мисля че имаше една, но не съм гледал мн мн... аз щото пътувам в другиден и я погледнаха набързо, а и не беше сериозно.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сервиза на Евгени (Гената)
Collapse
X
-
Прави Гената. За мен специално тои е майстора. Сменяли са ми магнитен клапан, минах тънко, а диагнозата я поставиха от раз. Ако проблема е по електрониката обаче .. не зная, нo имах проблем който ме увери, че не е нито по-евтино, нито по качествено да се ходи при майстори. (ОFF: Гената не се е занимавал с този проблем, но в телефонен разговор ме прати при човек, който не можа да се справи и преди да разкачат компютъра за да го носят на някой по-голям спец .. си казах Стига. Влязох в Ал. Ауто и колата ми светна само за 70 лв. срещу доста по-солена сума от мнимо оправяне, рецидиви и главоболия. Вече 4-ти месец нямам проблем, а сега на студа си паля от раз рано сутрин в замръза едиствено с леко подаване на газ. )Fiat Marea TD100, 1.9, 1997, седан
Коментар
-
steam написа:Прави Гената. За мен специално тои е майстора. Сменяли са ми магнитен клапан, минах тънко, а диагнозата я поставиха от раз. Ако проблема е по електрониката обаче .. не зная, нo имах проблем който ме увери, че не е нито по-евтино, нито по качествено да се ходи при майстори. (ОFF: Гената не се е занимавал с този проблем, но в телефонен разговор ме прати при човек, който не можа да се справи и преди да разкачат компютъра за да го носят на някой по-голям спец .. си казах Стига. Влязох в Ал. Ауто и колата ми светна само за 70 лв. срещу доста по-солена сума от мнимо оправяне, рецидиви и главоболия. Вече 4-ти месец нямам проблем, а сега на студа си паля от раз рано сутрин в замръза едиствено с леко подаване на газ. )FIAT MAREA 1.9 TD100 ELX
Коментар
-
Проблема с електрониката беше следния: Код лампата на таблото отказваше да изгасне и колата естествено не може да тръгне. Репатрирах я при един спец, който я подкара, но разкачи авансаторния клапан, защото според него изпуска нафта, което довежда до повредата в електрониката (тогава Гената беше в отпуск и затова отидох при този). След няколко дни я закарах при Гената и той ми каза, че колата си работи и авансатора е наред. Покарах 2-3 дни колата и Код лампата пак я блокира. Тогава Гената ми даде телефон на едни пи4ове на сточна гара - ключари. Те не успяха и искаха да занесат компютъра на по-добър спец (явно проблема не опира просто до отключ-заключ). Аз се съгласих, но след 10 мин, както се изкачвах пеша по бул. Левски, съзрях магазина на Ал. Ауто и се сетих, че там има и сервиз. Обадих се да анулирам работата и си записах час в АА. След като я оправиха ми казаха, че са "минали по цялата електроника" и не би трябвало да прави никакъв проблем .. разбира се не за вечни времена ... Ами не направи проблем и както казах в студа пали от раз .. за сега Запалването се подобри чувствително ... т.е. пали си точно както трябва. Цялото това блъскане ми отне 2/3 от отпуската (около 2 седмици и нещо), но какво да се прави, като си я взех и директно изхвърчах за морето BTW: И аз четох за АА кошмарни отзиви, но отсега нататък, електрониката ще я правя там и точка. Още един коментар ще направя за да стане ясно. В порядъка от събития аз не отидох при Гената с проблем в електрониката. Колата ми тогава беше подкарана и знаех, че повредата е авансатора, което рефлектира върху електрониката. Така, че Гената не е пипал по електрониката. Ако се обадите на Гената или Нушката с подобен проблем, консултирайте се максимално точно дали могат да го оправят. Казвали са ми или съм чел някъде, че Нушката е по тази част, а щом много го харесват хората, заначи наистина е добър. Между другото това е единствения сервиз, за който май няма отрицателни отзиви и този проблем го потвърди, именно защото ме препратиха при друг. А ако беше някой, който не разбира и се беше захванал .... ужас ... така мисля аз.Fiat Marea TD100, 1.9, 1997, седан
Коментар
-
Мен ме излъгаха с един маншон на лявото каре.Казаха, че са го сменили и взеха пари и за маншона и за смяната, а после взе да хлопа нещо поглеждам отдолу-маншона разпран.Да не ревна тия дни за ново каре само.Сичките са тарикати на дребно.Иначе каквото друго съм сменил по колата при тях-засега нямам проблеми.N.Y. State of Mind
Коментар
-
Здравейте!Понеже сега си купих кола(Фиат Палио 1.6 16V)и ще имам нужна от смяна на редовните неща(ремъци,ролки,филтри,масло)мисля да го направя точно в "СРВИЗА НА ГЕНАТА" !Бихте ли ми дали телефонните номера на сервиза(Гената и Нушката) и малко по точно прояснениеза местоположението на самия Сервиз!!!Благодаря!П.С. Веднага след посещението ми ще изложа своя коментар относно майсторите и сервиза кадето разбирам че ще остана наистина доволен а и ще мина тънко !!!
Коментар
-
Аз отидох там за смяна на термостат, хидравлично масло и да ми изчистят грешките от ЕКУ-то (те казаха че могат не мислех там да правя точно това но нейсе. Дотук изброеното ми излезна 150 лв. Като отидох да си я взема не искаше да качи повече от 2000 оборота на предавка над 2-ра - след 100 метра каране обратен и оправете ми колата, кво по дяволите става. На следващия ден се оказало че е бобина и прас още 150 лева. Аз преди това не съм имал грам, ама грам подобен проблем, и доколкото знам прецкана бобина се усеща доста време преди това. Как става така,че всеки път като я закарам на сервиз и се дочупва нещо не знам.Да не говорим,че основното за което реших да я закарам на сервиз беше термостата заради палавата стрелка на извънградско и след тяхната намеса стрелката още си играе, както съм коментирал в друга тема, но определено има подобрение. Само че като се позачетох за 70-те лева които ми взеха за термостата поне според колеги тука, това е доста по скъпото изпълнение и трябва да не мърда стрелката, но за съжаление - НЕ Е.Наречете го съвпадение, но аз в такива неща не вярвам. Преди това си правех колата в Дунев, а за там просто не искам да се сещам. Аз лично вече се съмнявам,че има добър сервиз на Фиат в София, в който наистина да правят нещо качествено, където не отиваш за едно нещо и те карат да сменяш 3 други.Подвизавам се предимно в Дианабад и Красна поляна. Апелирам към всички колеги - ако знаете наистина добър и утвърден сервиз в тези райони моля ви пишете. Писна ми от селски тарикатлъци и кожодери. Склонен съм и до другия край на София да отида стига накрая да намеря сервиз,в който ще направят каквото се иска и други неща няма да изкочат.А за въпросния сервиз всеки да си прави изводите, аз си направих моя.
Коментар
-
Във абсолютно всеки сервиз в БГ те преценяват дали може да те прецакат, особено ако отиваш сам без препоръки... В нашата държавица - пази боже нещо да ти се прецака... До сега при смяна на неща по окачването на моята таратайка все съм седял на главата на майстора да го гледам, а което мога - сам си сменям... Но... понякога се налага колата да пренощува... пази боже от такива пренощувания...
Коментар
-
Преди два месеца отидох при Гената за преглед на предницата и смяна на масло (след толкова хвалби исках и аз да си стегна колата както трябва). След разгово с Гената по телефона намерих сервиза и отидох там. ( Близо ми е до работата и ми беше удобно да си оставя колата преди работа и вечерта да си я взема). Малко ми хлопаше предницата и исках да видя какво и е. Каза ми че трябва да се смени накрайник на кормилната уредба и носач с шарнира. Оставих му колата, разбрахме да смени и маслото и отидох на работа. Вечерта си взех колата и отидох за реглаж на предницата при един майстор който той ми препоръча. Дотук всичко беше добре. Колата не тропаше и уж всичко беше наред. Да, ама не! Когато се прибрах в къщи видях, че маслото което беше сипал ( тубата ми беше в багажника ) е Castrol 10W40. Добре, но беше за дизелови автомобили, а мойта фиатка е Брава бензин 1.6 и в туба от 4 литра беше останало около литър и половина (странно при условие, че двигателя събира 3.8 литра. Та на другият ден отивам пак в сервиза и им казвам, че маслото, което са ми сложили е за дизелови автомобили. Отговорът беше , че дори така е по-добре, защото дизеловото масло има повече добавки и ще уплътни двигателя. Казвам ОК и спокоен се прибирам в къщи. Карах така 2 дена (около 200 км) и ми светна лампичката на маслото и двигателя стана по-кротък. Отивам веднага при един мой познат и какво се оказва. Счупена маслена помпа, маслен датчик и биелни лагери. Когато източихме маслото беше черно и гъсто като грес. Ремонта ми излезе 604 лв. с работата. Но това не е всичко. Миналата седмица отнови се рахлопа предницата и се оказа , че трябва да сменям ... познайте какво? Носачът и накрайника които той уж беше сменил. Повече не желая да минавам дори покрай сервиза му защото незнам дали ще си сдържа нервите и няма да го сгазя. Така, че по-внимателно ги хвалете тия майстори които ти закрепват колата колкото да мине номера и после защо било евтино. ( Макар че хич не ми се стори така).Fiat Brava 1,6 16V 11'98 г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар