Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ТОП Сервиз на бул. Европа - некадърници

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ТОП Сервиз на бул. Европа - некадърници

    Сервиза е "ТОП Сервиз", на бул. Европа - зад ЛУКОЙЛ-а. Като взех колата ходих там за смяна на ангр.ремък и ролки, смяна на масло и всички филтри. Вече почти 1 година мина оттогава, а непрекъснато откривам некадърните им ръце оставени по моята количка:1. Най-малкия проблем: горивният филтър въобще не е за моята кола-кана 2 литра за кой знае какъв мотор! Октомври месец го смених.2. Поленовият филтър въобще не са го сменяли! Октомври месец се открива, че е целия в лешове! Отново пари за смяна.3. ГОЛЯМАТА ИЗДЪНКА: обърнали са някаква ролка на ангренажа!Сега майстора, който я прави, ми обяснява, че коляновия вал е копал там някъде си и е имало голяма възможност да се скъса ангренажа и да стане голямата беля! 4. ИЗДЪНКА: Маслото, което са сменили след 3 месеца се беше сговнило яко! За цялата тая свинщина ми взеха 430 лв! КОЛЕГИ, ЗА БОГА, НЕ ХОДЕТЕ ТАМ!
    Fiat Bravo 1.9 JTD / Fiat Bravo II 2.0 Multijet
    www.fiat-bg.org/forum

    #2
    Re: ТОП Сервиз на бул. Европа - некадърници

    Blue написа:
    Сервиза е "ТОП Сервиз", на бул. Европа - зад ЛУКОЙЛ-а. Като взех колата ходих там за смяна на ангр.ремък и ролки, смяна на масло и всички филтри. Вече почти 1 година мина оттогава, а непрекъснато откривам некадърните им ръце оставени по моята количка:1. Най-малкия проблем: горивният филтър въобще не е за моята кола-кана 2 литра за кой знае какъв мотор! Октомври месец го смених.2. Поленовият филтър въобще не са го сменяли! Октомври месец се открива, че е целия в лешове! Отново пари за смяна.3. ГОЛЯМАТА ИЗДЪНКА: обърнали са някаква ролка на ангренажа!Сега майстора, който я прави, ми обяснява, че коляновия вал е копал там някъде си и е имало голяма възможност да се скъса ангренажа и да стане голямата беля! 4. ИЗДЪНКА: Маслото, което са сменили след 3 месеца се беше сговнило яко! За цялата тая свинщина ми взеха 430 лв! !
    Няма лошо, ако горивният филтър е по-голям.т.4 => Не си права, маслото за дизел почернява веднага след смяната му, ако имаш това предвид, то и друго едва ли имаш, защото просто няма начин да как да провериш.т.3 => Учудващо е, попитай по-подробно майстора какво е станало и ако пак ти се пише сподели. Успех!
    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

    Коментар


      #3
      Ааа, за маслото - не е било почерняло, а се е било ПРЕСЯКЛО! Като се прибера в Златица при майстора ще го писам какво точно са объркали при смяната на ролката. По телефона от баща ми разбрах, че е била сложена наобратно.
      Fiat Bravo 1.9 JTD / Fiat Bravo II 2.0 Multijet
      www.fiat-bg.org/forum

      Коментар


        #4
        Много странно, та какво масло са сложили тези?! Не допускам, че пресичането е от вода в мазилната система, нали!?
        SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

        Коментар


          #5
          Nino написа:
          Много странно, та какво масло са сложили тези?! Не допускам, че пресичането е от вода в мазилната система, нали!?
          Няма от какво друго да е.Дано не си карала много преди да го забележиш.
          N.Y. State of Mind

          Коментар


            #6
            Общо взето маслото се пресича, когато се омеша с вода/антифриз. Иначе дори да ти налеят най-евтиното наливно масло това не би могло да се случи.
            Frontera Sport, X20SE март 1998

            Коментар


              #7
              Без да намеквам, и да асоциирам с Blue... като разбира се още веднъж я моля да ме извини... но на колегите по-горе ще напиша, че са прави, но аз съм бил свидетел, когато една руса хубавица наля литър антифриз в гърловината за наливане на маслото.Това е принудително пресичане, другото всички го знаем!!! Наложи се директно да и дръпна ключовете на колата и се обадя на мъжа и! Е, слава богу беше "HAPPY END" /за колата/... маслото се смени на място! В къщи какво е било не знам!?
              SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

              Коментар


                #8
                Еееййй какво плашите колежката бре?! Прави сте, че маслото само по себе си трудно се пресича. Трябва му и друга течност с различен състав.

                Коментар


                  #9
                  doofiat написа:
                  Еееййй какво плашите колежката бре?! Прави сте, че маслото само по себе си трудно се пресича. Трябва му и друга течност с различен състав.
                  Не я плашим, а я предупреждаваме!
                  Frontera Sport, X20SE март 1998

                  Коментар


                    #10
                    Ммм, може да съм жена, може да съм руса, ама знам къде се налива маслото, къде се налива антифриза и къде се слага течността за чистачки. Колата не меси маслото с антифриз или с вода сама. Те какво са правили и какво са слагали...не знам.
                    Fiat Bravo 1.9 JTD / Fiat Bravo II 2.0 Multijet
                    www.fiat-bg.org/forum

                    Коментар


                      #11
                      Калъфи Не ходи повече там!

                      Коментар

                      Working...
                      X