pakumba написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
смяна на ангренаж в ауто италия
Collapse
X
-
Значи някой път много се радвам като видя полезни теми и съвети. Обаче някои път като прочета тема като тази напримерно , направо ме избива на нерви. Всеки има право на собствено мнение ....Но това което е станало със тази кола ме сполетя и мен .Слагам нови ролки , нов ремък ( на Брава 1.6 16 ) зацепвам ремъка със инструменти взети на заем от Ауто Италия.И човека след 19 дни идва със счупена обтягаща ролка на ангренажен ремък и срещнати 8 изп клапани.Аз монтьора какво да направа ???? Отварям двигателя и виждам 8 изп.клапани криви като шестограми...И започнах да търся проблема ,оказа се шупла в опъващата ролка на анг.ремък.(ролките бяха оригинални)Както и да е разбрахме се с човека да си разделим разходите по ремонта . Общо ремонта беше 160 лв(частите)за труд не съм му взел нищо. Занесох счупената ролка от магазина където ПАЗАРУВАХ (минало свършено време) Ал.Стамболийски и те ми казаха нищо немога да направим нито дати дадем ролка нито да ти върнем парите...Изпаднах в следната ситуация. Поставих се на мястото на човека и колата му , нормално е да се върна и да направя рекламация . Нищо друго неможах да направя освен да си поделим разходите по частите и да запретна ръкави.А колегата дето се изказа неподготвен че мотор срещнал клапани за нищо не става , да го питам ако неговата кола срещне клапани (дано да не става) дали ще хвърли колата а ? или е достатъчно голям баровец и ще си купи нов двигател или кола направо.Така че моля ви не се изказваите неподготвени.Ако щете ме баннваите , и там каквото искате , но просто неможах да се сдържа повече.То бива бива ,но някои хора хич не се поставят на мястото на човека от другата страна (маисторите)То че има мърлячи има но моля ви не не слигаите под общ знаменател...С уважение НаскоВсяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
-
HCO написа:Значи някой път много се радвам като видя полезни теми и съвети. Обаче някои път като прочета тема като тази напримерно , направо ме избива на нерви. Всеки има право на собствено мнение ....Но това което е станало със тази кола ме сполетя и мен .Слагам нови ролки , нов ремък ( на Брава 1.6 16 ) зацепвам ремъка със инструменти взети на заем от Ауто Италия.И човека след 19 дни идва със счупена обтягаща ролка на ангренажен ремък и срещнати 8 изп клапани.Аз монтьора какво да направа ???? Отварям двигателя и виждам 8 изп.клапани криви като шестограми...И започнах да търся проблема ,оказа се шупла в опъващата ролка на анг.ремък.(ролките бяха оригинални)Както и да е разбрахме се с човека да си разделим разходите по ремонта . Общо ремонта беше 160 лв(частите)за труд не съм му взел нищо. Занесох счупената ролка от магазина където ПАЗАРУВАХ (минало свършено време) Ал.Стамболийски и те ми казаха нищо немога да направим нито дати дадем ролка нито да ти върнем парите...Изпаднах в следната ситуация. Поставих се на мястото на човека и колата му , нормално е да се върна и да направя рекламация . Нищо друго неможах да направя освен да си поделим разходите по частите и да запретна ръкави.А колегата дето се изказа неподготвен че мотор срещнал клапани за нищо не става , да го питам ако неговата кола срещне клапани (дано да не става) дали ще хвърли колата а ? или е достатъчно голям баровец и ще си купи нов двигател или кола направо.Така че моля ви не се изказваите неподготвени.Ако щете ме баннваите , и там каквото искате , но просто неможах да се сдържа повече.То бива бива ,но някои хора хич не се поставят на мястото на човека от другата страна (маисторите)То че има мърлячи има но моля ви не не слигаите под общ знаменател...С уважение Наско
Коментар
-
А бе и аз имам подобен пресантиман към това дюкянче на "Стамболийски", ама колегите много си го любят, щото било "ефтинджос"! Имаха тази наглост да ми предложат комплект съединител за ПУНТО-II дизел за сумата от 90лв... това толкова и щеше да бъде съединител, а досега вече да съм свалял скорости отново.Купувал съм филтри нафтов, маслен и въздушен... ами ментета си бяха и ги хвърлих, не посмях да ги сложа.Насе, не се ядосвай, никой няма да те банва, а просто убеждавай клиентите си, че почти винаги евтиното излиза солено скъпо! Ако съм на теб, такива отговорни неща като ролки и ремъци ще ги карам да си ги купуват сами.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Nino написа:А бе и аз имам подобен пресантиман към това дюкянче на "Стамболийски", ама колегите много си го любят, щото било "ефтинджос"! Имаха тази наглост да ми предложат комплект съединител за ПУНТО-II дизел за сумата от 90лв... това толкова и щеше да бъде съединител, а досега вече да съм свалял скорости отново.Купувал съм филтри нафтов, маслен и въздушен... ами ментета си бяха и ги хвърлих, не посмях да ги сложа.Насе, не се ядосвай, никой няма да те банва, а просто убеждавай клиентите си, че почти винаги евтиното излиза солено скъпо! Ако съм на теб, такива отговорни неща като ролки и ремъци ще ги карам да си ги купуват сами.Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар