Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ventura Garage-най-новият сервиз за италиански автомобили

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Нужда от добър майстор

    Здравейте, имам следния проблем и ме интересува дали може да го решите тъй като ходих в доста сервизи и само плащам без резултат. Та проблема е следния: колата е Фиат Браво 1,6 с АГУ и само пали на бензин и веднага прехвърлям на газ, но колкото и малко да е това време когато работи на бензин колата той изчезва. Не мирише на бензин и не тече, дори като отворя капачката на резервоара вътре има вакум. Правих експеримент докато беше на ГАЗ изключих подаването на газ да видя да не меша гориво но веднага изгасна, а и ако работи на двете горива едновременно колата няма да работи нормално.Резервоара е пълнен до горе, няма течове и в нито един сервиз не откриха проблем - всичко е ОК според тях, но според мен не е така. Като купих колата не беше така, бензина при палене не намаляваше. Сега ако напълня резервоара догоре и отида на газ до Пловдив примерно и се върна в София и заредя без да съм карал на бензин ще сипя поне 7-8 литра бензин като се върна!!! Имали ли сте подобен проблем досега, започвам да се замислям дали Бравото няма тази италианска гениалност на бензинопровода наречена клапан за спиране подаването на гориво при ПТП и той да се е развалил нещо и оттам да ми идват проблемите??? Колко би струвало отстраняването на този проблем???

    Коментар


      #62
      Re: Нужда от добър майстор

      rosen.m написа:
      Здравейте, имам следния проблем и ме интересува дали може да го решите тъй като ходих в доста сервизи и само плащам без резултат. Та проблема е следния: колата е Фиат Браво 1,6 с АГУ и само пали на бензин и веднага прехвърлям на газ, но колкото и малко да е това време когато работи на бензин колата той изчезва. Не мирише на бензин и не тече, дори като отворя капачката на резервоара вътре има вакум. Правих експеримент докато беше на ГАЗ изключих подаването на газ да видя да не меша гориво но веднага изгасна, а и ако работи на двете горива едновременно колата няма да работи нормално.Резервоара е пълнен до горе, няма течове и в нито един сервиз не откриха проблем - всичко е ОК според тях, но според мен не е така. Като купих колата не беше така, бензина при палене не намаляваше. Сега ако напълня резервоара догоре и отида на газ до Пловдив примерно и се върна в София и заредя без да съм карал на бензин ще сипя поне 7-8 литра бензин като се върна!!! Имали ли сте подобен проблем досега, започвам да се замислям дали Бравото няма тази италианска гениалност на бензинопровода наречена клапан за спиране подаването на гориво при ПТП и той да се е развалил нещо и оттам да ми идват проблемите??? Колко би струвало отстраняването на този проблем???
      Няма как да ти кажа колко ще струва,като незнам какво и е на колата.Ако искаш звънни на посочените телефони,да се разбереш с приемчика и ще направим каквото ни е по сислите.Имай предвид,че ще се наложи да оставиш колата,защото това не е проблем който се решава за 30 мин. Заповядай
      Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
      Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
      Ventura garage

      Коментар


        #63
        Смяна масло автоматична скоростна кутия.

        Здравейте, искам да ви попитам предлагате ли смяна на маслото и филтъра на скоростната кутия на Пунто 1.2 16V 2000г. бензин, автоматик. Интересува ме каква е цената за масло, отделно филтър и цена за труд ако ги взема от вас /маслото и филтъра/ . Мерси предварително и лека вечер.

        Коментар


          #64
          Aктуални цени за масла :ПАКЕТНИ ЦЕНИ СМЯНА МАСЛО HAVOLINE5 литра HAVOLINE 10W-40 + маслен филтър + труд - 75 лева - двигатели (Twin Spark 16v и 8V, TD, JTD, JTDm, 1.6 16v, 1.8 16v, 2.0 16v, 2.0 20v и др.)5 литра HAVOLINE 15W-50 (за по-големи натоварвания) + маслен филтър + труд - 75 лева - двигатели (Twin Spark 16v и 8V, TD, JTD, JTDm, 1.6 16v, 1.8 16v, 2.0 16v, 2.0 20v и др.)4 литра HAVOLINE 10W-40 / 15W-50 (за по-големи натоварвания) + маслен филтър + труд - 65 лева - двигатели (BOXER 16V и 8V)5 литра HAVOLINE 5W-30 маслен филтър труд - 80 лева - двигатели (1.9 / TD, JTD, JTDm)6 литра HAVOLINE 5W-30 маслен филтър труд - 90 лева - двигатели (2.4 / JTD, JTDm)
          Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
          Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
          Ventura garage

          Коментар


            #65
            съединител

            Добър вечер да питам за цена на комплект съединител + труд цена става въпрос за Фиат стило 1,9 JTD 8v мерси предварително.

            Коментар


              #66
              здрасти

              Здравейте да ви попитам проверка и чистене или ремонт на дюзи не съм много запознат колата е фият браво 1.9 тд попушва доста и отначало като я запаля първите 30 сек 1 мин мени оборота и после се нормализира! мерси предварително!
              Fiat bravo td 100 nai izumitelniqt avtomobil suzdavan nqkoga!

              Коментар


                #67
                Днес бях в сервиза, много съм доволен.Като плюс това е първия сервиз в който ми казват 1 час и той наистина е 1 час :D
                FIAT Nuova Punto 1.2 8V
                FIAT Grande Punto EVO 1.4 8V
                ...and justice for all

                Коментар


                  #68
                  Здравейте,След изчитане на почти цялата тема реших, че вие сте сервиза, който може да ми помогне с високия разход на купе-то. Само дето не можах да си запиша час дори. Приемчикът ви не ми повярва колко гори колата тъй-като разхода не е засечен по метода пълно-пълно. Аз тази кола я карам от 2 години (все ще стигнат за наблюдение и статистика) и този разход винаги ме е глождел. Голям е, сигурен съм, че е над 15/100, а го карам внимателно. Тъй като прецених, че нямам възможност да го напълня до горе няколко пъти и да видя колко ще гори с точност реших, че при това положение не можете да ми помогнете и се извиних за обаждането. Все пак ви благодаря за безплатния съвет.
                  Fiat Coupe 1.8

                  Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

                  Коментар


                    #69
                    Предлагаме спиране на алармата за колана на Гранде Пунто
                    Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                    Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                    Ventura garage

                    Коментар


                      #70
                      Здравейте, с каква диагностична апаратура разполагате, можете ли да рестартирате адаптацията на брава 1.6 метален колектор еку-то е IAW 16AF ?
                      Брава 1.6

                      Коментар


                        #71
                        nedialko- написа:
                        Здравейте, с каква диагностична апаратура разполагате, можете ли да рестартирате адаптацията на брава 1.6 метален колектор еку-то е IAW 16AF ?
                        Това го може само Фиат екзаминер ние за съжаление го нямаме
                        Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                        Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                        Ventura garage

                        Коментар


                          #72
                          Колеги, моля, използвайте темата Добри и лоши сервизи за Фиат, когато искате да дадете положително или отрицателно мнение за Ventura Garage, а и не само за него, ами за всички сервизи.

                          Коментар


                            #73
                            Премахване софтуерно + хардуерно (заместител тръба + окачване на тампони - bolt on) на DPF + EGR за Алфа ромео 159 JTD / Fiat Croma JTD и др. - 400 лвПремахване софтуерно + хардуерно на DPF + EGR + PERFORMANCE CHIP за Алфа ромео 159 JTD / Fiat Croma JTD и др. - 600 лв.
                            Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                            Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                            Ventura garage

                            Коментар


                              #74
                              Здравейте,направиха ми диагностика и откриха следните проблеми:1. Въздушна възглавница. Дава грешка за късо съединение на въздушната възглавница. Трябва да се прозвънят кабелите между възглавницата и управляващата възглавница, за да се отхвърли евентуален проблем в инсталацията. Ако няма проблеми в инсталацията вариантите обикновено са два - или дефектна централа (по-често) или дефектна въздушна възглавница. 2. Двигател. Лампата е светвала заради проблем с детонационен датчик. Това реално не е голям проблем. По-големия проблем е, че колата изпуска газове от изпускателния тракт преди ламбда сондата. Трябва да се прегледа от къде изпуска генерацията и да се оправи. Главно това е причина за завишен разход.След това има два шума в двигателя: - Един от към ремъците и един от главата. Виещия от към ремъците трябва да се диагностицира в първо време като се откачи външния ремък и да се види дали виенето ще изчезне или ще остане. Ако остане след това трябва да се провери ремък/ролки на газоразпределението (ангренажния ремък). - Другото в двигателя е тракане в областта на главата. Това може да се установи само след отваряне на главата и преглед. Свързано е обаче с повече финансови разходи. И накрая моторчето на празния ход прави и той някакви мизерии. Но това трябва да се гледа след отстраняване на проблема с изпускането от генерацията. Колата държи високи обороти. След откачане на връзката към мотора за празен ход почти ги стабилизира. В общо взето това са нещата, които забелязах днес. Добавям и че гърнето/ първото, предното или не знам как се казва/ е изгнило и е за смяна.Също ми препоръчаха да направя реглаж на клапаните.Моля да ми дадете цени за ремонтите изброени по-горе.

                              Коментар


                                #75
                                vili151279 написа:
                                Здравейте,направиха ми диагностика и откриха следните проблеми:1. Въздушна възглавница. Дава грешка за късо съединение на въздушната възглавница. Трябва да се прозвънят кабелите между възглавницата и управляващата възглавница, за да се отхвърли евентуален проблем в инсталацията. Ако няма проблеми в инсталацията вариантите обикновено са два - или дефектна централа (по-често) или дефектна въздушна възглавница. 2. Двигател. Лампата е светвала заради проблем с детонационен датчик. Това реално не е голям проблем. По-големия проблем е, че колата изпуска газове от изпускателния тракт преди ламбда сондата. Трябва да се прегледа от къде изпуска генерацията и да се оправи. Главно това е причина за завишен разход.След това има два шума в двигателя: - Един от към ремъците и един от главата. Виещия от към ремъците трябва да се диагностицира в първо време като се откачи външния ремък и да се види дали виенето ще изчезне или ще остане. Ако остане след това трябва да се провери ремък/ролки на газоразпределението (ангренажния ремък). - Другото в двигателя е тракане в областта на главата. Това може да се установи само след отваряне на главата и преглед. Свързано е обаче с повече финансови разходи. И накрая моторчето на празния ход прави и той някакви мизерии. Но това трябва да се гледа след отстраняване на проблема с изпускането от генерацията. Колата държи високи обороти. След откачане на връзката към мотора за празен ход почти ги стабилизира. В общо взето това са нещата, които забелязах днес. Добавям и че гърнето/ първото, предното или не знам как се казва/ е изгнило и е за смяна.Също ми препоръчаха да направя реглаж на клапаните.Моля да ми дадете цени за ремонтите изброени по-горе.
                                Kaжи първо каква е колата,и за такива ремонти,които не се знае къде точно е проблема,никой не може да ти каже цена.Най-добре се обади на посочените телефони да се разбереш с приемчика
                                Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                                Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                                Ventura garage

                                Коментар

                                Working...
                                X