Здравейте,много се чудих дали да я пиша тази тема, но в край на сметка реших да драсна някой друга отрицателна точка, именно понеже не съм срещал в форума хора които да казват нещо лошо за сервиза на ХИТКО, но аз съм страшно недоволен от тях. Незнам как работят в самия сервиз, не се възползвах от услугите им, може и там да се справят добре, но с частите, не бих казал. Ще ви разкажа накратко, какво ми се случи, за да си имат едно наум бъдещите им клиенти и да си спестят някой нерви. Скоро ми се случи да пукна главата на фиат мареа 1.8 16в-седан. Естествено не съм кой знае колко богат за да мога да си позволя нова глава и затова се разрових в интернет и направих някой запитвания. Понеже доста хора съветваха потребителите на този форум, да се обръщат за части на фиат, към хитко и неговия магазин, реших да разгледам, дали не бих могъл да намеря нещо там. В каталога им не открих нищо, затова и реших да пиша в форума им, та да видя дали ще има отзиви... е имаше, самият Хитко ми писа в мнението, че имат в наличност глава за моята кола, в перфектно състояние. Естествено, адски много се зарадвах, след като писах повторно мнение, за да разбера колко ще ми струва, оказа се, че въпросната глава наистина е на доста изгодна цена - 250 лв. Последва ЛС към хитко с молба да запази главата и, че ще отида от Бургас до Ямбол да я взема. Обеща ми, след това пак изпратих човек да говори, да ми запазят главата и пак потвърдиха наличието и цената и. Е дойде време да отида да си я закупя, бих път чак до Ямбол и преди да отида до магазина им звънях по телефона, за да ми кажат къде точно се намира магазина и тогава ми потвърдиха, че главата е в наличност. Естествено бързо се ориентирах и намерих магазина и от там започва и интересната част, човека който уш отговаряше в магазина, отиде да извика продавача който трябваше да ми донесе главата от някакъв склад, гледах как стоеше и си пиеше спокойно кафето в сервиза на магазина и чак след като го испи, дойде и никакво внимание, не ми обърна, след като се опитах да говоря с него, кога ще мога да си взема частта, той каза ей сега отивам да я взема, е почаках си още към 30-40 мин. След околко час, час и половина чакане ми донесоха главата, но се оказа, че не е тази за която са говорили, а някаква друга, която на всичкото отгоре е за ремонт( липсващи и пукнати повдигачи ). От сервиза ми казаха, че могат да извършат ремонта, но само ако си доплатя още 50 лв, за да го извършат( Ок, 50 лв, не са чак толкова голяма цена, при положение, че трудно се намират тези части, съгласих се да доплатя 50 лв). Обещаха ми, че главата ще е готова до една седмица. След 1 седмица, изпратих човек да отиде да я вземе - оказа се, че нещо са я прецакали при смяната на носачите и трябва да я закарат до Сливен, за да я отремонтират още веднъж, естествено трябваше да си доплатя. Позаинтересувах се колко още ще трябва да си доплатя?!? Обещаха ми, че ще звъннат да ми кажат, е още чакам да ми звъннат да ми кажат. Според мен, това е адски некоректно от тяхна страна, да ме разкарват от Бургас до Ямбол, да ме мотаят така и тн и тн. Няма да ви казвам колко нерви и средства за път ми костваше всичко това... Адски недоволен останах от тях и съм си казал, че никога повече няма да се обурна към тях, поне не с такова поведение.Единствено останах от шефа на сервиза(поне такъв си мисля, че беше той) понеже още в началото не ме излъга и ми каза, че не е това главата за която ми е говорено в форума. Е май до там с плюсовете.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Хитко - страшно съм недоволен...
Collapse
X
-
Аз поръчах части за предишния ми Фиат по куриер и въпреки, че ги издиктувах по телефона и после ги написах на ЛС ми донесоха съвсем други и през цялото време разговарях с различни хора. Защото винаги питам с кого говоря и нито един път не беше един и същ човек, аз си почаках да сменят сгрешената стока седмица-две, за жалост при теб сагата е по-голяма. Аз лично не останах доволна, при условие че бях максимално изчерпателна с поръчването и отбелязах да не стане грешка. За жалост стана. Но това беше преди много време и не искам да си спомням. Загубиха ме като клиент отдавна.П.П. И колега не се притеснявай да изразяваш мнението си, тук е форум за мнения на свободни хора, а не рекламна къща. Ако помагат ОК, ако ли не всеки има право да си каже. Всички сме хора и грешим, но е хубаво да има отговор от другата страна.И като гледам си от Елхово, дето закъсахме сега навръщане от морето и ходихме на сервиз /цели 2 пъти при това/...SOUND Perceptions House Party [Plovdiv] - 16 may, Total Sport 1st floor
-
Не просто знам, че доста хора в форума са с позитивно мнение за фирмата и затова най-малко очаквах да изкочи и друг недоволен от услугите им. Реших просто да информирам бъдещите им клиенти какво ги очаква, ако решат да се възползват от закупуването на частите им, а не ми се мисли какво би станало, ако си оставя колата да ми я отремонтират там... В край на сметка колата ми още стои в сервиза в който я оставих и тия дни ще си я взимам и няма да я правя явно, просто ми писна от глупости.
Коментар
-
Re: Хитко - страшно съм недоволен...
Virosss написа:Здравейте,много се чудих дали да я пиша тази тема, но в край на сметка реших да драсна някой друга отрицателна точка, именно понеже не съм срещал в форума хора които да казват нещо лошо за сервиза на ХИТКО, но аз съм страшно недоволен от тях. Незнам как работят в самия сервиз, не се възползвах от услугите им, може и там да се справят добре, но с частите, не бих казал. Ще ви разкажа накратко, какво ми се случи, за да си имат едно наум бъдещите им клиенти и да си спестят някой нерви. Скоро ми се случи да пукна главата на фиат мареа 1.8 16в-седан. Естествено не съм кой знае колко богат за да мога да си позволя нова глава и затова се разрових в интернет и направих някой запитвания. Понеже доста хора съветваха потребителите на този форум, да се обръщат за части на фиат, към хитко и неговия магазин, реших да разгледам, дали не бих могъл да намеря нещо там. В каталога им не открих нищо, затова и реших да пиша в форума им, та да видя дали ще има отзиви... е имаше, самият Хитко ми писа в мнението, че имат в наличност глава за моята кола, в перфектно състояние. Естествено, адски много се зарадвах, след като писах повторно мнение, за да разбера колко ще ми струва, оказа се, че въпросната глава наистина е на доста изгодна цена - 250 лв. Последва ЛС към хитко с молба да запази главата и, че ще отида от Бургас до Ямбол да я взема. Обеща ми, след това пак изпратих човек да говори, да ми запазят главата и пак потвърдиха наличието и цената и. Е дойде време да отида да си я закупя, бих път чак до Ямбол и преди да отида до магазина им звънях по телефона, за да ми кажат къде точно се намира магазина и тогава ми потвърдиха, че главата е в наличност. Естествено бързо се ориентирах и намерих магазина и от там започва и интересната част, човека който уш отговаряше в магазина, отиде да извика продавача който трябваше да ми донесе главата от някакъв склад, гледах как стоеше и си пиеше спокойно кафето в сервиза на магазина и чак след като го испи, дойде и никакво внимание, не ми обърна, след като се опитах да говоря с него, кога ще мога да си взема частта, той каза ей сега отивам да я взема, е почаках си още към 30-40 мин. След околко час, час и половина чакане ми донесоха главата, но се оказа, че не е тази за която са говорили, а някаква друга, която на всичкото отгоре е за ремонт( липсващи и пукнати повдигачи ). От сервиза ми казаха, че могат да извършат ремонта, но само ако си доплатя още 50 лв, за да го извършат( Ок, 50 лв, не са чак толкова голяма цена, при положение, че трудно се намират тези части, съгласих се да доплатя 50 лв). Обещаха ми, че главата ще е готова до една седмица. След 1 седмица, изпратих човек да отиде да я вземе - оказа се, че нещо са я прецакали при смяната на носачите и трябва да я закарат до Сливен, за да я отремонтират още веднъж, естествено трябваше да си доплатя. Позаинтересувах се колко още ще трябва да си доплатя?!? Обещаха ми, че ще звъннат да ми кажат, е още чакам да ми звъннат да ми кажат. Според мен, това е адски некоректно от тяхна страна, да ме разкарват от Бургас до Ямбол, да ме мотаят така и тн и тн. Няма да ви казвам колко нерви и средства за път ми костваше всичко това... Адски недоволен останах от тях и съм си казал, че никога повече няма да се обурна към тях, поне не с такова поведение.Единствено останах от шефа на сервиза(поне такъв си мисля, че беше той) понеже още в началото не ме излъга и ми каза, че не е това главата за която ми е говорено в форума. Е май до там с плюсовете.
Коментар
-
части
поръчването на части за коли по интернет не е навлезло много в България стават и недоразумения по някога и самите части не са като от каталозите на оригиналните има и доста разновинности дори се случва и в магазин на място да стават грешки особенно като не носиш самата част такаче не трябва да се търси вина непремено в някого /неможе всеки от магазина да кара Фиат и сам да си е ремонтира та като му кажеш трябва ми тази час да е виждал и да знае къде и за какво служи трудно също се намира и хора за работа да разбират от дадени марки коли /
Коментар
-
Аз пък бих искал да изкажа положително мнение. Някак си много неправилно е да се казват генерални мнения - "Пич, не ходи там, че...". Това не означава, че не съм на страната на колегата, който е клиент - напълно прав е да е разочарован при такова положение и подкрепям решението му да не бъде повече клиент на този магазин и сервиз, но не подкрепям генералният извод, че това е много лош магазин и точка.Моята история е:Скъса ми се въздухопровода с разклонение за парното. Оказа се, че в София от 4 проверени магазина никъде го няма, не само в магазините, а и в самите им каталози за резервни части. Какви са каталозите им и с какво ниво на компетентност сами си направете извод - Евро 07 и А1 са 2 от магазините. След това проверих в сайта на АХМ Ауто и там в каталога имапе такъв въздухопровод - на цена под 50 лева. Не съм писал на хитко и не съм искал отстъпка. Просто се обадих в Ямбол, попитах имат ли в наличност? Говорех с една жена, която ми звучеше на средна възраст и тя ми каза: Имам - пускам ви го. След 2 дни маркуча беше при мен, изпратен по ЕКОНТ. Ето как, в моя случай АХМ ми свършиха чудесна работа. Само бих помолил hit-ko да ми каже, дали ще може да ми напишат една фактура, защото забравих да питам при поръчката - предполагам не е проблем.Тъй че, нека не правим генерални заключения. Грешки по време на работа стават. А в една организация най-трудна е работата с хората. Едва ли Христо е казал на хората си: Я тоя го разкарайте за няма нищо. Нали?
Коментар
-
Аз също пазарувах преди време от хит ко термостат. поръчах го по телефона, защото нямах нет. говорих с една жена, която очевидно беше леко притеснена от поръчката, предполагам не беше съвсем наясно с частта, но въпреки това се оправи и след като й казах номер двг на другия ден ми го изпрати и всичко си беше наред. останах доволен.следващия случай обаче .... исках да поръчам маслко, филтър, маншон и лагерче за късата полуоска. тъй като видях в сайта, че има 2 размера, въпреки, че пишеше на единия след еди кой си номер на двг или нещо подобно реших да се обадя, за да е точно всичко. вдигна някакво момче, обясних, че искам да си поръчам съответните части. той каза "по-добре от сайта". казах, че искам по тел, за д ауточним някои детайли, той отново си запя неговата песен от сайта та от сайта. аз се нервирах и казах ок и затворих. е, ясно беше по-натам, че на по другия ден ми се обади жената и ми обясни, че има 2 размера лагери и без да кажа моя размер няма начин да ми го пратят само по код двг. първия разговор беше във вторник, последния четвъртък, като аз петък пътувам и събота си правя ремонтите. съответно аз си изгубих 3 дни, а който е в сф знае какво значи д а успееш да си купиш частта през седмицата като си на работи и магазините затварят доста преди да можеш да стигнеш до тях, особенно ако и няма магазин наоколо. не ме е яд, че не може да се разбере кой е лагера, яд ме е, че настоях да си направя поръчката по тел, а не я приеха и това ми коства бягане из софия в обедната ми почивка! бях писал лично на хит ко, но не го пратих, реших, че няма сми, работата е свършила вече и само ще създам неприятности на момчето там/евентуално/ Все пак ще продължа да си купувам оттам, ясно ми е, че грешоци няма начин да не стават и съм толерантен към това. А и христо ми е помагал с мненията си и съм сигурен, че е точен и при проблем с част ще реши нещата!Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Колеги мога единствено само да кажа едно, БЛАГОДАРЕНИЕ на съветите на Христо се прибрах благополучно от почивка на морето. Случката беше следната, някъде след Карнобат колата започна да вдига градуси над нормалното и да включва перката на температура доста над нормалната. Това предишния път когато ми се случи беше заради ниско ниво на охладителната течност, долях антифриз, но положението остана същото, предположих че не работи първата степен на вентилатора, затова разкачих температурния датчик, за да проверя дали работи перката, перката си работеше нормално, предположих че е възможно датчика който включва перката да се е повредил, но и с постоянно включена перка колата след около 2 километра движение пак загряваше. Първото което ми хрумна след направените манипулации и неотстранения проблем е да звънна за консултация в AXM-AUTO с Христо, казах му какво съм направил и че проблема не е отстранен той ми каза че най-вероятно термостата е запецнал на затворено положение и пречи на охладителната течност да циркулира, обясни ми как сам да се справя с проблема и благодарение на тази консултация се прибрах на време у дома.Досега за важните манипулации по моя автомобил съм ходил само в AXM-AUTO, а съм от Пазарджик, за справка Пазарджик-Ямбол е около 220 км.Fiat Punto 1.1 Petrol year 95
Коментар
-
u_bo
явно доставките са слабото място на axm-auto.comаз от четири поръчки съм имал проблеми с две (50%)като всеки път съм писал номера на ВИН за да не стават грешки .но последното преживяване просто е много яко - поръчвам си свещи ФИАТ , след уточнения и уговоркипристигат свещи NGK ?!?!?! ами аз ако искам NGK ще ида до съседния магазина на АУТОХЕЛП - официалния вносител защо да плащам доставка и разкарване до куриери дори не ме предупредиха , че са сменени свещите със други как мислите колко съм недоволен.... Извод - внимавайте като си поръчвате нещо и не разчитайте, че като дойде ще можете веднага да си правите колата.... 50% вероятност има да не е така.тествано на собствен гръб за жалост
Коментар
-
u_bo написа:явно доставките са слабото място на axm-auto.comаз от четири поръчки съм имал проблеми с две (50%)като всеки път съм писал номера на ВИН за да не стават грешки .но последното преживяване просто е много яко - поръчвам си свещи ФИАТ , след уточнения и уговоркипристигат свещи NGK ?!?!?! ами аз ако искам NGK ще ида до съседния магазина на АУТОХЕЛП - официалния вносител защо да плащам доставка и разкарване до куриери дори не ме предупредиха , че са сменени свещите със други как мислите колко съм недоволен.... Извод - внимавайте като си поръчвате нещо и не разчитайте, че като дойде ще можете веднага да си правите колата.... 50% вероятност има да не е така.тествано на собствен гръб за жалост
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар