Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сервиз Дунев - OK

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Сервиз Дунев - OK

    Днес ходих на профилактична диагностика в Сервиз Дунев - бензиностанция и сервиз с/у басейна на Червено знаме.Направиха ми диагностика на двигателя и погледнаха ходовата част.Не намериха проблема защо от време на време ми свети лампичката на инжекцията, но изразиха мнение, че ламбда сондата заминава и е време за смяна - оферта за смяна на око - 180 лева.Направиха ми оферта и за смяна на ангренажен ремък с ролки - 320 лева с труда.Погледнаха и климатика и ме поуплашиха, че радиатора е пробит и нов ще струва 300-400 лева- За всичко това ми взеха 41 лева.Бяха учтиви и внимателни.
    Пеш
    ----
    Ex Peugeot 206 -Служебен
    ----
    Ex Brava 1.6 16V ELX

    #2
    На мене ми взеха 30 и няколко лева за "диагностика" на бензин, която се оказа само поглеждане на графиките на тоците през свещите...аз гласувам "не"

    Коментар


      #3
      аз пък онзи ден ходих да оправям едно бравокоето след ремонт при тах не искаше да запалии след като се бяха изредили всички светила и бяха заключили, че оправия с кода нямасе оказа че грешката е монтьорска

      Коментар


        #4
        Chaos_ написа:
        На мене ми взеха 30 и няколко лева за "диагностика" на бензин, която се оказа само поглеждане на графиките на тоците през свещите...аз гласувам "не"
        Абсолютно същото и на мене, и аз няма да ходя там.А и за мен отзивите бяха за ламбда сонда, офертата беше 160лв. и още 15 за смяната.А колата харчи 6 извън града и 8-9 в София.И аз гласувам "НЕ".
        N.Y. State of Mind

        Коментар


          #5
          Тея са ку-ку , как за смяна на ангренаж ще искат 320 левчета. ремъка и ролките са окло 90 лв . Труда за смяната 230 лв ли е ?
          Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
          IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
          1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
          2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

          Коментар


            #6
            Смяна на ролки с ангренаж плюс свещи плюс труда за по-големият мотор 1.8 16v на мен ми излезе 250 лв., така че се замисли дали не те товарят лекичко с цените. Аз също съм ходил в Дунев преди време да питам колко ще ми излезе смяна на гарнитура на картер ( операция по принцип струваща 20лв. ) и ми обявиха 30-40лв. от тогава знам, че цените си ги гласят както си искат. Съветвам те да видиш темата за сервиза на Нушата и Гената, и да се насочиш на там.
            Lancia Y, 1.2, 60

            Коментар


              #7
              Сега виждам, че темата е от преди месец, най-вероятно всичко си сменил вече.
              Lancia Y, 1.2, 60

              Коментар


                #8
                В "Дунев" са профи-та, но наистина вземат скъпичко... Аз съм 50/50 за сервиза. Който иска качество трябва да бръкне по - дълбоко в джоба.
                M-Benz E 250 TD 150hp
                M-Benz 200d 75 hp
                Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

                Коментар


                  #9
                  msotiroff написа:
                  В "Дунев" са профи-та, но наистина вземат скъпичко... Аз съм 50/50 за сервиза. Който иска качество трябва да бръкне по - дълбоко в джоба.
                  http://Малко е спорен въпроса колко ...опуски.
                  N.Y. State of Mind

                  Коментар


                    #10
                    Възможно е. Не съм ходил повече от 3-4 пъти при тях, но винаги съм оставал много доволен (освен от цените, разбира се).
                    M-Benz E 250 TD 150hp
                    M-Benz 200d 75 hp
                    Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

                    Коментар


                      #11
                      ОК друг път....

                      Коментар


                        #12
                        Смяна на гарнитура на картер е половин ден киснене в сервиза. Това е силикон той трябва да изсъхне, а и слагането не е като да лепнеш гарнитурата. Стария силикон трябва да се изчисти, да се мине картера с пароструйка. После с ацетон и блока също. Сваля се и полуоската и двуцефката и има голяма вероятност да се скъсат шпилките на изпускателните колектори! При мен се скъсаха и трите болта, които държат двуцефката за тръбата на гърнето. Добре, че поне са болтовете а шпилките оцеляха на косъм. Сваля се и ламбда сондата също. Така че за 20лв забрави някой да ти свърши работата.
                        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                        Коментар

                        Working...
                        X