките на един работен ден смяната? Като време.Благодаря предварително.
                        Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
                        Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
                        Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

                        Коментар


                          #87
                          ПРОМОЦИЯ АВТОКЛИМАТИЦИ

                          Предлагаме обслужване на автоклиматик на специални цени:Профилактика и зареждане: 25 лв.Фреон: 8 лв./100 гр.UV - оцветител: 5 лв./10 гр.Масло: безплатноПрез месеците Април и Септември - 15% отстъпка от цените.За членовете на клубовете - Сдружение Фиат форум България, Клуб Алфа Ромео и Клуб Ланча - 20% постоянна отстъпка от цените, независимо от сезона.През месеците Април и Септември - 35% отстъпка.

                          Коментар


                            #88
                            Аз имам едно питане - ще работите ли на 6.09.13г. ?
                            Fiat Tempra 1,6mj

                            Коментар


                              #89
                              да си кажа мнението за сервизасмених ремъци и ролките там и използвах момента за разрешаване на един проблем със студения стартсмениха ремъцитемериха налягания, компресии, проба с нови бобини и какво ли ненищо не откриха, взех си яи тъй като ми писна да се мъча я оставих на друго мястообясних на момчетата каква и е драмата и най-логичното беше да се види наляганетооказа се че то е 3 бара, а не 3,5 и освен това налягането за една нощ падаше до 0 (лично Сашо от Лисан ми каза че колата държи 3,5 и проблема с паленето не е от това)всъщност това падане до 0 е фатално, защото колата няма връщата тръба за излишното гориво, целия този процес става в кошницата на помпата с някакво подобие на регулатор за гориворегулатора е пластина, притискаща една съчмаи при определено налягане се отваря повече и връща излишното гориво, за да може до мотора да стига точно 3,5и нормално когато има повече гориво, на принципа на скачените колата пали по-леснота взех една помпа от Стило, защото този регулатор не се продава отделно а и не бяхме сигурни дали само това прави проблемсложихме я и колата взе да пали без проблем, но след палене се държеше малко странно докато не позагреено така едва няколко днипо едно време взе да не пали изобщовикнах репатрак и колата се запъти пак към втория сервизоказа се че е задавена....момчета провериха всичко - няма проблемимаше моменти в които работи, в други не, докато беше при тях пак се задави при един от опититепроверихме дюзите - бяха като нови въпреки че колата беше минала около 45 000 на газ, държат горивото като не работят, не пикаят, идеално разпръскване, дебит също като на новивикам си, квото таковакато последна стъпка решиха да видяг ремъка - и какво се оказва, че е разминатзацепиха я на ново и тогава не само палеше но вече и след това изобщо не се чудеше а вървеше прекраснозвъннах на Сашо, той естествено не беше съгласен с диагнозата на момчетатано е факт че колата след това се движеше отличноосвен това че ми каза че няма проблеми с налягането на горивото, а то имаше и това ме кара да мисля че изобщо не е обърнато внимание на колата микато капак се оказа ремъчната шайба имаше разни поражения, които няма от къде да се получили, освен при смяната на ремъцитета с две думи небрежноста на Лисан Сервиз или тяхната некадърност ми струваха нова ремъчна шайба, репатриране на автомобила, ново презацепване, ново диагностициране на пролема с налягането, доста време без кола и много нерви
                              2015 Renault Megane Expression GT
                              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                              Всичко за FIAT Bravo 2007

                              Коментар


                                #90
                                Ориентировъчна цена(само за работата) за смяна на:предни амортесьорибиелеткикормилни накрайнициносачифиат брава 1.6 99-та
                                Punto SX 1.7D -57hp 1996 г. Ex
                                Laguna RT 2.2D - 83hp 1995 г. Ex
                                Brava SX 1.6 16v - 103hp 1999 г. Ex
                                Laguna RT 1.9DTI - 98hp 1998 г. Driving
                                Убий скороста - Спаси дете!

                                Коментар

                                Working...
                                X