Минаха 3 години от последното ми измерване на компресията, и реших че е време да повторя тази операция, заедно с комп диагностика за грешки и прочие. Отивам в Италсервиз на 4-километър долу.......Доде някакъв юнак и скочи на колата и я откара навътре.....по принцип ми е правило да не оставям никой, в никой сервиз да се оправя насаме с колата ми, но сега си казах че все пак тука може и да са по възпитани и прочее.....вдигнаха капака(наблюдавам от кафето) и след 10 мин иде друг юнак и мимоходом ми казва че кабелите на свещите са за смяна.....знам че лулата на първи цилиндър е леко отчупена в края си, но все пак 3 години нямам проблем, затова му казах че знам че е така, при което той веднага ми предложи да ги смени.....тук нещо ми светна, но реших че сервиза не е на баща му, и за него е все тая дали ще им навъртя оборот на частите или не......отказах.....след още 20 мин изкараха колата, платих и тръгвам по Цариградско.....на светофара на Ситняково усещам вимрации от двг......след километър мощноста рязко пада, и дори на човек без висше става ясно че някой цилиндър не работи.....слизам и гледам че на трети цилиндър лулата е отчупена и е направен немощен опит за замазване на положението като в кабела е забит малък пирон!!!!и е мъчено да се вкара в жлеба на свеща, но от вибрациите се е разхлабил и излязъл......откачих......ако някой от ония мърсоли ми беше паднал на секундата щях да го направя на гряз и мъзгия.......реших да се върна и да го направя там, но знаех че след излизането от сервиза и поемането на колата, аз вече нищо нямаше да мога да докажа и постигна, и само щях да си изхабя допълнително нервите......може би когато мърсола се е опитвал да извади лулата на свеща тя да се е счупила, може би като я е слагал да не е уцелил свеща, може би просто на лулата да и е дошло времето, ако бяха дошли и казали така и така, стана това и това - няма проблеми, както се казва "съч шит хапъндс", но ми замазват положението така беше гадно......на другия ден отидох в Евро06 ли каквото беше там, и за 70 кинта сложих нови кабели, щото ги дават само комплект, и никой няма да ми даде само 1......Казаха ми че компа нямал грешки, и компресията била 13 - ебаси как да им повярвам.......Затова единственото което мога да направя е да ги омаскаря качествено тука, и да ви дам скромния съвет - гледайте винаги кой какво прави с колата ви, когато ви е възможно, а ако не се страхувате да се изцапате и знаете какво правите - направете си го сами......
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ИталСервиз - омаскаряваща тема......
Collapse
X
-
Пълни лайнари и крадци са,много приятели са ревали от тях,а и мен на алфата преди година оставих да ми оправят машинката на централното на задна лява врата,одраха ме и огледах да не са гепили нещо,излизам от сервиза и гледам пепелника го няма,мръсни изродиex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
-
в началото като си взех бравата ходих там на диагностика. Пичовете 10-на минути седяха пред отворения й капак (мен не ме допуснаха до там), след което единия каза: "нищо й няма, е, не можахме да влезнем в компютъра й, но карай и не се притеснявай, дължите 26 лв". Повече не съм ходил, няма и да ходя там...FIAT Brava '96 1.6 16V
Коментар
-
Дам, аз като си купувах колата спрях там да гледам някакво изложено от тях Пунто и някакъв келеш ми се развика, че било неделя и не работели и щял да ми насъска кучето. Казах му да го смучка и повече не съм се връщал при тея селяндури.Не знам дали знаете, но "не знам" се пише отделно!
Fiat Punto 1.2 SX 2000 г.
Коментар
-
Аз нямам "очни" впечатления от тях, но вчера сменявахме вариатор и ангренаж на една Алфа, обслужена във въпросния сервиз преди година от предишния собственик, и установихме, че ремъка може и да е сменен, но ролките - в никакъв случай, въпреки твърдението на предишния собственик, че си е платил и за тях, той е приятел и колега и му вярвам.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар