Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сервиза на "Бобо" в Орландовци ул. София 23

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Додо споко пич, валерианчета не взимам, още не съм изперкал дотолкова, че да мисля за ангелчета, а между другото вземи ти да слезеш малко на земята, все пак тука за това сме форум, за да си изкажем мнението по определен въпрос, а не да си купуваме валерианчета, нали? За мен този ремонт не струва "300+150 само за труд", за тебе като струва толкова - давай му ги, а ако искаш и повече му дай - бакшиш, един вид - парите са си твои.Както бях написал по-горе не е луд този който яде баницата, а този, който му я дава.Ама нищо, аз ще взема да сляза на земята, а между другото кой е алчен и кой нагъл, както и кой пише от време на време простотии из форума, за себе си си го решавам аз и си е мое мнение, нали?Айде със здраве и дано не ти се налага такъв ремонт скоро, че не се знае за твоята колко ще ти поискат...
    N.Y. State of Mind

    Коментар


      #17
      sachma написа:
      Додо споко пич, валерианчета не взимам, още не съм изперкал дотолкова, че да мисля за ангелчета, а между другото вземи ти да слезеш малко на земята, все пак тука за това сме форум, за да си изкажем мнението по определен въпрос, а не да си купуваме валерианчета, нали? За мен този ремонт не струва "300+150 само за труд", за тебе като струва толкова - давай му ги, а ако искаш и повече му дай - бакшиш, един вид - парите са си твои.Както бях написал по-горе не е луд този който яде баницата, а този, който му я дава.Ама нищо, аз ще взема да сляза на земята, а между другото кой е алчен и кой нагъл, както и кой пише от време на време простотии из форума, за себе си си го решавам аз и си е мое мнение, нали?Айде със здраве и дано не ти се налага такъв ремонт скоро, че не се знае за твоята колко ще ти поискат...
      Така е, но не можеш да плюеш по някой, защото е поискал дадена цена за услугата!Пак повтарям - виждал съм ремонтирана за 80-100лв. глава, боядисвана за 300-400лв. кола и т.н. Гледката е ужасна! Който може да си позволи евтин ремонт, да го прави По тази логика трябва да плюем по Мазерати, Ферари и т.н., защото са скъпи колите Колкото до моята кола ... ами аз не случайно си взимам по-нова кола, за да не ме стресират ремонтите или сумите за тях Имал съм и по-стари, но 1/2 време са в бокса, защото са били кошници и само ремонти съм правил. Писнало ми е да наливам от пусто в празно.Повярвай, излиза по-скъпо да ремонтираш стара кола, отколкото да поддържаш нова
      http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
      Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
      FIAT Punto 02' 1.9 JTD
      FIAT Punto 99' 1.7 TD

      Коментар


        #18
        Колеги, какво сте се заджафкали тука.Има една единица наречена условно - норма.Та речем, че се работи по 30лв/час.Ако колегите махат и слагат глава за 10 часа, то тогава труда става 300лв.Всички големи сервизи работят на този принцип.Даже ако трябва да говорим за официалните сервизи и те така работят, като изключим леко Българя до някъде от този списък.Аз мога да добавя, че за 10 часа теоретично се маха и слага целия двигател заедно с разглобяване на главата, стига да не се учиш, а да си го правил и просто да работиш, без да пиеш бири и без да говориш много много с този до теб. Точно това ме дразни в малките сервизи, че дори и да разбират се мотаят, я на обяд (повече от нормалното или повече пъти на ден), я до съседа, я до магазина, защото разбираш ли точно този камък, който им трябва го нямали.Та по официални данни работния процес за махане на конкретната глава и смяна на гарнитурата е около 5 часа.Слагаме и откарването и докарването (разправии) по носене на главата до шлайф база - 3 часа мисля, че конкретно по работа не са повече.Та само за работа отидоха 8 часа.Ако са казали 300лв като ги разделим на 8 часа се получава 37.5лв/часЗа справка по спомен от миналата година в Балкан Стар (официалния сервиз на Мерцедес) работят по 50лв/чСами си правете дали е изгодно или не.Както се каза аз мога да искам и по 100лв на час (в този случай ще взема 800лв), мога да искам и по 5лв/ч. (в този случай ще взема 40лв)Дали някой ще ми даде колата да я правя си е негово решение. Както се казва - търсенето определя предлагането
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #19
          BO написа:
          Колеги, какво сте се заджафкали тука.Има една единица наречена условно - норма.Та речем, че се работи по 30лв/час.Ако колегите махат и слагат глава за 10 часа, то тогава труда става 300лв.Всички големи сервизи работят на този принцип.Даже ако трябва да говорим за официалните сервизи и те така работят, като изключим леко Българя до някъде от този списък.Аз мога да добавя, че за 10 часа теоретично се маха и слага целия двигател заедно с разглобяване на главата, стига да не се учиш, а да си го правил и просто да работиш, без да пиеш бири и без да говориш много много с този до теб. Точно това ме дразни в малките сервизи, че дори и да разбират се мотаят, я на обяд (повече от нормалното или повече пъти на ден), я до съседа, я до магазина, защото разбираш ли точно този камък, който им трябва го нямали.Та по официални данни работния процес за махане на конкретната глава и смяна на гарнитурата е около 5 часа.Слагаме и откарването и докарването (разправии) по носене на главата до шлайф база - 3 часа мисля, че конкретно по работа не са повече.Та само за работа отидоха 8 часа.Ако са казали 300лв като ги разделим на 8 часа се получава 37.5лв/часЗа справка по спомен от миналата година в Балкан Стар (официалния сервиз на Мерцедес) работят по 50лв/чСами си правете дали е изгодно или не.Както се каза аз мога да искам и по 100лв на час (в този случай ще взема 800лв), мога да искам и по 5лв/ч. (в този случай ще взема 40лв)Дали някой ще ми даде колата да я правя си е негово решение. Както се казва - търсенето определя предлагането
          Това исках да кажа, но явно по-сложно го обяснявах Хайде сега да оплюем и Балкан Стар, че взимат х 50 лв./час
          http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
          Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
          FIAT Punto 02' 1.9 JTD
          FIAT Punto 99' 1.7 TD

          Коментар


            #20
            Не ме рабирайте погрешно момчета - всеки сам си определя цените. Додо аз обаче съм виждал добре оправена и отремонтирата глава за 120лв. (сваляне и шлайф, без гарнитури) и в този ред на мисли предпочитам 120 пред "300+150". Това исках да кажа, ама не можах щот не си бях взел валерианчетата
            N.Y. State of Mind

            Коментар


              #21
              Dodo 155 написа:
              snaiperisto написа:
              Не брато , аз си карам Маздата а ремонтирам Фиата...ти си карай Алфата и не ми "сери" в темата
              Дръж се по-прилично!Не за първи път съм забелязал да се заяждаш с някой!Аман от разбирачи и отворковци
              Ти се дръж по прилично , наричаш ме "отворко" и "разбирач" ли ? Смятам че се опитваш да ме обидиш , или на тебе ти е позволено , щото си "началник" некъф? Ако е така - объркал си се , аз началници нямам и рядко някой ме обижда , пък и смятам че съм прав...а на теб и тия дето не са съгласни с мене ще ви кажа следното : Робството отмина , и турското и комунистическото...но робското мислене още го има в хората , та не е нужно да смятате че колкото кажат "майсторите" толкова струва , в комунизма се смяташе че обявената цена е даденост , но тогава цените бяха еднакви на всякъде. А са ше ви задам един въпрос : Едно такси от центъра до аерогарата взема около 10лв. (примерно) , друго такова взема от аерогарата до центъра 150лв. (при това напълно законно и регламентирано) , е защо мразите тоя дето взима 150 и не кажете : "Абе що да се возиме при тоя дето взема 7лв. (Ок , За 1 евро,1280 и тн) в тези таратайки а не си хванеме някой от тези дето вземат по 4 , 5 или 8лв. на км. , верно по-скъпо но пък по комфортно и сигурно (това е без коментар щото колите им са на ниво) , а "? Впрочем , главата я занесох в базата в Княжево , едва ли някой ще оспори качеството на работа на тази база...може и да звучи пресилено но май няма по добра , та челен шлайф ,разгл. и згл. , пасване на клапани и смяна на гумички (техни) ми струва 90лв. като от тази цена гумичките струват 10лв. - 16бр. , та ако няма криви клапани от скъсан ангренаж (примерно) това е максималната цена на ремонт на 16 клапанова глава...а да дам на някой "майстор" 70-80лв. отгоре за това че се е разходил да базата...е нема. И работата по главата ми струва 150лв. , та в 300лв. се включих барабар с гарнитурата.

              Коментар


                #22
                цените на авто услугите са много високи и то не само тук, а и навън. обаче за няколко часа работа/не говоря за конкретната глава, а по принцип/ да вземат 200 кинта- е сори. злоупотребяват. да не говорим, че сигурно 1% от тях са завършили образование и могат да кажат- учил съм, знам, имам специализация еди къде си, затова ще вземам по 100 лв на час. не говоря за конкретния майстор, щото никога не съм ходил при него, а и досега не ми се е налагало да си разглабям мотора 1,6 и също нямам опит с него, така че говоря принципно.
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #23
                  sachma написа:
                  Не ме рабирайте погрешно момчета - всеки сам си определя цените. Додо аз обаче съм виждал добре оправена и отремонтирата глава за 120лв. (сваляне и шлайф, без гарнитури) и в този ред на мисли предпочитам 120 пред "300+150". Това исках да кажа, ама не можах щот не си бях взел валерианчетата
                  Тоя ремонт на главата за 120 лв.-шлайф без смяна на гарнитурата е най-голямата глупост,която може да направи някой,от такива ремонти се получава после,ма аз я правих преди 3 месеца как така духна
                  Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                  Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                  Ventura garage

                  Коментар


                    #24
                    Впрочем , главата я занесох в базата в Княжево , едва ли някой ще оспори качеството на работа на тази база...може и да звучи пресилено но май няма по добра , та челен шлайф ,разгл. и згл. , пасване на клапани и смяна на гумички (техни) ми струва 90лв. като от тази цена гумичките струват 10лв. - 16бр. , та ако няма криви клапани от скъсан ангренаж (примерно) това е максималната цена на ремонт на 16 клапанова глава...а да дам на някой "майстор" 70-80лв. отгоре за това че се е разходил да базата...е нема.
                    1.Някой те е излъгал че няма по-добра шлайф база 2.Откъде знеш колко е максималната цена,която трябва да взима някой,без да се занимаваш с това
                    Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                    Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                    Ventura garage

                    Коментар


                      #25
                      Mury написа:
                      sachma написа:
                      Не ме рабирайте погрешно момчета - всеки сам си определя цените. Додо аз обаче съм виждал добре оправена и отремонтирата глава за 120лв. (сваляне и шлайф, без гарнитури) и в този ред на мисли предпочитам 120 пред "300+150". Това исках да кажа, ама не можах щот не си бях взел валерианчетата
                      Тоя ремонт на главата за 120 лв.-шлайф без смяна на гарнитурата е най-голямата глупост,която може да направи някой,от такива ремонти се получава после,ма аз я правих преди 3 месеца как така духна
                      съчмата иска да каже, че 120 лв е цената на за сваляне и шлайфане, а гарнитурите които е сменил не влизат в тези 120 лв, а отделно ги е взел. а иначе, моля те да ми покажеш как се сваля глава и после се ползва същата гарнитура, такъв вариант не може да се осъществи, защото гарнитурат просто се разпда при махането на главата. след това се изстъргва доста трудно от блока/ от главата си пада с шлайфа/, така че като я махнеш главата искаш не искаш сменяш и гарнитурата
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #26
                        pakumba написа:
                        Mury написа:
                        sachma написа:
                        Не ме рабирайте погрешно момчета - всеки сам си определя цените. Додо аз обаче съм виждал добре оправена и отремонтирата глава за 120лв. (сваляне и шлайф, без гарнитури) и в този ред на мисли предпочитам 120 пред "300+150". Това исках да кажа, ама не можах щот не си бях взел валерианчетата
                        Тоя ремонт на главата за 120 лв.-шлайф без смяна на гарнитурата е най-голямата глупост,която може да направи някой,от такива ремонти се получава после,ма аз я правих преди 3 месеца как така духна
                        съчмата иска да каже, че 120 лв е цената на за сваляне и шлайфане, а гарнитурите които е сменил не влизат в тези 120 лв, а отделно ги е взел. а иначе, моля те да ми покажеш как се сваля глава и после се ползва същата гарнитура, такъв вариант не може да се осъществи, защото гарнитурат просто се разпда при махането на главата. след това се изстъргва доста трудно от блока/ от главата си пада с шлайфа/, така че като я махнеш главата искаш не искаш сменяш и гарнитурата
                        N.Y. State of Mind

                        Коментар


                          #27
                          snaiperisto написа:
                          Dodo 155 написа:
                          snaiperisto написа:
                          Не брато , аз си карам Маздата а ремонтирам Фиата...ти си карай Алфата и не ми "сери" в темата
                          Дръж се по-прилично!Не за първи път съм забелязал да се заяждаш с някой!Аман от разбирачи и отворковци
                          Ти се дръж по прилично , наричаш ме "отворко" и "разбирач" ли ? Смятам че се опитваш да ме обидиш , или на тебе ти е позволено , щото си "началник" некъф? Ако е така - объркал си се , аз началници нямам и рядко някой ме обижда , пък и смятам че съм прав...а на теб и тия дето не са съгласни с мене ще ви кажа следното : Робството отмина , и турското и комунистическото...но робското мислене още го има в хората , та не е нужно да смятате че колкото кажат "майсторите" толкова струва , в комунизма се смяташе че обявената цена е даденост , но тогава цените бяха еднакви на всякъде. А са ше ви задам един въпрос : Едно такси от центъра до аерогарата взема около 10лв. (примерно) , друго такова взема от аерогарата до центъра 150лв. (при това напълно законно и регламентирано) , е защо мразите тоя дето взима 150 и не кажете : "Абе що да се возиме при тоя дето взема 7лв. (Ок , За 1 евро,1280 и тн) в тези таратайки а не си хванеме някой от тези дето вземат по 4 , 5 или 8лв. на км. , верно по-скъпо но пък по комфортно и сигурно (това е без коментар щото колите им са на ниво) , а "? Впрочем , главата я занесох в базата в Княжево , едва ли някой ще оспори качеството на работа на тази база...може и да звучи пресилено но май няма по добра , та челен шлайф ,разгл. и згл. , пасване на клапани и смяна на гумички (техни) ми струва 90лв. като от тази цена гумичките струват 10лв. - 16бр. , та ако няма криви клапани от скъсан ангренаж (примерно) това е максималната цена на ремонт на 16 клапанова глава...а да дам на някой "майстор" 70-80лв. отгоре за това че се е разходил да базата...е нема. И работата по главата ми струва 150лв. , та в 300лв. се включих барабар с гарнитурата.
                          1. Много се ядосваш 2. Ако се чувстваш така, ОК - такъв си 3. Аз такси ползвам 2 пъти годишно 4. Човекът с претенции си ти! 5. И се дръж по-прилично! Спирам до тук, защото да спориш с радиоточка е кауза пердута
                          http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
                          Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
                          FIAT Punto 02' 1.9 JTD
                          FIAT Punto 99' 1.7 TD

                          Коментар

                          Working...
                          X