Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

РЕМОНТ във ВАНТОТРЕЙД - 1520,15 лв + БЕЗ МАЛКО ДА ПЛАМНА !!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    РЕМОНТ във ВАНТОТРЕЙД - 1520,15 лв + БЕЗ МАЛКО ДА ПЛАМНА !!!

    Здравейте, колеги,Нямах намерение да описвам премеждията, които преминах през изминалите точно 2 седмици. Но което видях днес направо преля с много иначе голямото ми търпение!На 18-и октомври (събота) в 5:00 сутринта тръгнах за път. Неочаквано на Околовръстното малко преди разклона за Ботевградско шосе колата изгасна както си карах с малко над 90 км/ч и продължи да се движи по инерция, но на скорост. Веднага заподозрях, че нещо с ремъка се е случило. Спрях до пътя, знам, че не е добре да се пробва да се пали, но при 90 километра ако имаше нещо да се среща в двигателя, вече щеше да го е сторило. Естествено не можа да запали и повече не я мъчих, но НЕ ЧУХ шум от удрящи се части нито когато тя изгасна в движение, нито когато се опитах да я запаля. Изчаках 2,5 часа да се разсъмне, викнах приятел да ме затегли до сервиза на Вантотрейд, защото предположих, че това са единствените хора, които ще могат да поправят колата ако действително се е скъсал или прескочил ремъка.Във Вантотрейд пазачът не ми позволи да вкараме колата и ме посъветва да я затеглим до вкъщи, пък в понеделник сутринта да я дотеглим отново, щото такива били разпоредбите - кола се вкарвала в двора само от приемчик (добре, строги правила - прецизна работа).В понеделник осъмнах в 8:30 там, изчаках да отворят в 9 и вкарахме колата. Тръгнах за работа и след около 50 минути ми се обадиха и ми казаха, че проблемът е с ангренажния ремък и подобен ремонт ще струва около 1200 лв, като ме попитаха дали да почват ремонта. Аз се съгласих (естествено, че и 2 хиляди да ми бяха казали, щяхда се съглася - нямах друг избор, не ми се занимаваше да тегля колата до друг сервиз и т.н.) На следващия или по-следващия ден момче от сервиза ми обясни по телефона наистина детайлно ми обясни, че едната ролка е била причината, нещо се било отчупило от нея и вероятно ремъкът е прескочил. В този четвъртък ранен следобед се обадих да питам как е колата и ми казаха, че е готова и че мога да идвам да си я взема. Още не бяха направили калкулацията и не можаха да ми кажат цената на ремонта. След 2 часа отново се обадих, оказа се, че русата госпожа, която приема колите, ми нямала телефона и затова не ми се била обадила, но цената е 1520,15 лв. Казах й, че съм очаквал да е около 1200, но тя ми каза - е толкова е, и ми изреди цени от сорта на диагностика - 30 лв., проверка компресия - 15 лв. Както и да е - платих почти четирицифрената сума в евро и си тръгнах.Приятно бях изненадан, че колата работеше като отпреди инцидента, т.е. съвсем нормално. Още по пътя към къщи много ми миришеше на бензин от вентилацията, но реших, че сигурно като са разглабяли двигателя, са го промивали с бензин или други такива неща и затова известно време ще си мирише така. А и беше вече тъмно, та въобще нямаше да разбера нищо от под капака. В петък колата не я карах, защото на работа ходя с градския транспорт.Днес викам - ще се разходя малко, ама я да я поогледам на светло. Запалих я, пуснах вентилацията, пак замириса на бензин. Отворих капака и направо не знаех какво да направя - от инжекторите БЛИКАШЕ БЕНЗИН и обливаше капака на двигателя. Изгасих я моментално, почнах да се суетя покрай нея в недоумение. После изкарах пожарогасителя и я запалих отново - бензинът извираше от 2 ИНЖЕКТОРА, НЕ ОТ 1 !!!!Е НАПРАВО УМА МИ НЕ ГО ПОБИРА КАК МОЖЕ СЕРТИФИЦИРАН ПО ISO СЕРВИЗ ДА ПРАВИ ТАКИВА ПРОСТОТИИ - предполагам, че е нямало да им коства повече от няколко минутки да хвърлят бърз поглед на работещия двигател, вместо да излагат живота на хората на почти гарантиран риск от пожар. Айде, слава на Господа, че не съм пушач, че сега вече можеше да няма кой да влиза с никнейма ми във форума на Фиат!Преместена.Модераторски екип: fiat-bg.org
    Прикачени файлове
    Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

    #2
    На секундата се връщай в сервиза и скандал. Да и направят направо основен ремонт. Аз лично бих се разтършувал за адвокатска помощ!
    Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
    BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
    BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

    Коментар


      #3
      Извинявай за тъпия въпрос, но как може за кола която струва 2500лв да дадеш за ремонт 1500

      Коментар


        #4
        Ех, колега... моите съболезнования... Можеш ли да резнеш снимката на фактурата и да ни покажеш полетата със сменените части? Не за друго, просто от интерес. А пък и Христо (hit-ko) би могъл да ти каже за същите манипулации и части, колко би струвал при него ремонта макар, че "след дъжд-качулка"... Ако имаш подходящ инструмент затегни инжекторите малко за да се намали теча и направо в понеделник сутрин без да им се обаждаш, направо карай колата!Доколкото знам доста от свестните майстори и приемчици са се изнесли от Вантотрейд, лошото обаче е, че цените са се запализи, че и вдигнали, някога диагностиката бе 20лв. Също така някога, след ремонт приемчика отпрашваше с ремонтираната кола на тест до Панчарево и обратно за да се убеди, че всичко е наред. Няколко пъти съм ползвал услугите им и, като изключим, че забравят да се обадят, когато колата е готова, или приемчика няма време да му обесниш подробно проблема и много солените цени разбира се, мога да кажа, че съм доволен. Също, като теб след сериозни аварии бях сигурен, че именно те са хората на които мога да имам доверие, макар и на по-висока цена.
        Frontera Sport, X20SE март 1998

        Коментар


          #5
          sstanchev написа:
          Извинявай за тъпия въпрос, но как може за кола която струва 2500лв да дадеш за ремонт 1500
          Със строшен двигател струва 1500лв!
          Frontera Sport, X20SE март 1998

          Коментар


            #6
            със здрав 2500 и то 98г

            Коментар


              #7
              sstanchev написа:
              Извинявай за тъпия въпрос, но как може за кола която струва 2500лв да дадеш за ремонт 1500
              Всеки си знае, какви са тези въпроси За мен моята колата има и друга стойност освен тази която ти споменаваш . Върпос на гледна точка. :D
              Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

              Коментар


                #8
                Колега пускаи тва направо по БТВИ,и пи6и развитието.Ако бех на твое мqсто,наи-малко,стра6ен скандал,6тех да им направа.Ванто-трейд ли кви са.

                Коментар


                  #9
                  Atanas71 написа:
                  sstanchev написа:
                  Извинявай за тъпия въпрос, но как може за кола която струва 2500лв да дадеш за ремонт 1500
                  Всеки си знае, какви са тези въпроси За мен моята колата има и друга стойност освен тази която ти споменаваш . Върпос на гледна точка. :D
                  Незнам за вас, но за мен колата е едно обикновенно превозно средство чиято единствена задача е да ме предвижва от точка А до точка Б и никаква "друга стойност" не би ме накарала да платя повече от 50% от цената и за ремонт. Просто сменям с друга

                  Коментар


                    #10
                    ремонти

                    да направим изводи от подобни случки съжалявам за случилото се нали по форумите на доста места пише са фирмените и лъскави сервизи с голяма реклама как така реши че само там може да направят основен ремонт не пита ли първно за цени на части и труд докато е закараш до там си минал поне още 10 сервиза където можеше да е поправат мисля и за много по малко имал си дал вече е минало можеше и да четеш форумите по от рано например за колешката от Стара Загорасега имаш /сигурно/ поне отремонтирана кола като им е върнеш да си е оправят на ново незнам дали няма да ти вземат и още пари детака е и по други одобни сервизи /прочети форумите /това не е единствения
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      Ами ето я фактурата малко по-детайлно, надявам се, че се вижда.
                      Прикачени файлове
                      Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

                      Коментар


                        #12
                        Re: ремонти

                        kluchar написа:
                        да направим изводи от подобни случки съжалявам за случилото се нали по форумите на доста места пише са фирмените и лъскави сервизи с голяма реклама как така реши че само там може да направят основен ремонт не пита ли първно за цени на части и труд докато е закараш до там си минал поне още 10 сервиза където можеше да е поправат мисля и за много по малко имал си дал вече е минало можеше и да четеш форумите по от рано например за колешката от Стара Загорасега имаш /сигурно/ поне отремонтирана кола като им е върнеш да си е оправят на ново незнам дали няма да ти вземат и още пари детака е и по други одобни сервизи /прочети форумите /това не е единствения
                        Така - питах за цялата цена - казаха ми около 1200 лв., но понеже давали главата на външен сервиз, не се знаело точно колко ще е сумата. Е, според мен около 1200 лв. означава +- 100-на лева, не +- 30% (то винаги е само плюс де, няма случай да са искали по-малко от обявеното).Иначе има и други хвалени сервизи, на които съм ял попарата. Да вземем за пример DKV в Дружба - също само с Фиат занимаващ се сервиз. Отиваш там, оставяш колата, не ти дават документ, че са я приели. Като си я взимаш, също не получаваш документ за престой в сервиза. Там ми правиха ABS-a - отивам да си я прибера, отворих капака, пипнах тръбичките на АБС-а и той целият се клати. Загледах го - не бяха го закачили неподвижно към стойката си, държеше се само на тръбичките. Викам приемчика - той вика - ама то май и така си е много здраво, тръбичките са железни, ще го издържат. Викам - а от вибрациите ако скъса някоя тръбичка, какво ше правим? За да го сложат на стойката, трябваше отново да го разглобят, източат спирачната течност от спирачната система. И за това още едно мое ходене до Дружба.Друг случай с ДКВ сервиз - март тази година ми се счупи в движение преден десен носач (иначе беше на под 2 години и под 20 хиляди км), откарах колата с пътна помощ до ДКВ, там уж я оправиха. Взех я - не мога да я позная, кормилото тегли навсякъде. Обадих им се на другия ден да ги попитам правили ли са реглаж на предницата, първо не знаеха, после се сетиха, че не са и да съм идел някъде да ми направят, то ставало бързо. След още 1 ден погледнах - в краката на пътника до шофьора една издатина голяма. Оказа се, че хората като са вдигали колата с крик са го пъхали където им падне, уцелило се е да е там, изгърбили са колата и готово. После ходя 2 месеца да се моля на разни пишман майстори да я опънат, ама на никой не му се занимава, хем 100 лв. казваха, че струва това, хем им било сложно. Та вие как мислите - да ходя ли пак в ДКВ?Александър Ауто - там пък за смяна на лагер на предна главина един приемчик на име Боби ми обяви първоначална цена от 35-45 лв. (беше преди 2 години), откарах колата, отново без да ми издадат документи за приемане, целия ден той все не знаеше колко ще струва ремонта, дори и когато окончателно ми се обади да си взема колата. Отивам - 165 лв. Викам - защо толкова много, вика - толкова. Добре, карах я около 300 км. и лагерът отново почна да вие. После я откарах на някакъв друг сервиз, та ми смениха наистина лагера. Айде ако някой сега ми каже сервиз, от който като си взема колата след ремонт, ще я ползвам без да трябва да се връщам 2-3 пъти за дооправяне или да търся 2-3 други сервизи, ще съм наистина много благодарен.
                        Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

                        Коментар


                          #13
                          Re: ремонти

                          IvoMarea написа:
                          ...Айде ако някой сега ми каже сервиз, от който като си взема колата след ремонт, ще я ползвам без да трябва да се връщам 2-3 пъти за дооправяне или да търся 2-3 други сервизи, ще съм наистина много благодарен.
                          И на мен ми е интересно да разбера, кой е този сервиз! А относно фактурата... Наистина е изодщина да ти напишат "ремонт на глава" и да ти напишат сума, колкото средната работна заплата... Та глава втора употреба може да се намери за по-ниска цена!? А и гарнитурата не е ли е безумно скъпа?
                          Frontera Sport, X20SE март 1998

                          Коментар


                            #14
                            Re: ремонти

                            IvoMarea написа:
                            Така - питах за цялата цена - казаха ми около 1200 лв., но понеже давали главата на външен сервиз, не се знаело точно колко ще е сумата. Е, според мен около 1200 лв. означава +- 100-на лева, не +- 30% (то винаги е само плюс де, няма случай да са искали по-малко от обявеното).
                            Глей сия. В понеделник, без да палиш кола и да пипаш дето не ти е работа, с фактурата право в комисия по правата на потребителите. Те знаят как. Ше изгориш бе?!
                            Vladim написа:
                            А относно фактурата... Наистина е изодщина да ти напишат "ремонт на глава" и да ти напишат сума, колкото средната работна заплата... Та глава втора употреба може да се намери за по-ниска цена!? А и гарнитурата не е ли е безумно скъпа?
                            Бе веднъж кат те закачат на ченгела, оттам нататък "са си цени на сервиза!" , няма накъде да сваляш цена, след като си я платил, освен ако от ком. на потребителите не установят наставяне на цени, т.е. в този ремонт глава да си има и демонтаж-монтаж, който виждам отделно в друга точка. Аман от дебили, да са ти казвали досега, че перките на вентилатора, алармата и газовата уредба не работят, щото си си купил сам гарнитурата на главата, и макар монтирана и разбира се, точно каквато трябва, не била "необходимото качество"... Абе трябва да правим бригади и да ходим да им чупим кокалите след такива ремонти, няма спасение иначе!
                            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                            Коментар


                              #15
                              Е б....майката, жена ми все ми реве защо си купих ударено браво отзад и защо сега си взех преобърната мареа.Ей сега ще и покажа темата.А само да попитам - ангренажен ремък 137лв, тоя е златен предполагам.Ангренажен комплект - това не е ли с ремък. Можеби са ти сложили два за всеки случай.

                              Коментар

                              Working...
                              X