Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

И още малко за цени и търговци

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    И още малко за цени и търговци

    Става въпрос за цена на съединител за Клоито на сина ми. Тази заран на път за работа минах през няколко магазина да проверя колко ще му струва това неудоволствие и ето резултата. Ауто плюс - 190 лв комплект /феродов, притискателен диск и лагер/ на Валеосамо феродов диск 150 ?????????Косер - 132 лв комплект, забравих маркатапритискателен диск /изглежда от разкомплектоване/ 15 лв.Магазина на комшията марката беше накаква италиянска ама и нея забравих и с комшийска отстъпка:комплект - 107 лв а отделноферодов диск - 35 лвлагер - 10 лв.притискателе диск - 44 лв.та сега се чудим как да се окомплектоваме, но най напред трябва да я разглобим за да видим какво ще трябва да се сменя. На Пунтото не ми се е налагало още тази операция, вие как ще коментирате тези цени.Местя темата в раздел "Сервизи и магазини"Модераторски екип на fiat-bg.org
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    #2
    колега като не си казал марки на съединителя няма какво толкова да се коментира, но все пак валеото е добро решение , ако не ви се дават толкова пари вземете средния ценови диапазон ,но в никакъв случай най евтиния ,защото ремонта не е лек и да не стане в скоро време пак да сваляте скорости за да подменяте съединител
    TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
    UNO 1.0 FIRE

    Коментар


      #3
      Спрямо Пунто-II, цените са на половина, кажи речи. Комплект Валео 330 лв....е вярно доста истинско.Моя син също кара Clio и съм приятно изненадан от ниските цени на частите.Наскоро трябваше да се прави ремонт на предницата... проблема бяха шарнири и сайлентови втулки.Направо взехме целите носачи, което включва шарнири и втулки по за 40 и няколко лева - AS METAL.Колата заспа.
      SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

      Коментар


        #4
        А някой има ли поглед в/у тази смяна з/о ми казаха че неможело да се измъкне скоростната кутия без да се свали двигатела. Сменял съм и на други коли, ама никога не съм свлял двигател, най-трудно беше на една Застава, там наистина неможахме да извадим кутията, но го направихме и така на място.
        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

        Коментар


          #5
          NikMar написа:
          А някой има ли поглед в/у тази смяна з/о ми казаха че неможело да се измъкне скоростната кутия без да се свали двигатела. Сменял съм и на други коли, ама никога не съм свлял двигател, най-трудно беше на една Застава, там наистина неможахме да извадим кутията, но го направихме и така на място.
          Определено не са те излъгъли... така е.Причината е ,че "МАГАРЕТО" при Рено е доста по-голямо и това пречи да се свалят скоростите отдолу.Няма смисъл да се мъчите, ще изпотрошите сума ти неща в коша.
          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

          Коментар

          Working...
          X