Здравейте колеги. Можете ли да ми кажете къде има сервиз за смяна на фреон за климатика. Ако може да е в районите около Младост, но не е задължително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на фреон
Collapse
X
-
Имам време и не бързам. Аз имам проблем с радиатора на парното и ако е пукнат ще трябва да се сменя и да се изпусне фреона. За да не ме излъжат и за да не си оставям документите в сервиза където ще оправят радиатора съм решил да дам малко повече пари и да го напълня. Ако можеш намери визитка. Незнам дали няма да могат да ми сменят и радиатора.Fiat Bravo 1.8 GT
Коментар
-
Иди при Наско (НСО) малко ще ти е далече в Горна Баня, но поне е наш човек, аз бях там миналата седмица и за двете коли.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Добре, ще я потърся довечера. Мисля, че ще могат да ти сменят и радиатора ама ти ще си питаш. Миналата година на мен изобщо ми отказа климатика - включваше само на вентилатор и духаше въздух с външна температура. Отидох във Вантотрейд и след един ден ми се обадиха, че съм готов Вярно, вече се включваше както трябва и зоните се сменяха автоматично и ръчно, но....продължаваше да си работи на външна температура. Великите майстори на италиански коли просто вдигнаха рамене и "много професионално" ми обясниха, че те са до тук и ме посъветваха да си намеря специализиран сервис за автоклиматици. До тук с миража за комплексно обслужване в един сервиз Та като се порових малко го намерих този сервиз и се оказа, че майстора си разбира от работата. Освен, че нямаше течност се оказа, че и компресора се е сдухал. Човекът го разглоби пред очите ми за да ми покаже за какво иде реч и ми обясни подробно какви стъпки трябва да предприема ако желая да не се пържа в собстевен сос през предстоящето лято. Даде ми списък с необходимите части и негов ценоразпис ако не успея да се справя сам. След няколкочасово звънене по магазини (много скъпо излизаше) и морги (при Италианеца имаше всичко, но кой да ми гарантира, че ще пипна нещо читаво !) се обадих на майстора и му дадох картбланш да се оправя сам. Почти нямаше разлика в цените, които ми обяви той и тези, които сам намерих. След още един ден ми се обади, че всичко е готово ! Денонстрира пред мен, че всичко работи, прибра ми в една чанта старите боклуци, обясни ми някой основни принципи за по-дълъг живот на климатика, даде ми 6 месеца гаранция (с оглед на предстоящето лято и натоварената експлоатация на климатика - разумен срок), помоли ме след един месец да се отбия за контролен преглед !!! на налягането и цялостната работа ! Отидох и на този преглед (бях посрещнат също толкова любезно) и от тогава нямам проблем с климатика. Дано да не се е нагушил много през изминалата година и продължава да работи качествено, с усмивка и на разумни цени
Коментар
-
Уффф...аз изглежда няма да съм ти от голяма полза.....обърнах колата нагоре с хастара, но не мога да намеря визитката на този сервиз. Намерих си работните карти (поръчки) и видях, че съм допуснал малки грешки. Първият ремонт не е бил в Вантотрейд а в Аутоиталия и климатика съм го ремонтирал пролета на 2005 (как бързо минава времето ). За съжаление в поръчката има само името на фирмата, но няма телефони за връзка Доколкото си спомням обаче фирмата нямаше нищо общо с търговското наименование с което се рекламираха. Довечера ще потърся и вкъщи.
Коментар
-
Re: АВТОКЛИМАТИЦИ
iristrade написа:От сервиза съм и можем да го направим.Кой радиатор е проблемен - този при двигателя или малкия за парното вътре в купето?Fiat Bravo 1.8 GT
Коментар
-
Климатик
При такава повреда проблема е,че за да се достигне до мястото за ремонт се налага сваляне на таблото и изваждане на "печката" - това е пластмасовия кожух в който се намират двете радиаторчета - за парното и за климатика. След като се извади кожуха се отстранява повредата,измива се кожуха за да не омаслява стъклата след ремонта.Кожуха се монтира отново на място,както и таблото и се запълват системите - с антифриз за охлаждането и с фреон за климатика.При нас процедурата(труд) по демонтаж и монтаж е 250 лв.Цената на нов радиатор(ако се налага подмяна) мога да дам след като уточним модела на автомобила,освен ако Вие не сте намерили вече такъв.Цената за диагностика и зареждане с фреон: - диагностика на стенд - 25 лв. (включва изпразване на климатичната система,вакумиране,вакум тест,УВ-тест) - зареждане с фреон Р 134 - 0,05 лв/гр ( количеството на собствения фреон,ако има такъв се изважда от сметката) - зареждане с масло и индикативна течност - 10 лв.Независимо дали ще решите да ползвате нашите услуги,препоръчвам да направите този ремонт колкото се може по-скоро,тъй като миналата седмица правихме същият ремонт на Пасат.Поради забавяне на ремонта от страна на клиента,изтичащият антифриз в купето беше нанесъл страшни поражения - вентилатора в купето го беше разпръснал навсякъде от вътрешната страна на таблото,платката на климатроника и радиото бяха отказали да работят и се наложиха допълнителни ремонти.Решите ли да действате при нас - ние сме на разположение.Предпочитаме в събота и неделя - удобно време за работа на по-дълги ремонти.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар