Няколко +а за Ventura!. Момчета, благодаря за услугата, съжалявам за ядовете покрай Бравото.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Добри и лоши сервизи за Фиат +/-
Collapse
Важна тема
X
X
-
Искам да похваля Дани в Дружба 1 (Тих Труд) още поне 10 пъти.Колата ми не спира да се чупи и да дава проблеми, момчето ми направи основен ремонт на двигателя и в началото на октомври я взех от него, още я разработвам поради липса на фин. средства за повече бензин, просто се налага парите да отиват за други ремонти. Смени ми дюза 4, след това ламбда сондата и дюза 2, 2 часа се занимава да ми отпуши едно маркуче за антифриза, което се беше задръстило с боклуци от водата... Най-големия е! Не знам как не му е писнало още от мен, може и да му е, но не го показва. Ако имате нужда от майстор- това е човека! Не се замисляйте изобщо!Fifi - Fiat Bravo 1.6 16v 103hp, 1997
Коментар
-
dkenanova написа:Голям плюс за Автосервиз АУТО ТЕСТ бул.Цариградско шосе"105, Sofia, Bulgaria 02 971 9020Фифолина все там си ходи на доктор и оплаквания нямам :DFiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"
Търси се..
Коментар
-
S_BANKOV написа:Един голям + за Дани в Дружба. Вчера подмени ангренаж и всички ролки на едно форумно браво 1.6 и спечели още един доволен клиент.Дани се намира зад гумаджииницата на Тих Труд в Дружба, Дани - 0888 990894
Коментар
-
nikolce написа:Голям минус за сервиза на Йода, намиращ се на сточна гара. Ето сайта -> http://www.yodacorp.org/index.php?lang=bgМалко предистория: Миналата неделя (27.03.) ходих при него, да погледне колата, че нещо взе да прещраква педала на съединителя, и след кратката проверка се оказа съединител. Уточнихме цени всичко, с уговорката да му звънна по-късно за да запиша час. Питах го дали колата ще е готова до петък, че тогава искам да пътувам за празниците. Каза няма проблем. Звъннах му по-късно, уговорихме се да я закарам във вторник вечер. Също така се уговорихме да ми търси съединител, като изрично казах че не искам турско валео. Лук, френско валео,...само да не е турско. Вторника ми излезе една работа, за сряда сутринта. Обадих му се да го питам, дали ще я почне колата, ако не, да му я закарам сряда сутринта. Каза ми, че няма да я почва, само ще стои пред сервиза, и се уговорихме за сряда сутрин да оставя колата. Каза ми че ми е намерил съединител комплект валео френски. Питах го сигурен ли е, да не би да е турски? Не, вика, от вносителя ги вземам, няма как да е турско менте. Викам ОК, екстра.Сряда сутринта около 10:30 - 11:00, отидох в сервиза, говорихме си, питах го кога ще е готова колата? Отново, го подсетих че колата ми трябва за петък вечер. Каза че, до утре вечер (четвъртък вечер), най-вероятно ще е готова, ако не петък сутринта максумум. Питах го какви пари сега да му оставя, каза само за частите, че още не са пристигнали. Добре, оставих му 280 лева, каза че валеото струва 266.Четвъртък, хубав ден, дойде 19:00, реших да му звънна да го питам какво става....Вика ми, едва сме я почнали, за утре може да не стане. Викам човече, колата ми трябва за утре вечер след 19:00, мисля че ще се справите. Вика добре но не обещавам. В крайна сметка се съгласих да я взема събота сутрин, само и само да стане. Вика добре утре ще се чуем.Днеска ми се обади майстора, към 13:00 вика няма да се справя, ела си я вземи, ще е готова след час, час и половина. Ядосах се, трябваше да ми каже, още преди 3-4 дена, че няма да се справи, да си тръся друг майстор да я прави. Отидохме към 17:00 с едно приятелче, върна ми 14 лева, каза че частите са в багажника, и по живо, по здраво. Отворих веднага багажника, гледам кутия валео, гледам вътре частите, добре, гледам надписите по кутията, и хоп изненада made in turkeyПреглътнах го, викам няма да правя проблеми, и си тръгнах.Тука идва по-интересното.Карам си аз, бре нещо ми тропа по завоите, се едно каре, ама метален силен звук. При един по-сериозен ляв завой, съвсем се разтропа, и след 20метра влезнах в една бензиностанция, добре че беше веднага на пътя ми. Излизам от колата, и какво да видя (трябваше да снимам, са ме е яд), два болта на джантата от лявата страна стърчът, отивам от дясната страна, един стърчи също. Обадих му се, викнах му едно хубаво, казах му и за съединителя че е турски, за болтовете каза само че е възможно, за друго дума не обели, и затворих. След това вдигнах колата, като останалите не развити болтове, ги разврътях с пръсти! Въобще нищо не е било стегнато, НИЩО, Нито един болт. Въобще не мислих да го пиша по форуми, може би имал работа, не е имал време, не му се занимавало, случва се, провали ми празника, ама случва се.Обаче като видях да ми висят болтове на джантите, е това преля чашата. Моите изводи си ги направих, правете си вашите.п.п. Човека се води нещо като форумен майстор на Рено, четох доста добри отзиви от него, затова отидох при него. Ама уви, това е. Може би, и аз да нямам късмет, не знам.Останах си с счупен съединител, утре сутринта тръгвам на път, пожелайте ми късмет. И извинявам се за дългото четиво.Весели празници на всичкиFiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
rangel88
За пловдив за динекспес НИКОЙ ДА НЕ ПОГЛЕЖДА В ТАЗИ ПОСОКА!МЕПЕКС - диагностика през пръсти само на контакт . Олиговренично обяснение +80 за работа за подгряващи свещи.Цитат с храха в устата-то трябва да се махне е тая тръба (колектор) голяма мъка е. А грешката е по принцип за релето. А тая "тръба" не е нужно да се маха.Дадох им 35 лв. За "диагностиката" и си заминах.Аа и ме изгониха да не ми паднело ннещо наглавата да не ме убие или падна в някой канал.
Коментар
-
Така, да си кажа моя проблем.Ходих при един човек няколко пъти. По принцип работи евтино и бързо, НО с много недоглеждания.1. При 2 от вдиганията с подемник огъна прага, защото според мен не слага правилно стрелите или както се вика там. Единия път бях при него - побутва ги с крак колкото да не е без хич и това е, а това че като почне да вдига колата се чува скърцане и как колата се намества не го грее. Сега благодарение на това, прага отляво до шофьорската врата е вдлъбнат!!! Първия път едва се виждаше, сега си е направо доста огънато! Ако искате ще го снимам да покажа.Може да не разбирам ама в други сервизи като я вдигат изобщо нищо не се опира в прага!2. Беше разкачвал разни неща и не беше завил 2 болта като тази част, която е градена на снимката висеше във въздуха, държеше се на тръбите! Ключа и болтовете бяха между гуменото уплътнение на капака на двигателя, там до чистачките! /снимката не е на моята кола, но става за придобиване на представа/3. Колата ми тресе на място. Каза ми, че 100% е тампон, който бил дефектен на тия коли. Искал той да го поръча за да е сигурен, че ще е качествен и няма да се прецака след 1 месец. Поръча тампона - 160лв, сложи го, взе ми 30лв за работа, но колата почна да тресе толкова, че волана даваше откат 2-3 см. Пак я закарах да си ми сложе моя стария. Е сложи го, с големи уговорки върна стария тампон в магазина откъдето го е взел за 100 лв, където го бракували и той ми даде 20 уж от него за да не съм много на загуба. Е смятайте от 190, получих 120лв и нищо!Според мен причината е тампона, който той поръча, защото моя му се стревал странен, май бил от бензинова кола /моята е дизел/ затова бил по-мек, не знаел защо тоя който поръча не ставал...Въпросния човек ми е правил други неща по колата /2-3/ от които не е имало проблеми или поне аз не съм разбрал.Е кажете ми, аз ли съм виновен за тампона? Може и аз да не съм прав. Човека е доста хвален тук във форума, но тия издънки просто...
Коментар
-
rangel88
user951260 написа:Така, да си кажа моя проблем.Ходих при един човек няколко пъти. По принцип работи евтино и бързо, НО с много недоглеждания.1. При 2 от вдиганията с подемник огъна прага, защото според мен не слага правилно стрелите или както се вика там. Единия път бях при него - побутва ги с крак колкото да не е без хич и това е, а това че като почне да вдига колата се чува скърцане и как колата се намества не го грее. Сега благодарение на това, прага отляво до шофьорската врата е вдлъбнат!!! Първия път едва се виждаше, сега си е направо доста огънато! Ако искате ще го снимам да покажа.Може да не разбирам ама в други сервизи като я вдигат изобщо нищо не се опира в прага!2. Беше разкачвал разни неща и не беше завил 2 болта като тази част, която е градена на снимката висеше във въздуха, държеше се на тръбите! Ключа и болтовете бяха между гуменото уплътнение на капака на двигателя, там до чистачките! /снимката не е на моята кола, но става за придобиване на представа/3. Колата ми тресе на място. Каза ми, че 100% е тампон, който бил дефектен на тия коли. Искал той да го поръча за да е сигурен, че ще е качествен и няма да се прецака след 1 месец. Поръча тампона - 160лв, сложи го, взе ми 30лв за работа, но колата почна да тресе толкова, че волана даваше откат 2-3 см. Пак я закарах да си ми сложе моя стария. Е сложи го, с големи уговорки върна стария тампон в магазина откъдето го е взел за 100 лв, където го бракували и той ми даде 20 уж от него за да не съм много на загуба. Е смятайте от 190, получих 120лв и нищо!Според мен причината е тампона, който той поръча, защото моя му се стревал странен, май бил от бензинова кола /моята е дизел/ затова бил по-мек, не знаел защо тоя който поръча не ставал...Въпросния човек ми е правил други неща по колата /2-3/ от които не е имало проблеми или поне аз не съм разбрал.Е кажете ми, аз ли съм виновен за тампона? Може и аз да не съм прав. Човека е доста хвален тук във форума, но тия издънки просто...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар