Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Диагностика на Браво 1.4 във В.Търново къде?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Диагностика на Браво 1.4 във В.Търново къде?

    Здравейте колеги къде във Търново да го закача за тест ,че нещо ме съмнява ламбдата или темп датчик заради разхода на гориво.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    #2
    датчика ще даде грешка ако е тотално заминалако не дава коректни стойности няма да излезе като грешка...
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #3
      То хубаво ама нещо ми се вижда голям разхода му.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        За сравнение на разхода Торнадо ето моя, но на Брава с 1.4, закачана на диагностика преди месец и половина, тогава си купих Визата и ми беше мерак да я пробвам, нямаше грешки и показанията в реално време си бяха в нормите. Специално лабда сондата показва напрежение около 0.5 волта на празен ход и се мени сравнително бързо, не е "мудна" както казват "майсторите". Свещите "говорят" много като ги развиеш относно сместа.Каквото и да си говорим обаче най-много при изправен мотор влияе стилът на каране. Миналата седмица в сряда през ноща бях до Септември. От Гоце Делчев са 130км. минах през Юндола-Белово с Форд Фокус комби 1.8 турбо дизел и го докарах с нормално каране на 4.8 - 5 на сто нафта, резервоара догоре на тръгване и на прибиране.- извън градско - 5.5/100 при обороти до 3500 или това прави скорост 110км/ч на 5-та- градско - 9-10/100, сутрин работи на място 3-4 минути преди да тръгна. Ноември смених термостата и може и на 8 да съм паднал в нашият град, 25 000 жители сме и не е натоварено движението.Сменям скоростите на 2000 - 2500об/мин. След много експерименти тези обороти се оказват най-подходящи за смяна при този двигател, поне за мен. С повече от 3500об/мин. не я карам.
        Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
        Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

        Коментар


          #5
          ilko-gd написа:
          За сравнение на разхода Торнадо ето моя, но на Брава с 1.4, закачана на диагностика преди месец и половина, тогава си купих Визата и ми беше мерак да я пробвам, нямаше грешки и показанията в реално време си бяха в нормите. Специално лабда сондата показва напрежение около 0.5 волта на празен ход и се мени сравнително бързо, не е "мудна" както казват "майсторите". Свещите "говорят" много като ги развиеш относно сместа.Каквото и да си говорим обаче най-много при изправен мотор влияе стилът на каране. Миналата седмица в сряда през ноща бях до Септември. От Гоце Делчев са 130км. минах през Юндола-Белово с Форд Фокус комби 1.8 турбо дизел и го докарах с нормално каране на 4.8 - 5 на сто нафта, резервоара догоре на тръгване и на прибиране.- извън градско - 5.5/100 при обороти до 3500 или това прави скорост 110км/ч на 5-та- градско - 9-10/100, сутрин работи на място 3-4 минути преди да тръгна. Ноември смених термостата и може и на 8 да съм паднал в нашият град, 25 000 жители сме и не е натоварено движението.Сменям скоростите на 2000 - 2500об/мин. След много експерименти тези обороти се оказват най-подходящи за смяна при този двигател, поне за мен. С повече от 3500об/мин. не я карам.
          То убаво ама аз говоря за 14-15 градско /селско/ не я карам аз и не мога да направя точно засичане.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            Да много е, на мен със 100кг бутилки за метан, гуми 185/60/15 и стария ми тотално изяден разпределителен вал ми правеше 10/100 бензин в Бургас. А твойта е поне със 150кг по-лека. Ако извънградско ти дава 5.5-6.0/100 значи градско ти е бая тежък крака. А за ламбдата нали знаеш, само сервиз с осцилоскоп.А синия датчик ако е развален не би ли трябвало постоянно да държи на "смукач", т.е. ако след 15мин добре загряла кола пак са ти над 1000об/мин на празен ход?
            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

            Коментар


              #7
              аз ходя при един в кв. Бузлуджа. казва се Слави. намира се преди старческия дом вдясно. много точен.не зная дали ще ти свърши работа предвид осцилоскопа, който споменава колегата преди мен, защот не зная дали има.тел. 0888243353 или 0894245225
              Alfa 147 JTD 115 hp
              ex Punto SX 1,2 (73 hp), 1994 +LPG

              Коментар


                #8
                Между другото като се закачи на тестер,нали той показва температурата на водата,използвайки данните постъпващи в ЕКУ-то?Т.е. може да се сравни със стрелката на таблото и при очевадна голяма разлика би следвало един от двато датчика да не отчита вярно?
                Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                Коментар


                  #9
                  Ники, няма да се очудя ако всичко излезе наред.Бравата със същия мотор сега в студовете ми качи над 16 газ при моето градско/селско/ - все студена, подгрявне на място, буксуване и т.н.Ще видиш.Виж ако на дълго рахода ти е над 7-8, тогава вече има нещо не у ред.
                  Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                  Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                  ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                  Коментар


                    #10
                    И аз съм съгласен с Явор. Една кола се тества дали харчи нормално извънградско. Ако разхода е в норма извънграда значи всичко си е наред.Града за мен не е мярка за разхода, много е относително както сме коментирали в други теми "понятието" градско
                    Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                    Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                    Коментар


                      #11
                      Ако я кара жена ти и няма много опит като шофьор, може би търновските баири си казва тежката дума. Във В. Търново не е проблем да качиш 1 литър разход само от форсиране като тръгваш по баирите. Но тук някой цитира разход 5,5 извънградско - много ме съмнява. Измерен по обороти може, но в реална обстановка?!?!?Моите разходи за Браво със същия двигател - 12-13/100 градско в София. 7,5-8/100 извънградско ( на газ ).
                      like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                      Коментар


                        #12
                        Аз съм този с разхода от 5.5/100 извънградско. Засичан е много пъти, с пълен резервоар в началото. Сега вече си знам колко харчи, пък и нямам пари в момента да напълня повече от половината резервоар. Сега като пътувам извън града си смятам колко километра трябва да мина по 6/100 и никога не съм имал проблеми, даже ми остава бензин. Ако има желаещ да ми напълни резервоара :D Случай от миналата седмица, който доказва за мен, че "тайната" е в стила на каране. Маршрута беше Гоце Делчев - Елешница - Якоруда - Юндола - Белово - Септември и обратно, през ноща, нямаше почти никакво движение. Колата, с която пътувах беше Форд Фокус 1.8 турбо-дизел. Пълним на отиване, пълним на връщане. Резултата под 5/100 нафта. Собственика беше много учуден. Като го кара той е около 5.5/100 извън града.Друг пример - при нас на бензиностанцията зареждат всяка вечер два автобуса, карат ги на смени трима шофьори. За един и същ маршрут единият дава с около 1 до 2 литра икономия на 100 километра. Като го питах и той това ми отговори, а е вече доста възрастен - стил на каране, подход към конкретният автомобил и възможностите му.
                        Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                        Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                        Коментар

                        Working...
                        X