Разказвам ви какво съм правил при тях. Откакто имам Фиата - Пунто (1,1 моноинжекцион), съм влизал в сервиза при тях, в следните случаи:1) август 2007 - смяна на ангренажен ремък, ролка, ремък на генератора на - 95лв.: труд 50лв. и 45лв. общо за ангренажен ремък Гейтс, обикновен ремък Гудиър, ролка оригинал Фиат. Дават гаранция за ремъка 50000км.2) март 2008 - смяна на термостат, смяна на масло и маслен филтър, въздушен филтър, смяна на гарнитурата на капака на клапаните и на О-пръстена към бобините - 145лв.: труд пак 50лв. и 95лв. общо за 4л. масло Селения, 1л. антифриз Парафлу, маслен филтър Текнеко, въздушен филтър също Текнеко, гарнитура на капака на клапаните и термостат (марката я забравих). Гаранция на термостата - 6 месеца.На Фиата на леля ми (Пунто 1,1 моноинжекцион)
1) август 2007 - смяна на ангренажен ремък, ролка, ремък на генератора, смяна на масло, маслен филтър, въздушен филтър и поставяне на секретни болтове на гумите - 135лв.: 50лв. труд и 85лв. за ангренажен ремък Гейтс, обикновен ремък Гудиър, оригинална ролка, 4л. масло Селения, филтри Текнеко и болтове (те бяха малко по-скъпи, ама не пркалено). Гаранция на ремъка 50000км.Доволен съм от тях, никакви проблеми не е имало след това по сменените от тях неща, работят бързо и според мен не са скъпчии.

Коментар