...след една година и 70.000 клм реших да мина от преглед амортисьорите които купих преди това от хит-ко...за справка имах и едни задни на билстайн сменяни по рано 10.000....резултатът е бил следният: предните амортисьори кофап купени от хитко не са мръднали почти изобщо заедно с лагерите и т.н. а задните билстайни които се смениха преди 80.000 са почти на привършване...всмисъл на жълто почти влизаха...и ако се сетите колко струваха тия билстайни и колко кофап е да им ........ на тия билстайни...на цената на единия билстайн смених два предни ........ жалко че нямам скенер да сканирам резултатите...тестът се състои в сервиза на Д-Н на рогошко шосе в Пловдив... не взимам никакви пари нито имам нещо общо с христо но просто реших да споделя с вас моите впечатления понеже тук се пише за сервизи и магазини...другото което е имам само една единствена забележка към него...да приключи с база данни с частите че цъкам да видя и от една година излиза надпис "в момента се допълва"... ставаше въпрос за бутала за 1.4 иначе сайта е страшенНе е разрешено използването на нецензурни думиМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Хит-ко е вашият човек
Collapse
X
-
не си мисли че задните са заминалиаз така ходих на тест за задните точно в сервиз от същата верига, като 1 седмица преди това бях сложил нови отпред - КОФАПи изкара че предните са към края на живота си :D споделих го с Христо и той каза че тези машини не са лесни за работа - имат си настройки и подобни
-
разбрах...както и да е .. но защо да е нецензурна дума ............. :D ...и последно да спомена че моят джепето стигна 200.000 км с неговия си вал..смених гарнитурата на капака отгоре която за пореден път протече така че май ще има следващия месец поръчка от бат хитко че ми писна вече...а също и така да спомена че добре познат сервиз за италиански автомобили в пловдив (имена няма да споменавам) е добре да не ходите там...след ремонт там (няма да спомена какъв) не се затегнаха болтовете на задния мост на стабилизираща щанга...при което ходих за втори път че бая тропал от зад и видях болтовете на половина вън... "еми какво пък толкова?!" пп. маслото което ползвам от една година е Elf STI High performance 10W-40 смяна на всеки 8-9.000 кмфиат браво 1.4 12в
фиат браво 2009 1.4 турбо...каминг сун!
Коментар
-
u_bo
grnka написа:разбрах...както и да е .. но защо да е нецензурна дума ............. :D ...и последно да спомена че моят джепето стигна 200.000 км с неговия си вал..смених гарнитурата на капака отгоре която за пореден път протече така че май ще има следващия месец поръчка от бат хитко че ми писна вече...а също и така да спомена че добре познат сервиз за италиански автомобили в пловдив (имена няма да споменавам) е добре да не ходите там...след ремонт там (няма да спомена какъв) не се затегнаха болтовете на задния мост на стабилизираща щанга...при което ходих за втори път че бая тропал от зад и видях болтовете на половина вън... "еми какво пък толкова?!" пп. маслото което ползвам от една година е Elf STI High performance 10W-40 смяна на всеки 8-9.000 км
Коментар
-
За гарнитура на капака не хвърляй пак пари за нищо. И при мен течеше. Пробвах с една от 5-6лв пак протече. Купих VIKTOR-REINZ за 15лв - пак тече отпред. Решението е течна гарнитура за картер. Гарнитурата на капака е като буквата П, обезмасляваш я хубаво както и гладката част на главата. После поставяш гарнитурата на капака и пълниш канала и с течната гарнитура за картер. Слагаш така капака и обираш болтовете. Изчакваш 10-15мин и донатягаш. Така гарнитурата ти е залепена за главата, а капака пак може да си го сваляш. Тя по принцип винаги протича от към главата, където е гладко, а сега няма такъв шансFiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар