Колега Nino,Има доста голяма разлика между демонтируем и предлагащ се като оригинална част... оригинална!!!Във всички магазини за италиянски резервни части се предлагат : тампони на носачите, тампони на стаб. щанга включително и въпросния лагер на червяка - Но не и оригинални!! Fiat Auto S.p.A НЕ предлага гореизброените части. Това го знам със сигурност...проверявал съм!(Не в заводската книжка) Колкото до труда вече уточнихме, че сме на едно мнение... много е!!!Позволих си да си направя един експеримент.... видях от подписа ти, че караш Punto II Ds (Много добро между другото)Обадих се в А.И. За този модел съединител к-т (притиск. диск, феродов и лагер) = 392.90лвТака... с отстъпката (която всъщност не искате) да речем 15% = 327.42лв което хич не е далече от това което си платил в Т&N car...Ако не ми вярваш звънни... мога и тел. да ти дам, ако те интересува...Иначе за Монопола си абсолютно правМечтая за деня в който ще имаме 9-10 GSM оператора, поне 2 фирми като Електрото, поне 3 като Топлофикацияи разбира се поне 4-5 магазина за оригинални резервни части за любимата ми кола!!P.S. Не казвам нищо лошо за T & N car за тях съм чувал само хубави неща!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Препоръчаите някои сервиз за ФИАТ
Collapse
X
-
Chukche написа:Колега Nino,Има доста голяма разлика между демонтируем и предлагащ се като оригинална част... оригинална!!!Във всички магазини за италиянски резервни части се предлагат : тампони на носачите, тампони на стаб. щанга включително и въпросния лагер на червяка - Но не и оригинални!! Fiat Auto S.p.A НЕ предлага гореизброените части. Това го знам със сигурност...проверявал съм!(Не в заводската книжка) Колкото до труда вече уточнихме, че сме на едно мнение... много е!!!Позволих си да си направя един експеримент.... видях от подписа ти, че караш Punto II Ds (Много добро между другото)Обадих се в А.И. За този модел съединител к-т (притиск. диск, феродов и лагер) = 392.90лвТака... с отстъпката (която всъщност не искате) да речем 15% = 327.42лв което хич не е далече от това което си платил в Т&N car...Ако не ми вярваш звънни... мога и тел. да ти дам, ако те интересува...Иначе за Монопола си абсолютно правМечтая за деня в който ще имаме 9-10 GSM оператора, поне 2 фирми като Електрото, поне 3 като Топлофикацияи разбира се поне 4-5 магазина за оригинални резервни части за любимата ми кола!!P.S. Не казвам нищо лошо за T & N car за тях съм чувал само хубави неща!SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Тва за спор(т)а ми хареса))))Ето какви са Оригиналните части които А.И внася:DensoValeoA.P.Magnet MarelliCofapMetano (Injection controlunits)Wayass AutoLucasBosch (Germany)UfiPurfluxMicron AirHellaCoreloNGKима и много други които не знам, но със сигурност знам, че за основните части се използват предимно Италиянски производители (изключение правят ECU-тата и ГНП-тата там се използват предимно Bosch, Metano и Lucas(като Metano си е Италиянска)) Може и да не разбирам от монтаж на части, но това не значи, че не разбирам от части... работата ми е свързана с такиване за италиянски коли, ама части... Специaлно за съединителите две са основните марки Valeo и A.P.(Италиянски)Предлагам да сложим вече край на спора.... наистинаЯсно е, че ти няма до отидеш в А.И.Както и аз няма да отида при "Бай Киро" (името е случайно подбрано, визирам квартален "майстор"... да няма сърдити)))Пожелавам на всички които карат Италиянски коли да попадат винаги на добри механици, части, отношение и т.н.където и да си сервизират колите
Коментар
-
Chukche написа:Ясно е, че ти няма до отидеш в А.И.Както и аз няма да отида при "Бай Киро" (името е случайно подбрано, визирам квартален "майстор"... да няма сърдити)))SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Само да добавя, че от средата на 90-те всичката електроника, произведена от Магнети Марели е собственост на Денсо.Ами свещи Денсо се продават навсякъде, нали?Е, остава да изясним какво е оригиналма част...а именно марковата.Валео предлагат доста магазини, а не само в Ауто Италия,нали?Какво тогава означава :Оторизиран дилър и сервиз на ФИАТ?Частите са като навсякъде, само цените са различни.Пример:съединителят на колегата Нино-330лв. в магазина и 400лв. в АИ.Защото е по-качествен ли? Да си виждал съединител ФИАТ?N.Y. State of Mind
Коментар
-
Хе-хе.... ама ние така може да си продължаваме безкрайно))))) За съединителите Valeo, щампата на марката не прави продукта нейно производствопри мене са пристигали такива части, че направо ме беше срам да ги предлагам на клиенти(повечето още ми задръстват склада).... но за сметка на това с щампи на реномирани марки.......а имам и приятел който купува украински лагери (междудругото доста качествени излязоха) и ги дава на някакъв да им слага щампа SKF лагерите свършват за часове....(с около 150% печалба) Вярно, че Magnet Marelli бяха купени от Denso но това не означава, че заводите на първите са затворени, нито продукцията се промени особенно... ама тва са едни други въпросиА... и се сетих, че съм виждал съединител на който не пише производител само щампата на Fiat: ricambi originali, и то съм го виждал в ИталияЗа Уно-то и аз съм го виждал това... да връщат клиент с по-стара кола, по тази тема нямам коментар Явно са ориентирани към новите автомобили, и от икономическа гледна точка са правиНовата кола има по-малко проблеми(повечето се оправят с компютър)
Коментар
-
hit-ko написа:Я, между другото изяснете въпроса: Магнети Марелли ли е купена от Денсо или обратно, щото не става много ясно!N.Y. State of Mind
Коментар
-
sachma написа:hit-ko написа:Я, между другото изяснете въпроса: Магнети Марелли ли е купена от Денсо или обратно, щото не става много ясно!Ex. Grande Punto Driver
Коментар
-
въпроси
тука нещо немога да ви схвана мислите несте доволни от частите кадето купувате и цените ами изписваите си ги от USA от там може да са по добри нали става въпрос за чести на FIAT те са от различни места има ефтини има и скъпи кой каквито изка да си купува колкото можем толкова все пак фирмата Ауто Италия се води Българска и там работат българи/ не е фирмата FIAT/ все пак са представители. А дали фирмата вносител ще има сервиз за не гаранционни коли това е друго .
Коментар
-
Mitko написа:Колеги искате да има клуб, форум и някаква организация, а какво става? Каква е идеята за да сте заедно (себе си вече не броя)? Нали именно да се популяризира една наистина добра автомобилна марка? Работата обаче е, че вместо да гради българина предпочита да руши и оплюва. Да Ауто Италия имат проблеми, но да не би клуба като организация да няма. Може с години да си сипваме пумия, но не е това начина. Начина е да се работи заедно. Ние сме клиента и фена на FIAT, те са начина този автомобил да стига до нас. Общата ни работа може само да е от полза и на двете страни. За всяка фирма критиката на клиента е полезна, но градивната критика. Това само подобрява един продукт, а не обратното. Разберете, че Ауто Италия имат нужда от контакта с феновете на FIAT. От този контакт се нуждае и една организация която претендира, че има за цел да популяризира марката FIAT. Начина е да се търси общото между клуба и Ауто Италия, а не да се върви един срещу друг.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар