Препоръчаха ми сервиз за гърнетата на мойто "Типо" ,наскоро ходих и съм много доволен. Пича ми даде две години гаранция с гаранциона карта. А и цените не са , лошото е само , че не бачка събота и неделя. Вместо катализатора ми сложи подобно гърне и фиатчето сега не се удържа, него обаче си го прибрах имало къде ги изкупуват.Сервиза е след Подуяне ,а телефона е 845 1749. :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Много добър сервиз -гърнета
Collapse
X
-
Препоръчаха ми сервиз за гърнетата на мойто "Типо" ,наскоро ходих и съм много доволен. Пича ми даде две години гаранция с гаранциона карта. А и цените не са , лошото е само , че не бачка събота и неделя. Вместо катализатора ми сложи подобно гърне и фиатчето сега не се удържа, него обаче си го прибрах имало къде ги изкупуват.Сервиза е след Подуяне ,а телефона е 845 1749.
-
Колеги, извинявам се че чак сега отговарям на въпросите но много пътувам и нямам много време за "нета".Незнам точно кой произв. гърнетета , но пича който ме заведе кара вече четвърта година с тях и засега няма проблеми. Ламарината ли им е по-дебела, вътре ли нещо е по-различно незнам ,но не ме и интересува ако изкара повече от гаранцията и не ми създава проблеми.Цената също ме устройва а и по това което видях човека си разбира от работата.Катализатора още не съм го спазарил, но имам телефона на един пич ,който ги изкупувал по 55лв. ако му е изчистено съдържанието и 45лв. цял не съм говорил още с него , но ако стане пазарлъка ще ви светна и вас. :D
Коментар
-
Пичове... ако не смятате да се отярвавате от колите си до две-три години недейте да се отървавате от катализаторите! Като ходите да го сваляте си го приберете, а не го оставяйте на майстора, или сервиза! След всички малоумия, които са неприложими при нас се очаква след влизането ни в Евро съюза да влезнат в сила нови изисквания за изгорелите газове! Тогава колите без катализатор ще се спират от движение, а един нов катализатор е към 700-1 300лв. Честно казано не съм попадал на сервиз, който да дава по-голяма гаранция от година и половина за гърнета, а като видят, че колата е на газ автоматично става една година. Мисля, че е абсурдно някой да ви даде гаранция от две години, а камо ли повече! Гърнетата не могат да се правят от супер дебела ламарина, защото стават много тежки, от което започва да страдат гумените пръстени, които ги държат - просто се късат!Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
бате викаш да не махам катализатори ми те като минат 150000 хил даже понякой пат и по-малко сами се скапват пак и теа дето ще ти спират колата от движение :D парво и да има6 катализатор ще го измерят дали е в нормите на нормалното и ако не е и той си заминава :D аз от 5 години махам катализаторите на клиентите щото са задръстени ако не ми верваш ще направя некой снимки и аз на пунтото и бравото сам си махнал катализаторитеSAS
Коментар
-
Истината е в неръждавейките.Някокога карах жигула, на която си бях сложил от неръждеама стомана, внесени от руски военен завод. Те бяха тънки, леки и вечни. Отидоха си здрави с колата за претопяване.На маздата на моя шеф направиха от неръждавейка за 200лв. цялата генерация. Майстора е някъде зад Централните гробища в София. Той е казал, че до сега никой не се е върнал с изгоряла негова генерация, с изключение на ударени или закачени някъде.
Коментар
-
Само балъците могат да повярват,че като се облече гърнето с неръждавейка става едвали не ново и вечно. Като изгори вътре "карантията" и започне да дрънка ти остава само варел от неръждаема стомана.Колеги мислете преди да си дадете парите и не пълнете гушите на разни съмнителни майсторчета.Лично аз съм на принципа да се доверяваме на изпитаното и изпробваното.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар