Става въпрос за фиат пунто 97год.На БОША не свършиха никаква работа стария проблем пак си изкочи.Колата се дави и предърпва, инжекциона си свети ,разхода си е голям и т. н.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Кажете ми, читав сервиз в Бургас!
Collapse
X
-
И мен живо ме интересува този въпрос .... оказа се че май немога сам да се справя и ще трябва и аз да търся майстори. При мен Punto S 55 ’96 "придърпва" като подам рязко газ или се движа на ниски обороти примерно с 80 на 4-та. Като вдигна обороти се държи добре ... но докато се изнеса на светофара .... мъка .... или докато се наема да изпреваря. С служебния дизел - Рено Рапид ’91 се чувствам по комфортно въпреки че е издухан и пуши като Икарус, може да наема бавно но наема не забива нос и не се чуди ....p.s. Забравих да питам: ти в кой BOSH ходи да не си губя и аз времето ...p.s.s. Забравих да питам и още нещо: Дали случайно някой в Б-с няма излишни TPS или MAP сензор за Punto MK1 - само за проба ... другите неща ги мерих и изглеждат добре. Освен "Crankshaft Position sensor", на съпротивление е добре, но за разстоянието незнам, защото немога да си намеря пластините.p.s.s.s. И забравих, надявам се последно : Не ми свети лампата на инжекциона и имам нормален разход на гориво.FIAT Punto 55 S
FIAT Doblo 1.3 Multijet
-
Не мога да кажа, че РОШ са най-добри за Fiat - при тях ходят всякакви, техника имат, опитват се да обърнат внимание на всеки, но се получава нещо като да разбираш от всички марки и модели автомобили, което за съжаление е невъзможно. Отделно че са претоварени според мен. Другия BOSCH в Бургас - Текс ООД (срещу Кроношпан) ме "отсвириха" два пъти - веднъж на място и веднъж по телефона с обяснението "Ако не ти свети лампата на инжекциаона на таблото, значи ECU-то не отчита грешки и диагностиката няма да покаже нищо ...", което ме отказа да се пробвам повече при тях.
Коментар
-
spark написа:Тя сигурно в този Бош е ходила. Закарай я до Ямбол, пътя не е натоварен. И в събота работят, за 1 час си там. Аз като се връщах от Ямбол сигурно се разминах само с 10 коли, хем беше събота Придърпването при мен се оказа от лоша маса на компютъра.ОБИЧАЙТЕ СЕ БЕ ХОРА!!!!
Коментар
-
През последните 10 дни минах и през двата Боша в Бургас. В този с/у дървообработващия, нямате, ама никаква работа-глямо е безхаберието. В другия на околовръсното може да се отиде. Моят проблем е дребен - алармата на airbag, но и в двата Боша не успяха да се свържат с централата. Отидох с/у КАТ, до севиз "Въката" има сервиз - написано е "Компютърна диагностика ..........". Оказа се, че има "силен" софтуер за Фиат и 4-тия му пакет програми откри централата със съобщение "Слаба връзка на захранването или масата, или окъсяване към маса", най-вероятно след свалянето на тъаблото нещо съм размърдал. Но да не се отклонявам от темата - човекът се занимава предимно с двигатели. Ако решите, мисля че може и там да се отиде.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
деси_бургас написа:spark написа:Тя сигурно в този Бош е ходила. Закарай я до Ямбол, пътя не е натоварен. И в събота работят, за 1 час си там. Аз като се връщах от Ямбол сигурно се разминах само с 10 коли, хем беше събота Придърпването при мен се оказа от лоша маса на компютъра.FIAT Idea 1.9 Multijet 2004 г.
FIAT Tipo 1.4i.e. 1995 г. - предишен. Служи вярно над 9 години!
Коментар
-
kiler_4o написа:Пообиколи малко по сервизите и ако не успееш да я оправиш ще я закараме при един мой човек ... в момента е в Металик, но не познавам друг човек, който да разбира от автомобили (и особено от авто електроника) повече от него ... Въпроса е, че незнам кога ще е свободен...ОБИЧАЙТЕ СЕ БЕ ХОРА!!!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар