-----------------------------Аз намерих своя сервиз.-----------------------------Поне за сега съм много доволен. Цените струва ми се са прилични, а уговорките за срока на ремонт си ги спазват съвестно. За качеството - нямам съмнения. Иска ми се да им направя малко реклама, защото отскоро са се отделили като самостоятелен сервиз, а ги познавам отдавна.Телефона на Евгени е 0888 943 118 и се намира на бул.Професор Цветан Лазаров 22Карта виж по-долу "attachment"-а:А ето и малко предистория:Докато работех на предишната си месторабота, фирмените коли се поддържаха от сервиза "Перла Инвест", който се намира точо под моста на "Интерпред" където има и малка автогара. Качеството на работа беше добро, цените над средните, но шефовете бяха доволни.Откакто си смених работата не бях ходил там да си правя личния автомобил, но си пазех телефона на главния монтьор. Преди седмица ми се разтропа предницата на Типото и звъннах един телефон. Оказа се че главния монтьор Евгени вече не работи в този сервиз, а си е направил собствен. Понеже му имам доверие направо го попитах за новия му адрес. Когато го посетих, с изненада установих че почти целия персонал на "Перла Инвест" се е пренесъл на новото място. Имаше и още изненади - цените на които работят. Мисля че са малко под средните за София, а качеството е добро. Желая им успех в самостоятелното развитие.PS:Мястото не е в "центъра на София" и изглежда малко невзрачно и неподдържано, но мисля че в крайна сметка е по-важно да работят качествено отколкото да имат лъскав сервиз, а и нали сега "прохождат", така че - простено им е.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сервиза на Евгени (Гената)
Collapse
X
-
vladyn написа:Здравейте, днес сестра ми си купи Пунто, попрочетох малко за сервизи, защото определено се нуждае от някой неща и май ще проверя този сервиз, а предполагам, че ще я карам известно време, така че съм любопитен за впечатления...минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.
Коментар
-
О благодаря! още утре мисля да намина през този сервиз - надявам се да не се налага да се запазва час за седмица напред както беше в предния от където се отказах, мисля, че трябва да се направят няколко ббързи неща поне да мине преглед- -ръчната например я няма никаква, съединителя уж е сменян, но отделя твърде ниско и това прави скоростите малко трудни за включване, и нещо по задния мост омаше при огледа но утре се надявам да ми дадат съвети, кое е спешно и кое не
Коментар
-
Здравейте ! сервиза е много добър ! аз познавам "момчетата" от години........ако ви трябва добър майстор за диагностика ще го намерите в този сервиз - Нушката му е партизанското име От както ходя там, колата ми върви като нова..lancia Zeta 2.0 turbo HL /чип-тунинг от TECNOTEMARACING, 16'джанти MELBER, EIBACH окачване , REMUS ауспух
ех' FIAT Bertone X 1/9 - 1500 - 5 speed '82 June
Lanchia Dedra 1600 i.e -пенсионирана
Коментар
-
Да, добър е сервиза, затова го похвалих тук, а "Нушката" е всъщност втория собственик. Пропуснах да го напиша :Dминимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.
Коментар
-
Здравейте!Ходих днес да го търся въпросния сервиз и не можах да го открия. Може ли малко по-точно описание спрямо съседните ориентири, примерно гуми центъра на Мишлен или борсата, че никой наоколо не можа да ми каже къде е този №22, а самата борса се оказа, че е на №8, та съвсем се обърках.Мерси предварително!Shit happens, sometimes...
Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
Marea 1.8 HLX - червена като аватара
Коментар
-
ivjordan написа:Здравейте!Ходих днес да го търся въпросния сервиз и не можах да го открия. Може ли малко по-точно описание спрямо съседните ориентири, примерно гуми центъра на Мишлен или борсата, че никой наоколо не можа да ми каже къде е този №22, а самата борса се оказа, че е на №8, та съвсем се обърках.Мерси предварително!lancia Zeta 2.0 turbo HL /чип-тунинг от TECNOTEMARACING, 16'джанти MELBER, EIBACH окачване , REMUS ауспух
ех' FIAT Bertone X 1/9 - 1500 - 5 speed '82 June
Lanchia Dedra 1600 i.e -пенсионирана
Коментар
-
ivjordan написа:Май така ще направя, че като гледам кръгчето на картата, точно там ходих, но не можах да го открия и това си е.lancia Zeta 2.0 turbo HL /чип-тунинг от TECNOTEMARACING, 16'джанти MELBER, EIBACH окачване , REMUS ауспух
ех' FIAT Bertone X 1/9 - 1500 - 5 speed '82 June
Lanchia Dedra 1600 i.e -пенсионирана
Коментар
-
ivjordan написа:Май така ще направя, че като гледам кръгчето на картата, точно там ходих, но не можах да го открия и това си е.минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.
Коментар
-
Re: ТЕСТЕРА за ФИАТ ПУНТО - 2000 г.
kuzigeorg написа:ЗдравейтеИма ли тестер?ТЕСТЕРА може ли да измери ЕБУ и датчиците на АБС на Пунто-1.2 16 V? :Pминимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.
Коментар
-
Гледам че няма много писано по темата скоро. Няма ли някой да напише отзиви?минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар