Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дайте идея за ангренажен ремък.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Дайте идея за ангренажен ремък.

    Дайте идея за сервиз за смяна на ангренажен ремък за Пунто дизел.Търся читав сервиз за смяна на ангренажен ремък със всички части на нормални цени и да се ангажират с някаква гаранция за пробег.(да разбират от нормално обатягане)Благодаря,
    Lupo - The Monster
    Е83 3D

    #2
    Мога да ти препоръчм Александър ауто 02/9807334, чувам много добри отзиви за тях
    Alfa 156 2.4JTD ~180p.s., Alfa 145 1.9 JTD~140p.s., MAREA 2.4TD124p.s., TEMPRA 1.9 TD-92p.s., TIPO 1.6 2act-90p.s.

    Коментар


      #3
      Re: Дайте идея за ангренажен ремък.

      geo_g написа:
      Дайте идея за сервиз за смяна на ангренажен ремък за Пунто дизел.Търся читав сервиз за смяна на ангренажен ремък със всички части на нормални цени и да се ангажират с някаква гаранция за пробег.(да разбират от нормално обатягане)Благодаря,
      Иди във Ванто трейд, там поне имат доста такива дизелови Пунто и предполагам доста опит.Аз също съм с Пунто-II,1.9D и го смених там.
      SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

      Коментар


        #4
        забрави за вантотрейд, там искат пара на час, купи си ремък и ролка и всеки читав майстор може да ги смени, гаранция за такъв ремонт не се дава. безаварииният пробег зависи от качеството на частите, пък и твоя двигател трябва да има защита при скъсване на ремъка. на оборище има могазин за италианки, аз от там купих ремък гейц /дават му пробег 60000, а производителя винаги се застрахова поне с 20000км/ и ролка за 18лв., за дизела може да е малко по-скъпо, но малко..иначе мога да ти препоръчам моя майстор, казва се Вальо тел.0888223749

        Коментар


          #5
          toniтони написа:
          забрави за вантотрейд, там искат пара на час, купи си ремък и ролка и всеки читав майстор може да ги смени, гаранция за такъв ремонт не се дава. безаварииният пробег зависи от качеството на частите, пък и твоя двигател трябва да има защита при скъсване на ремъка. на оборище има могазин за италианки, аз от там купих ремък гейц /дават му пробег 60000, а производителя винаги се застрахова поне с 20000км/ и ролка за 18лв., за дизела може да е малко по-скъпо, но малко..иначе мога да ти препоръчам моя майстор, казва се Вальо тел.0888223749
          Тони, когато човек дава препоръки и то писмено, според мен трябва да носи някаква отговорност макар и морална.Би ли посочил един дизелов двигател, независимо от коя фирма/марка да има защита против скъсване на ангренажен ремък и как я разбираш ти тази защита.Колко дизелови леки автомобила си експлоатирал... не карал, за да даваш такива съвети, че производителят се застрахова с 20 000 км.Щото човека наистина може да загази, ако се вслуша в писанията ти.Искрено се надявам, щото въпроса е от март, на колегата да са му свършили работата добре!
          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

          Коментар


            #6
            всеки ремък се къса, под защита "разбирам" че бутало-цилиндровата група е така констуирана, че при скъсване на ремъка, буталата не удрят клапаните и не ги изкривяват. така са конструирани повечето съвременни автомобили, така че неприятностите се свеждат до това да викнеш някой приятел да те изтегли до близкия сервиз за монтаж на нов ремък. относно дизелите, една от колите които "експлоатирам" в момента е дизел с ремък гейц на 90000км пробег и мисля до го сменям след около 10000км-това разбира се е въпрос на личен избор, мисълта ми е че спокойно можеш да минеш 10000-20000км повече от препоръката на производителя

            Коментар


              #7
              toniтони написа:
              всеки ремък се къса, под защита "разбирам" че бутало-цилиндровата група е така констуирана, че при скъсване на ремъка, буталата не удрят клапаните и не ги изкривяват. така са конструирани повечето съвременни автомобили, така че неприятностите се свеждат до това да викнеш някой приятел да те изтегли до близкия сервиз за монтаж на нов ремък. относно дизелите, една от колите които "експлоатирам" в момента е дизел с ремък гейц на 90000км пробег и мисля до го сменям след около 10000км-това разбира се е въпрос на личен избор, мисълта ми е че спокойно можеш да минеш 10000-20000км повече от препоръката на производителя
              Да, но сори това не важи за никоя съвременна дизелова машина,особено тези с пряко впръскване, то май всички вече са с пряко.От обем 1.3 - 1.5 куб.см да изкарат от 70-75 кс до 100- 120.. дали може да има такава екстра на тях... такъв свободен обем в БЦГ , че буталата и клапаните да не срещнат в него??!!А относно ремъка, сменяй си го ако щеш не 60 хиляди, а на 160 хиляди, само не съветвай другите да правят това.Може да си много богат, кой знае и да не ти пука от скъсан ремък.. к’во са там някякви си 800-1200лв! Не е редно.От къде си сигурен, че МЕНТЕТО... ОЕМ производство, което си купил в България ще изкара и 10 хил.км.Щото съм се нагледал на такива "ГЕТЦОВЕ"! Питай някое твое приятелче колко струва един оригинален GATES.. в Германия, Австрия,Италия.
              SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

              Коментар

              Working...
              X