Flow написа:
Преглед на мнението
Провокиран от твърдението на колегата (удебеленият червен текст) искам да дискутираме тази тема.
Аз съм свидетел и потърпевш, че в оторизираните сервизи обикновено НЕ си вършат работата съвестно, а в много случаи дори изобщо не си я вършат.
За три Ситроена знам със сигурност, че НИКОГА не са им сменявани консумативите, въпреки че в сервизната книжка пише, че са, поставени са печати и т.н. И на трите коли се наложи да се прави ремонт на ДВГ след гаранцията от 100 000 километра, защото нов двигател дори и без смяна ще ги изкара. Просто трябва да му доливаш
Няма да ви обяснявам каква гнус и нагар беше в двигателите и на какво приличаха въздушните филтри. Пълно безхаберие. Не знам защо го правят - от алчност ли, от некадърност ли, защото ги мързи или просто изобщо не им дреме, но е факт, че дори консумативите не се сменят. Какво остава някой да си направи труда да мери зареждане, утечки, а недай си боже нещо по-сериозно ?!
Пак казвам - аз не предполагам, а знам със сигурност, че това е практика особено в Пежо-Ситроен! Не го подлагам на съмнение, но не ми е понятно защо го правят? Не е само мое впечатление това. Много колеги, приятели, познати са ми го споделяли като личен опит. И е факт, защото единият от тях отива само да му сложат печатите, за да му важи гаранцията и после си плаща маслото и филтрите пак, за да му ги сменят в друг сервиз. Вдигаш щеката на смененото масло преди половин час и то е черно като катран...явно някаква нова технология ще да е
Дано нещата са се променили, но едва ли...
Като заключение искам да кажа следното:
Не разчитайте, че някой си е свършил добре работата само защото сервиза е официален. Дори не мога да повярвам, че има хора, които вярват безрезервно в това.
Единственото сигурно нещо е, че ще ти вземат поне тройно, но колко ще свършат работа - това е отделен въпрос.
Коментар