Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

РЕМОНТ във ВАНТОТРЕЙД - 1520,15 лв + БЕЗ МАЛКО ДА ПЛАМНА !!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    за този ремонт повече от 1000 лв нямаше да ти взема
    fiat bravo 16_16v 103hp

    Коментар


      #17
      nikolov-1.6_v16 написа:
      за този ремонт повече от 1000 лв нямаше да ти взема
      Не бързай, че ще те видим скоро
      Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

      Коментар


        #18
        Семеринг разпределителен вал 20лв. това ми се видя доста скъпо.Абе да не са се объркали?Защо не ги питаш.

        Коментар


          #19
          Ангренажния ремък за мареа с твоя двигател струва 50-60 лв., каква е тази цена 137, та и 50 ст. отгоре ?! Не само че са надули цените до небето, а за малко да влезеш в приключението "Изгори, за да светиш". Тази история задължително трябва да се разкаже по някоя национална медия, егати и негодниците.
          Tonight's the night and it's going to happen again and again...

          Коментар


            #20
            Колега, много ти съчувствам. Всички майстори са мизерници и разбират колкото мен, че и по-малко, а това е крайно недостатъчно. Само гледат да ти съдерат кожата, а и колата не ти оправят. Поредното нещо, което не е наред в тая държава. Ама то е нормално, какви са майсторите - някакви дето са гледали някой друг и решили и те пари да изкарват и майстори да се наричат. Раздухай случая яко ако имаш време за това - телевизии, форуми, защото това е престъпление.
            The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

            Коментар


              #21
              Колега тва са нереални цени, не ми го побира главата....ремък 130+ лв, тоя ремък да не е на комбайн!!!Не са мо ремъка ме шашна....на твое място бих искал обяснение от тия луковици, и оправяне на тва което са разбутали и след ремонта!п.с. Тъпанари!!!
              now. BMW E39 523i '98 170hp
              ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
              ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

              Коментар


                #22
                Нека да запазим добрият тон.Всъщност тези 137,50лв са за смяната на ангренажният ремък.Пише: ремък ангренажен м/д - монтаж/демонтаж.

                Коментар


                  #23
                  Добре де, при положение, че така или иначе е свалена главата то цялата (или поне почти цялата) работа, която има да се върши за смяната на ремъка е извършена при ремонта на главата. Това на е ли двойно таксуване?
                  Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

                  Коментар


                    #24
                    Гледам, че са писали "ремонт на глава" 407 лв. Това с частите или без частите? Защото гледам, че имаш един повдигач отделно от този ремонт, т.е. би трябвало само това да са сменили по главата + шлайфане, гарнитури и семеринга на разпределителния. За мен това е нереално висока сума за този ремонт. Адски адски висока.УжасТ!

                    Коментар


                      #25
                      на колегата мисалта ми се струва бе не само`безконкорентно`високата цена,не качествената работа,а и опасноста от злополука,да не се случва,ам ако си караш семейството и пламне колата,ко праим.

                      Коментар


                        #26
                        Това което прочетох направо ме вцепени.Тия идиоти от ванто трейд и след 15г.пак са си същите мизерници че и по големи са станали.През далечната 1993г. когато бяха дилър на ФИАТ с един колега отидохме с неговата "РЕГАТА" 86г. да и регулират предния мост.Изгониха ни като ни казаха че с толкова стари коли не се занимавали. Затова никаква прошка както казват колегите.Няма да е грешка да уведомиш органите на полицията ,защото извършилия некачествен ремонт на МПС подлежи на глоба според ЗДП.Имам и едно предложение към модераторите.Да отворят една тема за с черен списък на подобни сервизи и червен с такива които работят добре.Успех колега и не им позволявай да им се размине.
                        fiat REGATA 1.9 DS
                        lancia LIBRA 1.8 SW

                        Коментар


                          #27
                          Цената за ремонт на главата не е висока. Имайте в напредвит че едно обслужване на глава може да излезе много повече. Обаче аз друго неразбирам за мене ремонт на глава означава ШЛАЙФАНЕ, ПРОВЕРКА ЗА ПУКНАТИНИ, ПАСВАНЕ КЛАПАНИ,СМЯНА ГУМИЧКИ НА КЛАПАНИ....и тн. Този ЕДИН хидравличен повдигач ме притеснява, какво точно ти е било на колата Иначе меренето на компресия е ефтино при тях 15лв.
                          Tipo 1.4i.e 94 - Alesio, DLS, Pioneer, BRC, NGK....

                          Коментар


                            #28
                            Според мен не е висока цената на ремонта. Ако е скъсал ангренажен ремък при 90км/ч то са пострадали много клапани и водачи.Предполагам, че понеже Ванто не са я правили, а друг сервиз и когато са запали е тракал спечен повдигач (имам една глава от 1.8 на която 5 се бяха спекли) и те са го сменили.Все пак няма как да мине с повреден повдигач само ако е скъсал ангренаж.

                            Коментар


                              #29
                              1115 написа:
                              Според мен не е висока цената на ремонта. Ако е скъсал ангренажен ремък при 90км/ч то са пострадали много клапани и водачи.Предполагам, че понеже Ванто не са я правили, а друг сервиз и когато са запали е тракал спечен повдигач (имам една глава от 1.8 на която 5 се бяха спекли) и те са го сменили.Все пак няма как да мине с повреден повдигач само ако е скъсал ангренаж.
                              Да, ремъкът е прескочил поради счупена ролка и оттам би трябвало да са се изкривили клапани. Главата са я давали някъде навън.Въпросът наистина не беше, че цената е висока - висока или ниска, нямах избор, но бях много неприятно изненадан от бензина, който пръскаше навсякъде върху двигателя. Дори като се сетя, че колата си загря съвсем нормално докато се прибера от сервиза до нас и двигателят е бил станал доста топъл отгоре, колко малко е трябвало да пламне всичко под предния капак!
                              Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

                              Коментар


                                #30
                                Аз те разбирам прекрасно и не са прави. Освен това не ги защитавам, но и аз както ще видиш в по-предни постове се заблудих и сега просто показвам къде е грешката.Иначе аз съм със същата марея и само като си помисля колко си дал за ремонт и ми става лоша.Затова аз за всяка една моя кола вече си имам по един резарвен мотор.

                                Коментар

                                Working...
                                X