Някои от колегите може би са ползвали услугите на този сервиз по АГУ въпроси. На мен обаче ми ги бяха препоръчали като добри диагностици на двигатели. И тъй като единият цилиндър на Пунтото излезе от строя точно 2 дни преди отпуската ми, реших да ги посетя и да видя дали може нещо спешно да се направи с цел ваканцията да започне по план.На три цилиндъра успях да се добера при тях възможно най-рано сутринта. Имаше само една кола пред мен, та успях да наблюдавам майстора в действие. Не беше най-любезния човек на света, постоянно съскайки срещу клиента, и мъчейки се по най-стандартния байганьовски начин да му обясни как ниищо не не разбира и колко мноого има да учи по темата "Автомобили". С други думи -- типичното качество на обслужване у нас. Казах си, че ще изчакам да се "навика" на наплашения човечец с Голф двойката, и няма да му отпускам много юздите, когато дойде време и на мен да ми натрива носа.Докато въпросният "монтьор" ме разпитваше, дойде един пич с въпрос относно някакъв проблем, който се проявявал и на газ и на бензин. "Майсторът" като чу, че оня що-годе разбира и сам си сменя чаркове по АГУ-то, му изрева набързо следните три любезности: "ние бензин не правим; оправи колата да работи на бензин и после ела тука; не знам бе, нали ти си си майстор -- ти кажи". Клиентът се завъртя и си тръгна по начин, който предполагаше, че повече с булавтото няма да се занимава.След като наоколо се поизчисти от досадни навлеци, "майсторът" се зае с моето собствено омайване. Заради неработещият цилиндър, свали свещите една по една, но още на първата рече -- "оо, ето го проблема -- свещта е влажна". Набързо започна да ми говори за ремонти на глава, клапани и шлайфане, което щяло да отнеме седмица и минимум 250 лева. Аз възразих, че при скорошна смяна на гарнитурата на главата не са били открити подобни дефекти. Той обаче дружески ми обясни, че понеже онези не са си свършили работата, сега щяло да се наложи да се повтаря отново същата операция. За всеки случай ми премери компресията, която според него беше още по-отчайваща и показателна, че двигателят е за основен ремонт.Слава богу не успях да се хвана на този вълчи капан поради най-малко две противоречия, плюс огромното желание на "монтьора", който "не работи бензин" да ми човри мотора цяла седмица!! Отново на три цилиндъра се закарах при едни пичове в Горубляне, които погледнаха колата и без компютърна диагностика видяха изгоряла бубина. След като я смениха, животът се върна отново в колата ми. За сравнение, ще кажа, че в булавтото не взимат никак евтино за омайване и мерене на компресия -- целият театър ми струваше "труд 010" или 32 лева. В Горубляне смяната на бубината ми струва всичко 100 лева от които 70 за самия чарк.От цялата работа си направих извода, че трудно можеш да прецениш монтьорските способности на пичовете от Бул Автосервиз. Главно поради слабата им актьорска игра, която не им позволява да си намерят клиенти. Това е факт, тъй като (в моя случай) не успяха да излъжат един обикновен програмист без грам технически познания.