Днес ходих на профилактична диагностика в Сервиз Дунев - бензиностанция и сервиз с/у басейна на Червено знаме.Направиха ми диагностика на двигателя и погледнаха ходовата част.Не намериха проблема защо от време на време ми свети лампичката на инжекцията, но изразиха мнение, че ламбда сондата заминава и е време за смяна - оферта за смяна на око - 180 лева.Направиха ми оферта и за смяна на ангренажен ремък с ролки - 320 лева с труда.Погледнаха и климатика и ме поуплашиха, че радиатора е пробит и нов ще струва 300-400 лева- За всичко това ми взеха 41 лева.Бяха учтиви и внимателни.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сервиз Дунев - OK
Collapse
X
-
Chaos_ написа:На мене ми взеха 30 и няколко лева за "диагностика" на бензин, която се оказа само поглеждане на графиките на тоците през свещите...аз гласувам "не"N.Y. State of Mind
Коментар
-
Тея са ку-ку , как за смяна на ангренаж ще искат 320 левчета. ремъка и ролките са окло 90 лв . Труда за смяната 230 лв ли е ?Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
-
Смяна на ролки с ангренаж плюс свещи плюс труда за по-големият мотор 1.8 16v на мен ми излезе 250 лв., така че се замисли дали не те товарят лекичко с цените. Аз също съм ходил в Дунев преди време да питам колко ще ми излезе смяна на гарнитура на картер ( операция по принцип струваща 20лв. ) и ми обявиха 30-40лв. от тогава знам, че цените си ги гласят както си искат. Съветвам те да видиш темата за сервиза на Нушата и Гената, и да се насочиш на там.Lancia Y, 1.2, 60
Коментар
-
msotiroff написа:В "Дунев" са профи-та, но наистина вземат скъпичко... Аз съм 50/50 за сервиза. Който иска качество трябва да бръкне по - дълбоко в джоба.N.Y. State of Mind
Коментар
-
Смяна на гарнитура на картер е половин ден киснене в сервиза. Това е силикон той трябва да изсъхне, а и слагането не е като да лепнеш гарнитурата. Стария силикон трябва да се изчисти, да се мине картера с пароструйка. После с ацетон и блока също. Сваля се и полуоската и двуцефката и има голяма вероятност да се скъсат шпилките на изпускателните колектори! При мен се скъсаха и трите болта, които държат двуцефката за тръбата на гърнето. Добре, че поне са болтовете а шпилките оцеляха на косъм. Сваля се и ламбда сондата също. Така че за 20лв забрави някой да ти свърши работата.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар