Колеги,искам да споделя малко лични преживявания с вас.Преди2-3 седмици закарах Фиат Брава 1,6 след зверско прегряване при тях за ремонт.Видимо беше изгоряла гарнитурата на главата и течеше водната помпа.Оставих я и след като я разглобиха се оказа горепосоченото плюс термостат.Решихме да правим тези неща.След 2 дена ми се обадиха и казаха,че колата е готова,обаче не държи обороти.Казаха ми , че вероятно е запекла или счупила сегменти и трябва да се сменят.Попитах ги дали при разглобяването са видяли надрани цилиндри.Отговорът беше че присвалена глава се виждали само челата на буталата??????Взех колата и я закарахме при един роднина.Като я отвори видяхме, че липсва малко парченце от ръба на буталото над 1-ви сегмент.Вижда се с просто око и нямя начин да не са го видели при свалянето на главата.И въпреки това са я затворили.А това не е евтин сервиз.Направете си изводите как се работи по сервизите.Ясно е,че повече нямя да стъпя там и ви съветвам и вие да не го правите.Иначе има опастност да се изръсите здраво и после да повторите работата на друго място.А това вече не е евтина услуга у нас.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ВИП-сервиз Младост
Collapse
X
-
А там по фиятите работят трима бивши кадри на Итал сервиз. Във вториник им отказах смяна на ангренажен ремък и ролка на типото-искаха ми 60 лева за труд. Тия луди ли са бе!?! На типо едновалка! Еми свърших си работата за 20 кинта на 2 км по-нагоре в Младост 4. Много са "трудолюбиви" в тоя сервиз. Приемчика им е пълен олигофрен! А да и още една вртещяваща цена-измерване на компресия-25 лева. На всичко отгоре, като светна чек лампата (понеже са извадили кабелите от бобините докато мерят) поиска и пари за изчистване на грешката. Попитах го дали е знаел предварително че ще вдигне грешка, а той каза че забравил! Еми и аз забравих да му платя, тъпунгера не вдена, че грешката се чисти сама след третото палене. Добре де, ама някой ако не знае?... айде още 20 лева залудо!Fiat Stilo 1.8 16V
-
Забелязвам една интересна тенденция.Досега съм сменил 10 коли.Първите 4 си ги правех сам пред блока.Следващите2 почнах да ги водя при квартални майстори.След това почнах да ходя във Вантотрейд-това като символ на оторизиран сервиз го давам.Напоследък обаче започвам да мисля че ще е най-добре пак да звема нещата в свои ръце.Ще го направя,не ми е проблем.Бях решил да не се занимавам с неща за които има сервизи,обаче това се оказа невъзможно.А кажете къде сме тръгнали ние на запад.Да цитирам един автор-Тревогите на вечно неразбраната славянска душа може да ви струва скъпо в инженерен план.А,и нещо ентересно-преди около 3 седмици реших да сменя един тампон на двигател.Горе,най-лесния.С сервиза на Александър Ауто ми предложиха да ми запишат час за смяна след 7 дена.И това е работа за 15 минути-с пушенето на цигара.Е,смених го пред блока.Даже ми беше приятно.Припомних си навремето как направихме основен ремонт на Москвича пред блока.FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6
Коментар
-
Е нали трябва всеки да си върши работата,за да върви пазарната икономика.Добре,ще го приемем като хоби-ремонтираш си колата за удоволствие,а не защото не можеш да намериш читави майстори.Ми много ми станаха хобитата-Правя водопровод и елинсталация и лепя чудесно плочки.FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар