Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сервиз Вантотрейд

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Сервиз Вантотрейд

    Да споделя с Вас.След ремонт на двигателя-издухала гарнитура, шлайфане на глава и т.н. ми светна символ инжекцион-в Дупница на компютърната диагностика казаха фазов датчик,майстора извършил ремонта казва не може да е от зацепването-било по белези.Но лампата си свети,колата прекъсва както на бензин така и на газ. Накрая се реших - Вантотрейд. Взеха я и след диагностика се обадиха че фазовия датчик е счупен-нов за 150 лв, презацепване на ангр.ремък-128 лв-щото майстора при нас си е оставил ръцете-диагностика 30 лв. Във Вантотрейд ми казаха, че явно не е използван специалния инструмент и затова се налага.Излязох от сервиза-6 месеца гаранция за датчика и за труда.Според мен скъпо, но надявам се надежно.
    Марея 1,8 16V

    #2
    Още майстора като ти е казал, че ще ти зацепи ангренажния ремък на двувалката по белези е трябвало да си кажеш "това не е моя майстор"
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    Коментар


      #3
      Re: сервиз Вантотрейд

      eman написа:
      Да споделя с Вас.След ремонт на двигателя-издухала гарнитура, шлайфане на глава и т.н. ми светна символ инжекцион-в Дупница на компютърната диагностика казаха фазов датчик,майстора извършил ремонта казва не може да е от зацепването-било по белези.Но лампата си свети,колата прекъсва както на бензин така и на газ.Накрая се реших-Вантотрейд. Взеха я и след диагностика се обадиха че фазовия датчик е счупен-нов за 150 лв, презацепване на ангр.ремък-128 лв-щото майстора при нас си е оставил ръцете-диагностика 30 лв.Във Вантотрейд ми казаха че явно не е използван специалния инструмент и затова се налага.Излязох от сервиза-6 месеца гаранция за датчика и за труда.Според мен скъпо но надявам се надежно.
      158 лв!!!....... за зацепване на ремък.....!?! Имал - дал!

      Коментар


        #4
        spark написа:
        Още майстора като ти е казал, че ще ти зацепи ангренажния ремък на двувалката по белези е трябвало да си кажеш "това не е моя майстор"
        Чудно ми е как тогава става при вас зацепването. На паркинга пред блока за 2 часа смених си ангренажа по белези и колата е "ама много в час". Единственият момент е че обтяжната ролка трябва да бъде в границите на нормалното.И белезите са си на мястото...

        Коментар


          #5

          Коментар


            #6
            Stilo написа:
            spark написа:
            Още майстора като ти е казал, че ще ти зацепи ангренажния ремък на двувалката по белези е трябвало да си кажеш "това не е моя майстор"
            Чудно ми е как тогава става при вас зацепването. На паркинга пред блока за 2 часа смених си ангренажа по белези и колата е "ама много в час". Единственият момент е че обтяжната ролка трябва да бъде в границите на нормалното.И белезите са си на мястото...
            Е, тук работата му е малко по-сложна, понеже е вадено едното агренажно колело, а то не е фиксирано към вала и там белези вече не вършат работа - но все-пак , такава сума.....?!?

            Коментар


              #7
              deadairplane написа:
              Не се обиждай ама от колко години с това се занимаваш? А "майстора" гоуфаджия дето сега вижда фиат за първи път? Нормално е да им нямаш вяра на тия дето без специалния инструмент ще направят нещо. При положение че толкова мошеници се правят на "майстори" е нормално да не им вярваш пък ако ще и да е станало чудо и да си попаднал на свестен. Не че е невъзможно без инструмента просто е трудно и никой които с това си изкарва хляба няма да му се свиди да си го вземе. Колега @eman кажи кой е тоя "майстор" да се пазим от него.
              10 години съм работил в автосервиз, но това не е от съществено значение в случая - белези си има и да двата разпределителни вала и на коляновия. коляновия е на шпонка. Нито едно ангренажно колело не се маха - единствено шайбата на клиновидния ремък за алтернатора, защото няма начин да промуши ремъка отзад. Това е за 1,6 двигател и едва ли разликата от 1,8 ще е съществена. То принципа на работа на двигателите с вътрешно горене не се е променил вече 100 години.

              Коментар


                #8
                датчика се намира за колелото на изпускателя,то се махано и то си е на "шпонка",така че не виждам и аз смисъл от "специални" инструменти (не,че има и за другите двигатели)

                Коментар


                  #9
                  Мамка му ... толкова ли е сложна смяната на тези двувалки, чичо ми си поддържа сам колата откакто кара сигурно, има гараж, канал ала бала. Ако му извадя схемата на белезите от Ауто Дата и купа ремък и ролки ще рискувам ли много ако ми ги смени той ? Става въпрос за Темпра 2.0 и.е. 8 клапана.

                  Коментар


                    #10
                    Disturbed написа:
                    Мамка му ... толкова ли е сложна смяната на тези двувалки, чичо ми си поддържа сам колата откакто кара сигурно, има гараж, канал ала бала. Ако му извадя схемата на белезите от Ауто Дата и купа ремък и ролки ще рискувам ли много ако ми ги смени той ? Става въпрос за Темпра 2.0 и.е. 8 клапана.
                    На Темпрата може да го смениш доста лесно-има си белези.

                    Коментар


                      #11

                      Коментар

                      Working...
                      X