Дайте идея за сервиз за смяна на ангренажен ремък за Пунто дизел.Търся читав сервиз за смяна на ангренажен ремък със всички части на нормални цени и да се ангажират с някаква гаранция за пробег.(да разбират от нормално обатягане)Благодаря,
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дайте идея за ангренажен ремък.
Collapse
X
-
Re: Дайте идея за ангренажен ремък.
geo_g написа:Дайте идея за сервиз за смяна на ангренажен ремък за Пунто дизел.Търся читав сервиз за смяна на ангренажен ремък със всички части на нормални цени и да се ангажират с някаква гаранция за пробег.(да разбират от нормално обатягане)Благодаря,SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
забрави за вантотрейд, там искат пара на час, купи си ремък и ролка и всеки читав майстор може да ги смени, гаранция за такъв ремонт не се дава. безаварииният пробег зависи от качеството на частите, пък и твоя двигател трябва да има защита при скъсване на ремъка. на оборище има могазин за италианки, аз от там купих ремък гейц /дават му пробег 60000, а производителя винаги се застрахова поне с 20000км/ и ролка за 18лв., за дизела може да е малко по-скъпо, но малко..иначе мога да ти препоръчам моя майстор, казва се Вальо тел.0888223749
Коментар
-
toniтони написа:забрави за вантотрейд, там искат пара на час, купи си ремък и ролка и всеки читав майстор може да ги смени, гаранция за такъв ремонт не се дава. безаварииният пробег зависи от качеството на частите, пък и твоя двигател трябва да има защита при скъсване на ремъка. на оборище има могазин за италианки, аз от там купих ремък гейц /дават му пробег 60000, а производителя винаги се застрахова поне с 20000км/ и ролка за 18лв., за дизела може да е малко по-скъпо, но малко..иначе мога да ти препоръчам моя майстор, казва се Вальо тел.0888223749SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
всеки ремък се къса, под защита "разбирам" че бутало-цилиндровата група е така констуирана, че при скъсване на ремъка, буталата не удрят клапаните и не ги изкривяват. така са конструирани повечето съвременни автомобили, така че неприятностите се свеждат до това да викнеш някой приятел да те изтегли до близкия сервиз за монтаж на нов ремък. относно дизелите, една от колите които "експлоатирам" в момента е дизел с ремък гейц на 90000км пробег и мисля до го сменям след около 10000км-това разбира се е въпрос на личен избор, мисълта ми е че спокойно можеш да минеш 10000-20000км повече от препоръката на производителя
Коментар
-
toniтони написа:всеки ремък се къса, под защита "разбирам" че бутало-цилиндровата група е така констуирана, че при скъсване на ремъка, буталата не удрят клапаните и не ги изкривяват. така са конструирани повечето съвременни автомобили, така че неприятностите се свеждат до това да викнеш някой приятел да те изтегли до близкия сервиз за монтаж на нов ремък. относно дизелите, една от колите които "експлоатирам" в момента е дизел с ремък гейц на 90000км пробег и мисля до го сменям след около 10000км-това разбира се е въпрос на личен избор, мисълта ми е че спокойно можеш да минеш 10000-20000км повече от препоръката на производителяSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар