Здравейте, колеги,Нямах намерение да описвам премеждията, които преминах през изминалите точно 2 седмици. Но което видях днес направо преля с много иначе голямото ми търпение!На 18-и октомври (събота) в 5:00 сутринта тръгнах за път. Неочаквано на Околовръстното малко преди разклона за Ботевградско шосе колата изгасна както си карах с малко над 90 км/ч и продължи да се движи по инерция, но на скорост. Веднага заподозрях, че нещо с ремъка се е случило. Спрях до пътя, знам, че не е добре да се пробва да се пали, но при 90 километра ако имаше нещо да се среща в двигателя, вече щеше да го е сторило. Естествено не можа да запали и повече не я мъчих, но НЕ ЧУХ шум от удрящи се части нито когато тя изгасна в движение, нито когато се опитах да я запаля. Изчаках 2,5 часа да се разсъмне, викнах приятел да ме затегли до сервиза на Вантотрейд, защото предположих, че това са единствените хора, които ще могат да поправят колата ако действително се е скъсал или прескочил ремъка.Във Вантотрейд пазачът не ми позволи да вкараме колата и ме посъветва да я затеглим до вкъщи, пък в понеделник сутринта да я дотеглим отново, щото такива били разпоредбите - кола се вкарвала в двора само от приемчик (добре, строги правила - прецизна работа).В понеделник осъмнах в 8:30 там, изчаках да отворят в 9 и вкарахме колата. Тръгнах за работа и след около 50 минути ми се обадиха и ми казаха, че проблемът е с ангренажния ремък и подобен ремонт ще струва около 1200 лв, като ме попитаха дали да почват ремонта. Аз се съгласих (естествено, че и 2 хиляди да ми бяха казали, щяхда се съглася - нямах друг избор, не ми се занимаваше да тегля колата до друг сервиз и т.н.) На следващия или по-следващия ден момче от сервиза ми обясни по телефона наистина детайлно ми обясни, че едната ролка е била причината, нещо се било отчупило от нея и вероятно ремъкът е прескочил. В този четвъртък ранен следобед се обадих да питам как е колата и ми казаха, че е готова и че мога да идвам да си я взема. Още не бяха направили калкулацията и не можаха да ми кажат цената на ремонта. След 2 часа отново се обадих, оказа се, че русата госпожа, която приема колите, ми нямала телефона и затова не ми се била обадила, но цената е 1520,15 лв. Казах й, че съм очаквал да е около 1200, но тя ми каза - е толкова е, и ми изреди цени от сорта на диагностика - 30 лв., проверка компресия - 15 лв. Както и да е - платих почти четирицифрената сума в евро и си тръгнах.Приятно бях изненадан, че колата работеше като отпреди инцидента, т.е. съвсем нормално. Още по пътя към къщи много ми миришеше на бензин от вентилацията, но реших, че сигурно като са разглабяли двигателя, са го промивали с бензин или други такива неща и затова известно време ще си мирише така. А и беше вече тъмно, та въобще нямаше да разбера нищо от под капака. В петък колата не я карах, защото на работа ходя с градския транспорт.Днес викам - ще се разходя малко, ама я да я поогледам на светло. Запалих я, пуснах вентилацията, пак замириса на бензин. Отворих капака и направо не знаех какво да направя - от инжекторите БЛИКАШЕ БЕНЗИН и обливаше капака на двигателя. Изгасих я моментално, почнах да се суетя покрай нея в недоумение. После изкарах пожарогасителя и я запалих отново - бензинът извираше от 2 ИНЖЕКТОРА, НЕ ОТ 1 !!!!Е НАПРАВО УМА МИ НЕ ГО ПОБИРА КАК МОЖЕ СЕРТИФИЦИРАН ПО ISO СЕРВИЗ ДА ПРАВИ ТАКИВА ПРОСТОТИИ - предполагам, че е нямало да им коства повече от няколко минутки да хвърлят бърз поглед на работещия двигател, вместо да излагат живота на хората на почти гарантиран риск от пожар. Айде, слава на Господа, че не съм пушач, че сега вече можеше да няма кой да влиза с никнейма ми във форума на Фиат!Преместена.Модераторски екип: fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
РЕМОНТ във ВАНТОТРЕЙД - 1520,15 лв + БЕЗ МАЛКО ДА ПЛАМНА !!!
Collapse
X
-
Ех, колега... моите съболезнования... Можеш ли да резнеш снимката на фактурата и да ни покажеш полетата със сменените части? Не за друго, просто от интерес. А пък и Христо (hit-ko) би могъл да ти каже за същите манипулации и части, колко би струвал при него ремонта макар, че "след дъжд-качулка"... Ако имаш подходящ инструмент затегни инжекторите малко за да се намали теча и направо в понеделник сутрин без да им се обаждаш, направо карай колата!Доколкото знам доста от свестните майстори и приемчици са се изнесли от Вантотрейд, лошото обаче е, че цените са се запализи, че и вдигнали, някога диагностиката бе 20лв. Също така някога, след ремонт приемчика отпрашваше с ремонтираната кола на тест до Панчарево и обратно за да се убеди, че всичко е наред. Няколко пъти съм ползвал услугите им и, като изключим, че забравят да се обадят, когато колата е готова, или приемчика няма време да му обесниш подробно проблема и много солените цени разбира се, мога да кажа, че съм доволен. Също, като теб след сериозни аварии бях сигурен, че именно те са хората на които мога да имам доверие, макар и на по-висока цена.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
sstanchev написа:Извинявай за тъпия въпрос, но как може за кола която струва 2500лв да дадеш за ремонт 1500Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Atanas71 написа:sstanchev написа:Извинявай за тъпия въпрос, но как може за кола която струва 2500лв да дадеш за ремонт 1500
Коментар
-
ремонти
да направим изводи от подобни случки съжалявам за случилото се нали по форумите на доста места пише са фирмените и лъскави сервизи с голяма реклама как така реши че само там може да направят основен ремонт не пита ли първно за цени на части и труд докато е закараш до там си минал поне още 10 сервиза където можеше да е поправат мисля и за много по малко имал си дал вече е минало можеше и да четеш форумите по от рано например за колешката от Стара Загорасега имаш /сигурно/ поне отремонтирана кола като им е върнеш да си е оправят на ново незнам дали няма да ти вземат и още пари детака е и по други одобни сервизи /прочети форумите /това не е единствения
Коментар
-
Re: ремонти
kluchar написа:да направим изводи от подобни случки съжалявам за случилото се нали по форумите на доста места пише са фирмените и лъскави сервизи с голяма реклама как така реши че само там може да направят основен ремонт не пита ли първно за цени на части и труд докато е закараш до там си минал поне още 10 сервиза където можеше да е поправат мисля и за много по малко имал си дал вече е минало можеше и да четеш форумите по от рано например за колешката от Стара Загорасега имаш /сигурно/ поне отремонтирана кола като им е върнеш да си е оправят на ново незнам дали няма да ти вземат и още пари детака е и по други одобни сервизи /прочети форумите /това не е единственияFiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.
Коментар
-
Re: ремонти
IvoMarea написа:...Айде ако някой сега ми каже сервиз, от който като си взема колата след ремонт, ще я ползвам без да трябва да се връщам 2-3 пъти за дооправяне или да търся 2-3 други сервизи, ще съм наистина много благодарен.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Re: ремонти
IvoMarea написа:Така - питах за цялата цена - казаха ми около 1200 лв., но понеже давали главата на външен сервиз, не се знаело точно колко ще е сумата. Е, според мен около 1200 лв. означава +- 100-на лева, не +- 30% (то винаги е само плюс де, няма случай да са искали по-малко от обявеното).Vladim написа:А относно фактурата... Наистина е изодщина да ти напишат "ремонт на глава" и да ти напишат сума, колкото средната работна заплата... Та глава втора употреба може да се намери за по-ниска цена!? А и гарнитурата не е ли е безумно скъпа?Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар