Здравей. Можеш ли да ми дадеш обща цена за обслужване на браво 1.9ТД 100, 98г. което включва посочените неща:-ангренажен ремък-ролка (обтяжна)-ролка (паразитна)-масло Селения-маслен филтър-въздушен филтър-трудБлагодаря предварително!
Пропуснал съм в големия списъкАнгренажен комплект плюс труд за Fiat 1.8 16V - 278 лева Поздрави
Oдлични цени колега имам една Мареа с този мотор като и дойде време за смяна на ангренажа ще се обадя понеже съм от провинцията по точно на около 200км от вас предполагам ако доида рано ще стане за някои и друг час за да мога да съчетая идването и с разходка в столицата.
Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!
Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години
Здравей, необходима ми е цена за комплексно ремонтиране. Колата е Фиат Брава 1,6 16V 1998г. Най-напред да попитам сервизът има ли репатрак с който да се транспортира колата до вас за детайлен и точен оглед? И сега същественото: необходима е цена за смяна на съединител - комплект; смяна на задни спирачни дискове; смяна на лостовете за контрол на чистачки и фарове; смяна на горивен филтър; смяна на задни амортисьори; диагностика на двигателя; преглед на предното окачване. Ще очаквам отговор като съобщение или тук. Дилемата ми е дали има смисъл да ремонтирам тази кола или да търся нова. Благодаря предварително.
Здравей, необходима ми е цена за комплексно ремонтиране. Колата е Фиат Брава 1,6 16V 1998г. Най-напред да попитам сервизът има ли репатрак с който да се транспортира колата до вас за детайлен и точен оглед? И сега същественото: необходима е цена за смяна на съединител - комплект; смяна на задни спирачни дискове; смяна на лостовете за контрол на чистачки и фарове; смяна на горивен филтър; смяна на задни амортисьори; диагностика на двигателя; преглед на предното окачване. Ще очаквам отговор като съобщение или тук. Дилемата ми е дали има смисъл да ремонтирам тази кола или да търся нова. Благодаря предварително.
Отговор с някакви цени,в понеделник.А най-добре е да звъннеш в понеделник на приемчика,той ще ти каже цени за всичко.П.С.Да имаме репатрак.
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Ventura garage предлага вече на своите клиенти,ремонт и обслужване на автоклиматици.Диагностиката и обслужването се извършва с напълно автоматизирана машина,от последно поколение на италианската фирма Texa.
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Ventura garage разполага със специализиран инструмент за зацепване при смяна на ангренажен ремък на Мутиеър двигателите на Фиат/Алфа/Ланча,става въпрос за 0.9 и 1.4 !!!!!!!
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Ventura garage предлага вече на своите клиенти,ремонт и обслужване на автоклиматици.Диагностиката и обслужването се извършва с напълно автоматизирана машина,от последно поколение на италианската фирма Texa.Диагностика и рециклиране на системата с изцяло пречистен фреон и ново масло с оцветител-30 лв.Доливане на фреон-5 лв./100 гр.Масло-5 лв. за 25 гр.,толкова обикновено трябват за всяка система.Гумички-1 лв./бр.Иглички/вентили-1 лв./бр.
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Еми колеги, в момента моята "Мариетка" е на ремонт в сервиза Ventura garage , за сега е сменен ангренажен комплект + ангренажно колело на разпределителния и на коляновия вал, стойката която държи мотора за купета. Ще се сменя алтернатор, помпа на хидравликата, АБС - модула и датчици за АБС - то ,климатичната система, пък може и още работи да излязат, абе доста неща , и следващата седмица ще си я взема и ще пиша отзиви !!!
Браво на младежите от "гараж Вентура" . доволен съм от работата им, смениха ми ангренажната група ( ремъка се беше напукал, макар да е само на 2500 км.), като заедно с това и двете зъбни колела на разпределителния и на коляновия вал, защото шпонките и на двете бяха счупени по незнайни за мене причини и беше променила центровката и мотора тракаше като мелница . Също смениха и стойката на двигателя с която се захваща за купето, защото леглата на трите болта с които се захваща за купето се бяха разбили и имаше неприятни вибрации ( въпроса е че откриха правилния проблем а не да ми говорят трябва да се сменят еди какви си тампони и т.н.). това удоволствие ми струваше 340 лв. Останалите проблеми по колата описани в горния пост, ще се отстраняват на следваща заплата, щото все пак бюджета е разпределен за няколко месеца напред ))) Поздрави на момчетата от "Вентура Гараж"
Коментар